Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijnlijkste drugs voor je neuskanaal

Pijnlijkste drugs voor je neuskanaal

74 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ideaal eigenlijk voor mij, ik rook niet, en ik heb geen zin om ayahuasca te doen, duurt me veel te lang. Maar een korte intense tripreis, dat klinkt als muziek.
Klik om te vergroten...
Ik heb een kwartier - misschien zelfs langer - staan vloeken 😬
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
2 cb, dat brandde enorm en blijft ook een tijdje branden.

Gewassen speed, zo fijn poederig, schiet ook meteen je longen in!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdens het snuiven van 4-FMA dacht ik echt dat de binnenkant van m'n neus met zoutzuur aangetast was. Dat spul brand heel intens tot traanogen aan toe.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Gewassen speed, zo fijn poederig, schiet ook meteen je longen in!
Klik om te vergroten...
Net als 6-apb. dat is ook zo fijn dat het rechtstreeks achter in je keel druipt. Niet te doen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Welke drug vond jij nou het meest pijnlijke om te snuiven?
Klik om te vergroten...
Gebruiker 0012685732 zei:
2c-e zonder twijfel..
Klik om te vergroten...
Dirkjan zei:
erger dan b?
Klik om te vergroten...
Gebruiker 0012685732 zei:
2c-e zonder twijfel..
Klik om te vergroten...

niets persoonlijks dirrkjan.. ik heb het gewoon op jou gemunt vandaag 😉

oh, wacht.. dat klinkt toch wel een beetje persoonlijk 🤔

😘
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Minst pijnlijk naar meest pijnlijk.

Keta
Coke
Pep (1ste 3 zijn zoetjes voor de neus)
MDMA
Methylone (deze en bovenstaande hebben een afgrijselijke dip maar pijn valt mee)
4-MMC
3-MMC
4-FA
2C-B en E meest pijnlijke zooi om te snuiven!
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cask strength whisky.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
HappyMind zei:
Tijdens het snuiven van 4-FMA dacht ik echt dat de binnenkant van m'n neus met zoutzuur aangetast was. Dat spul brand heel intens tot traanogen aan toe.
Klik om te vergroten...
Tis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Tis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?
Klik om te vergroten...
Ik werk in het lab wel eens met zoutzuur, zal ik het voor je indampen en kristaliseren zodat je een vergelijking kan maken? Doe ik met je mee.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ideaal eigenlijk voor mij, ik rook niet, en ik heb geen zin om ayahuasca te doen, duurt me veel te lang. Maar een korte intense tripreis, dat klinkt als muziek.
Klik om te vergroten...

Je kunt ayahuasca ook roken in de vorm van changa.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Tis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?
Klik om te vergroten...
Ik vind van niet 🤷🏻‍♀️
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Je kunt ayahuasca ook roken in de vorm van changa.
Klik om te vergroten...
Maar dan is het waarschijnlijk milder als dat je de geëxtraheerde pure vorm van DMT rookt neem ik aan? Dat zou dan wel iets voor mij zijn. Heb alleen mijn longen beloofd niet meer te roken.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik werk in het lab wel eens met zoutzuur, zal ik het voor je indampen en kristaliseren zodat je een vergelijking kan maken? Doe ik met je mee.
Klik om te vergroten...
Probeer ethylphenidaat eens nasaal (niet doen dus!)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Probeer ethylphenidaat eens nasaal (niet doen dus!)
Klik om te vergroten...
Al gedaan, net als methylphenidaat en isopropylphenidaat en 4-fluormethylphenidaat. Inderdaad geen pretje maar het kan veel erger.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Tis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?
Klik om te vergroten...
Als je in het lab met zoutzuur werkt zou je ook wel weten dat de term zoutzuur niet zoveel waard is zonder pH :upsidedown:
Dirkjan zei:
Ik werk in het lab wel eens met zoutzuur, zal ik het voor je indampen en kristaliseren zodat je een vergelijking kan maken? Doe ik met je mee.
Klik om te vergroten...
Als je van coke dacht een bloedneus te krijgen... oh wat een slagveld gaat dit worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."