#1
Ja klopt, 3-Fluorophenmetrazine.3-fluorphenmetrazine toch? Of bedoel je iets anders?
Lekker spul, meer focus en energie dan speed. Maar kan soms teveel zijn, liever 2-FMA dan.
Ja klopt, 3-Fluorophenmetrazine.3-fluorphenmetrazine toch? Of bedoel je iets anders?
Welke drug vond jij nou het meest pijnlijke om te snuiven? Ik trap af, van minst pijnlijk naar meest pijnlijk
1. Cocaine, Dat is alsof je meel snuift.
2. Ketamine. Ook gek genoeg helemaal niet zo pijnlijk, maar wel pijnlijker dan cocaine.
3. Amfetamine. Valt ook hartstikke mee.
4. a-PHP, nog wel te doen.
4. Fluor-amfetamines, erg pijnlijk. Vooral 4-FA.
5. 2c's. Dat is gewoon alsof je waterstofperoxide met salpeterzuur inhaleert. AUW!
Wat denken jullie?
Maar waarom snuif jij Engelse Mosterd?De ergste neusbrand heb ik van Engelse mosterd.
Maar waarom snuif jij Engelse Mosterd?
Dit doen jullie expres, niet bestaande dingen noemen zodat ik me een oude opa voel![]()
3-FPM.
Fucking 3-FPM.
Tranen in de ogen en huilen van de pijn, ook al een bloedneus van gehad. Gelukkig verdwijnt de pijn snel dus is wel de moeite waard.
Nee ik ben flauw. Sinds gistermorgen wakker. No drugs involvedLava? Is dat een grapje of heet er echt een drug Lava?
Ga pitten dan. Of zijn je kinderen zo druk en vervelend dat het er gewoon niet van gekomen is?Nee ik ben flauw. Sinds gistermorgen wakker. No drugs involved
Ga zo, middernacht. Ritme weer oppakkenGa pitten dan. Of zijn je kinderen zo druk en vervelend dat het er gewoon niet van gekomen is?
En dan met name 4fa en 4fma, van alle fluoramphs die ik gehad hebFluor-amphetamines vind ik het meest pijnlijk, doe ik ook niet meer nasaal.
Pijn die tot je hersenen te voelen is. 😵
Kan je DMT snuiven? Ik dacht alleen roken of drinken in een brouwsel met maoi remmers?1. DMT
2. 2-CB
3. 4-FMA
Daar heb ik net een aantal lijnen van genomen, en ja het doet pijn maar niet zo als 2cs4fma,
Kan ja, raad het alleen niet aanKan je DMT snuiven? Ik dacht alleen roken of drinken in een brouwsel met maoi remmers?
erger dan b?2c-e zonder twijfel..
Ideaal eigenlijk voor mij, ik rook niet, en ik heb geen zin om ayahuasca te doen, duurt me veel te lang. Maar een korte intense tripreis, dat klinkt als muziek.Kan ja, raad het alleen niet aan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."