Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijnlijkste drugs voor je neuskanaal

Pijnlijkste drugs voor je neuskanaal

74 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
3-fluorphenmetrazine toch? Of bedoel je iets anders?
Klik om te vergroten...
Ja klopt, 3-Fluorophenmetrazine.
Lekker spul, meer focus en energie dan speed. Maar kan soms teveel zijn, liever 2-FMA dan.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
IMG_20220212_001802.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Welke drug vond jij nou het meest pijnlijke om te snuiven? Ik trap af, van minst pijnlijk naar meest pijnlijk

1. Cocaine, Dat is alsof je meel snuift.
2. Ketamine. Ook gek genoeg helemaal niet zo pijnlijk, maar wel pijnlijker dan cocaine.
3. Amfetamine. Valt ook hartstikke mee.
4. a-PHP, nog wel te doen.
4. Fluor-amfetamines, erg pijnlijk. Vooral 4-FA.
5. 2c's. Dat is gewoon alsof je waterstofperoxide met salpeterzuur inhaleert. AUW!

Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...

Cocaïne is voor mij echt prima te doen, maar ik kan het bij 0.2 houden en wat wiet met een trippeltje bier.

Gewassen speed geen last, maar ook hier minimaal gebruik, afwisselend tussen neus en parachuting, maar ook hier nooit meer dan 0.2 nasaal.

2-fma licht brandend en toch wel een kick maar is met 5 min. Weg.

Keta is zoetig, kleine bumpjes anders zit heel de sinus vol. K-holes doe ik niet aan. Beetje het gevoel te hebben dat ik moet niezen na grote lijnen.


De ergste neusbrand heb ik van Engelse mosterd.

Holy shit, blows any dope out of the water!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eve's drop zei:
De ergste neusbrand heb ik van Engelse mosterd.
Klik om te vergroten...
Maar waarom snuif jij Engelse Mosterd?

Dit doen jullie expres, niet bestaande dingen noemen zodat ik me een oude opa voel :tilttearlaugh:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Maar waarom snuif jij Engelse Mosterd?

Dit doen jullie expres, niet bestaande dingen noemen zodat ik me een oude opa voel :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Nee echt op een broodje kaas ofzo,

Like a mule kicked you right in the kisser!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
Nee echt op een broodje kaas ofzo,

Like a mule kicked you right in the kisser!
Klik om te vergroten...
Screenshot_20220212-003529_Samsung Internet.jpg


Dit is 'm,

Bij een Tesco in Engeland gehaald.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
3-FPM.
Fucking 3-FPM.

Tranen in de ogen en huilen van de pijn, ook al een bloedneus van gehad. Gelukkig verdwijnt de pijn snel dus is wel de moeite waard.
Klik om te vergroten...

ah, khad dat niet zo bij 3-fpm.. wel bij een bepaalde ( goeie ) batch 3-fa.. kortstondig super scherp..

kheb wel weer eens zin om 3-fpm te doen btw..is wel een soort lekkere wazige rush..

maar kprobeer hier ook de 3 maanden regel voor aan te houden.. dus ja, komt wat minder vaak aan bod.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb trouwens eens een lijn kanna poeder genomen.

Dat was ook echt niet fijn.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Lava? Is dat een grapje of heet er echt een drug Lava?
Klik om te vergroten...
Nee ik ben flauw. Sinds gistermorgen wakker. No drugs involved
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
1. DMT
2. 2-CB
3. 4-FMA
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fluor-amphetamines vind ik het meest pijnlijk, doe ik ook niet meer nasaal.
Pijn die tot je hersenen te voelen is. 😵
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Nee ik ben flauw. Sinds gistermorgen wakker. No drugs involved
Klik om te vergroten...
Ga pitten dan. Of zijn je kinderen zo druk en vervelend dat het er gewoon niet van gekomen is?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ga pitten dan. Of zijn je kinderen zo druk en vervelend dat het er gewoon niet van gekomen is?
Klik om te vergroten...
Ga zo, middernacht. Ritme weer oppakken
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Krypt0nite zei:
Fluor-amphetamines vind ik het meest pijnlijk, doe ik ook niet meer nasaal.
Pijn die tot je hersenen te voelen is. 😵
Klik om te vergroten...
En dan met name 4fa en 4fma, van alle fluoramphs die ik gehad heb
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
1. DMT
2. 2-CB
3. 4-FMA
Klik om te vergroten...
Kan je DMT snuiven? Ik dacht alleen roken of drinken in een brouwsel met maoi remmers?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
4fma,
Klik om te vergroten...
Daar heb ik net een aantal lijnen van genomen, en ja het doet pijn maar niet zo als 2cs
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Kan je DMT snuiven? Ik dacht alleen roken of drinken in een brouwsel met maoi remmers?
Klik om te vergroten...
Kan ja, raad het alleen niet aan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gebruiker 0012685732 zei:
2c-e zonder twijfel..
Klik om te vergroten...
erger dan b?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
2c-e zonder twijfel..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Kan ja, raad het alleen niet aan
Klik om te vergroten...
Ideaal eigenlijk voor mij, ik rook niet, en ik heb geen zin om ayahuasca te doen, duurt me veel te lang. Maar een korte intense tripreis, dat klinkt als muziek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."