Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijnlijkste drugs voor je neuskanaal

Pijnlijkste drugs voor je neuskanaal

74 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Minst pijnlijk naar meest pijnlijk.

Keta
Coke
Pep (1ste 3 zijn zoetjes voor de neus)
MDMA
Methylone (deze en bovenstaande hebben een afgrijselijke dip maar pijn valt mee)
4-MMC
3-MMC
4-FA
2C-B en E meest pijnlijke zooi om te snuiven!
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cask strength whisky.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
Tijdens het snuiven van 4-FMA dacht ik echt dat de binnenkant van m'n neus met zoutzuur aangetast was. Dat spul brand heel intens tot traanogen aan toe.
Klik om te vergroten...
Tis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Tis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?
Klik om te vergroten...
Ik werk in het lab wel eens met zoutzuur, zal ik het voor je indampen en kristaliseren zodat je een vergelijking kan maken? Doe ik met je mee.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
IMG_20220212_001802.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Welke drug vond jij nou het meest pijnlijke om te snuiven? Ik trap af, van minst pijnlijk naar meest pijnlijk

1. Cocaine, Dat is alsof je meel snuift.
2. Ketamine. Ook gek genoeg helemaal niet zo pijnlijk, maar wel pijnlijker dan cocaine.
3. Amfetamine. Valt ook hartstikke mee.
4. a-PHP, nog wel te doen.
4. Fluor-amfetamines, erg pijnlijk. Vooral 4-FA.
5. 2c's. Dat is gewoon alsof je waterstofperoxide met salpeterzuur inhaleert. AUW!

Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...

Cocaïne is voor mij echt prima te doen, maar ik kan het bij 0.2 houden en wat wiet met een trippeltje bier.

Gewassen speed geen last, maar ook hier minimaal gebruik, afwisselend tussen neus en parachuting, maar ook hier nooit meer dan 0.2 nasaal.

2-fma licht brandend en toch wel een kick maar is met 5 min. Weg.

Keta is zoetig, kleine bumpjes anders zit heel de sinus vol. K-holes doe ik niet aan. Beetje het gevoel te hebben dat ik moet niezen na grote lijnen.


De ergste neusbrand heb ik van Engelse mosterd.

Holy shit, blows any dope out of the water!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eve's drop zei:
De ergste neusbrand heb ik van Engelse mosterd.
Klik om te vergroten...
Maar waarom snuif jij Engelse Mosterd?

Dit doen jullie expres, niet bestaande dingen noemen zodat ik me een oude opa voel :tilttearlaugh:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Maar waarom snuif jij Engelse Mosterd?

Dit doen jullie expres, niet bestaande dingen noemen zodat ik me een oude opa voel :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Nee echt op een broodje kaas ofzo,

Like a mule kicked you right in the kisser!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eve's drop zei:
Nee echt op een broodje kaas ofzo,

Like a mule kicked you right in the kisser!
Klik om te vergroten...
Screenshot_20220212-003529_Samsung Internet.jpg


Dit is 'm,

Bij een Tesco in Engeland gehaald.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
3-FPM.
Fucking 3-FPM.

Tranen in de ogen en huilen van de pijn, ook al een bloedneus van gehad. Gelukkig verdwijnt de pijn snel dus is wel de moeite waard.
Klik om te vergroten...

ah, khad dat niet zo bij 3-fpm.. wel bij een bepaalde ( goeie ) batch 3-fa.. kortstondig super scherp..

kheb wel weer eens zin om 3-fpm te doen btw..is wel een soort lekkere wazige rush..

maar kprobeer hier ook de 3 maanden regel voor aan te houden.. dus ja, komt wat minder vaak aan bod.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb trouwens eens een lijn kanna poeder genomen.

Dat was ook echt niet fijn.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 37600


Dit is 'm,

Bij een Tesco in Engeland gehaald.
Klik om te vergroten...

ik heb deze ook op..

als je een hap neemt en het glipt zo langs je huig je slokdarm in nevelen de dampen zo je sinissen en voorhoofdsholten en voelen als glasscherfjes 😅
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gebruiker 0012685732 zei:
ik heb deze ook op..

als je een hap neemt en het glipt zo langs je huig je slokdarm in nevelen de dampen zo je sinissen en voorhoofdsholten en voelen als glasscherfjes 😅
Klik om te vergroten...

You get what i mean he!

Welke drugs doet dat?

NONE!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
JE neus is ook helemaal niet om drugs in te nemen, daar is ie niet voor gebouwd. Dus logisch dat het pijn doet en je neus naar de klote gaat.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
JE neus is ook helemaal niet om drugs in te nemen, daar is ie niet voor gebouwd. Dus logisch dat het pijn doet en je neus naar de klote gaat.
Klik om te vergroten...

Je anus ook niet,
Je maag ook niet,
Je aderen tussen je tenen niet, of in je nek.

Longen? Ook beter niet.

What a party pooper!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eve's drop zei:
Je maag ook nier,
Klik om te vergroten...
Je maag is juist hét orgaan om dingen op te nemen. Liever geen gif, maar zijn functie is oppnemen en verwerken van stoffen zodat ze naar de darmen kunnen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Je maag is juist hét orgaan om dingen op te nemen. Liever geen gif, maar zijn functie is oppnemen en verwerken van stoffen zodat ze naar de darmen kunnen.
Klik om te vergroten...

Klopt,

Maar om nou een gram amfetamine met 3 redbull, benzo en een hoop alchohol te nemen dat is niet echt ok.

En dan is het nog niet echt je maag in veel gevallen maar ook je darmen die het 1 en ander te verwerken krijgen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eve's drop zei:
Klopt,

Maar om nou een gram amfetamine met 3 redbull, benzo en een hoop alchohol te nemen dat is niet echt ok.

En dan is het nog niet echt je maag in veel gevallen maar ook je darmen die het 1 en ander te verwerken krijgen.
Klik om te vergroten...
Klopt. darmen worden vaak vergeten maar ze werken als een gek om al die shit eruit te krijgen. Ik zie het al helemaal voor me. Dat de maag roept: incoming! En dat de darmen denken: toch niet weer drugs?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik moet nog een drug tegenkomen die pijn doet aan mijn neus. Het enige wanneer het pijn doet is als ik kristallen niet goed gecrusht heb
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tot dusver 4-FMA. Nog erger dan 6-APB.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."