#1
ik zit er over te denken om Xtc pillen op het dark web te bestellen.
wat zouden de consequenties zijn als het onderschept zou worden?
wat zouden de consequenties zijn als het onderschept zou worden?
Zou zeggen gewoon niet wagen en 6-APB bestellen bij een rc vendor. Als je het echt wilt doorzetten gebruik zo min mogelijk persoonlijke info (neppe naam etc). Maar het is zo'n pokkengedoe, ik zeg vraag wat rond in je vriendenkring er is vast wel iemand die iemand kent die iemand kent. En ja wat @N3K0 hierboven zegt, als je gepakt wordt is het ook geen pretje. 1 avondje lol vs 7 jaar gevangenis, ik zou het wel weten. Doe vooral research over 6-apb, schijnt zeer dichtbij te liggen en is 100 procent legaal.ik zit er over te denken om Xtc pillen op het dark web te bestellen.
wat zouden de consequenties zijn als het onderschept zou worden?
Dit dus! 😎Zou zeggen gewoon niet wagen en 6-APB bestellen bij een rc vendor. Als je het echt wilt doorzetten gebruik zo min mogelijk persoonlijke info (neppe naam etc). Maar het is zo'n pokkengedoe, ik zeg vraag wat rond in je vriendenkring er is vast wel iemand die iemand kent die iemand kent. En ja wat @N3K0 hierboven zegt, als je gepakt wordt is het ook geen pretje. 1 avondje lol vs 7 jaar gevangenis, ik zou het wel weten. Doe vooral research over 6-apb, schijnt zeer dichtbij te liggen en is 100 procent legaal.
6-apb, schijnt zeer dichtbij te liggen en is 100 procent legaal.
Ik begreep datie juist weer van de lijst om te illegaliseren was afgehaald maar kweenie.Als ik de aardige testmeneer van Novadic Kentron mag geloven is die legaliteit ook niet meer van lange duur![]()
Is het de criminaliteit mogelijk/de moeite waard om zelf de stoffen die nu RC's zijn te produceren?Het is slechts een kwestie van tijd voordat alle rc's verboden gaan worden.
Het punt is alleen hoe je dit in een wet onder kunt gaan brengen.
Dat zal ongetwijfeld een keer gaan lukken, dus geniet er nu maar van voor zolang het nog duurt. Meer is er niet over te zeggen.
Zouden RC's niet gewoon lastiger te vervaardigen zijn dan, zeg coke?Dat hangt met name af, hoevee geld ermee te verdienen valt, een en ander in verhouding met wat voor straffen er op komen te staan op handel, vervaardigen, enzovoorts...
Neppe adres naam is af te raden, gebruik je echte naam. Je kan altijd ontkennen dat je iets besteld hebt, zolang er geen bewijs is. Een pakketje voor Piet Pluk valt veel meer op. You want to blend in, don't stand out.Zou zeggen gewoon niet wagen en 6-APB bestellen bij een rc vendor. Als je het echt wilt doorzetten gebruik zo min mogelijk persoonlijke info (neppe naam etc). Maar het is zo'n pokkengedoe, ik zeg vraag wat rond in je vriendenkring er is vast wel iemand die iemand kent die iemand kent. En ja wat @N3K0 hierboven zegt, als je gepakt wordt is het ook geen pretje. 1 avondje lol vs 7 jaar gevangenis, ik zou het wel weten. Doe vooral research over 6-apb, schijnt zeer dichtbij te liggen en is 100 procent legaal.
ik denk vanaf een EUR pellet met zakken dat ze moeilijk gaan doen ofzo.ik zit er over te denken om Xtc pillen op het dark web te bestellen.
wat zouden de consequenties zijn als het onderschept zou worden?
Nee hehe. Je verzint toch gewoon een naam als Liselot Schijmerdink ofzo (ik zeg maar wat)Neppe adres naam is af te raden, gebruik je echte naam. Je kan altijd ontkennen dat je iets besteld hebt, zolang er geen bewijs is. Een pakketje voor Piet Pluk valt veel meer op. You want to blend in, don't stand out.
Dat stond daarboven, sja 7 jaar lijkt me ook wat overdreven maar ligt er aan of het überhaupt ondergeschept wordt, of je een redelijke advocaat hebt (als het dan een gezeur wordt), of de rechter z'n dag heeft.. Factoren weetje. Je kan er wel een strafblad mee krijgen da's ook geen pretje.En je krijgt heus geen 7 jaar cel als je een paar pillen besteld hoor.
Zelfs bij een breach of lek gaan ze idd enkel achter de grote jongens. Zelfs als je als kleingebruiker gepakt zou worden zou je hoogstens een loveletter krijgen.ik denk vanaf een EUR pellet met zakken dat ze moeilijk gaan doen ofzo.
Gewoon je echte naam. Stel je bent niet thuis en je moet het ophalen sluit je jezelf niet buitenspel. Zo mystiek hoef je niet te zijn hoor. Je adres hebben ze toch al.Nee hehe. Je verzint toch gewoon een naam als Liselot Schijmerdink ofzo (ik zeg maar wat)
Dat stond daarboven, sja 7 jaar lijkt me ook wat overdreven maar ligt er aan of het überhaupt ondergeschept wordt, of je een redelijke advocaat hebt (als het dan een gezeur wordt), of de rechter z'n dag heeft.. Factoren weetje. Je kan er wel een strafblad mee krijgen da's ook geen pretje.
Ssssst 🤫En je krijgt heus geen 7 jaar cel als je een paar pillen besteld hoor.
Kheb afgelopen weekend 160mg 6APB gedaan en ik ben daar nu niet perse zo hype over. Duurde 2.5 uir voordat ik iets voelde en wat ik voelde was
Ssssst 🤫
Ik vraag me vooral af waarom?ik zit er over te denken om Xtc pillen op het dark web te bestellen.
wat zouden de consequenties zijn als het onderschept zou worden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."