#1
Better let as net, zeggen we hier.Ik lees veel negatieve dingen en die begrijp ik ook. Drugs zijn niet voor iedereen geschikt.
Heb het pas op late leeftijd ontdekt (behalve alcohol) en denk dat ik er goed mee om kan gaan.
In mijn geval vind ik het een verrijking.
Mdma voor hele mooie momenten samen met mijn vrouw, brengt ons (blijvend) dichter bij elkaar. Maar ook op een techno feest de muziek, geluid, licht, love ❤️
En tripmiddel als lsd heeft me inzichten gegeven en m’n kijk op de ‘werkelijkheid’ veranderd en hoe ik daar mee om ga.
Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben dat ik het allemaal heb ontdekt.
Sleutel is: genieten, maar met mate.
Ik vind het altijd mooi als mensen op iets latere leeftijd tóch nog kennis maken met de wondere wereld van geestverruimende middelen (en deze verstandig gebruiken!) Zoveel mensen ervaren nooit waartoe hun geest in staat is op dat vlak. Het is als een computer kopen en maar 10% van de programma's die erop staan ooit gebruiken... Of als door het leven gaan en nooit seks te hebben gehad...