#1
Ik heb een kwartier - misschien zelfs langer - staan vloeken 😬Ideaal eigenlijk voor mij, ik rook niet, en ik heb geen zin om ayahuasca te doen, duurt me veel te lang. Maar een korte intense tripreis, dat klinkt als muziek.
Ik heb een kwartier - misschien zelfs langer - staan vloeken 😬Ideaal eigenlijk voor mij, ik rook niet, en ik heb geen zin om ayahuasca te doen, duurt me veel te lang. Maar een korte intense tripreis, dat klinkt als muziek.
Net als 6-apb. dat is ook zo fijn dat het rechtstreeks achter in je keel druipt. Niet te doen.Gewassen speed, zo fijn poederig, schiet ook meteen je longen in!
Welke drug vond jij nou het meest pijnlijke om te snuiven?
2c-e zonder twijfel..
erger dan b?
2c-e zonder twijfel..
Tis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?Tijdens het snuiven van 4-FMA dacht ik echt dat de binnenkant van m'n neus met zoutzuur aangetast was. Dat spul brand heel intens tot traanogen aan toe.
Ik werk in het lab wel eens met zoutzuur, zal ik het voor je indampen en kristaliseren zodat je een vergelijking kan maken? Doe ik met je mee.Tis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?
Ideaal eigenlijk voor mij, ik rook niet, en ik heb geen zin om ayahuasca te doen, duurt me veel te lang. Maar een korte intense tripreis, dat klinkt als muziek.
Ik vind van niet 🤷🏻♀️Tis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?
Maar dan is het waarschijnlijk milder als dat je de geëxtraheerde pure vorm van DMT rookt neem ik aan? Dat zou dan wel iets voor mij zijn. Heb alleen mijn longen beloofd niet meer te roken.Je kunt ayahuasca ook roken in de vorm van changa.
Probeer ethylphenidaat eens nasaal (niet doen dus!)Ik werk in het lab wel eens met zoutzuur, zal ik het voor je indampen en kristaliseren zodat je een vergelijking kan maken? Doe ik met je mee.
Al gedaan, net als methylphenidaat en isopropylphenidaat en 4-fluormethylphenidaat. Inderdaad geen pretje maar het kan veel erger.Probeer ethylphenidaat eens nasaal (niet doen dus!)
Als je in het lab met zoutzuur werkt zou je ook wel weten dat de term zoutzuur niet zoveel waard is zonder pHTis geen poedersuiker nee maar is dit niet wat overdreven?
Als je van coke dacht een bloedneus te krijgen... oh wat een slagveld gaat dit worden.Ik werk in het lab wel eens met zoutzuur, zal ik het voor je indampen en kristaliseren zodat je een vergelijking kan maken? Doe ik met je mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."