#1
Less is more
Is dat voor iedere hoeveelheid van iedere soort drugs zo, of slaat dat op de frequentie van gebruik?Het brengt je meer ellende dan dat het je wat oplevert
Imo zijn er maar heel weinig drugs waar je achterna bekeken positiviteit/voldoening uit haalt.Is dat voor iedere hoeveelheid van iedere soort drugs zo, of slaat dat op de frequentie van gebruik?
Mijn bad trip was geweldig. En ik voelde bij andere middelen verbonden met mijn sexpartners... en dat gevoel is gebleven.Imo zijn er maar heel weinig drugs waar je achterna bekeken positiviteit/voldoening uit haalt.
đđMijn bad trip was geweldig. En ik voelde bij andere middelen verbonden met mijn sexpartners... en dat gevoel is gebleven.
Wel vroeg ik af of dat plastic achtige van de lysergamiden wel de moeite waard was.
Je ging diep. Maar de hallucinaties waren stripachtig.
Dat haatte ik altijd met xtc, dan had je een date en was er heel veel verbondenheid en was je het beste wat ze ooit overkomen was en de volgende keer dat je ze sprak was het twee jaar later en daarna nooit meer.
Had ook "of zo" momenten met paddo's 27 - 25 jaar geleden. Grappig dat die herinnering nu weer terug komt... heb ze de afgelopen tijd met truffels niet gehad.Of zo.
Er is een Chinees gezegde dat luidt: als er een deur dicht gaat, opent zich ergens anders een venster.Had ook "of zo" momenten met paddo's 27 - 25 jaar geleden. Grappig dat die herinnering nu weer terug komt... heb ze de afgelopen tijd met truffels niet gehad.
Vind je dat het verliezen jouw schuld was of was het gewoon het zoveelste bedrijf dat in de afgelopen veertig jaar naar onze lieve heer is gegaan?
Ik vind zelf het werkende deel van mijn leven ontzettend onboeiend. Het loopt ook altijd af en dan sta met wat geld weer buiten en ga wat anders doen.
Was dat de Chinese "Sound of Music"?Er is een Chinees gezegde dat luidt: als er een deur dicht gaat, opent zich ergens anders een venster.
Watskebeurt?Dat het niks voor mij is.
De halve vakantie depressief geweest... was dat het waard...nee!
Het zet me wel aan het denken deze keer.
Het is mijn eigen schuld.
Watskebeurt?
Better let as net, zeggen we hier.Ik lees veel negatieve dingen en die begrijp ik ook. Drugs zijn niet voor iedereen geschikt.
Heb het pas op late leeftijd ontdekt (behalve alcohol) en denk dat ik er goed mee om kan gaan.
In mijn geval vind ik het een verrijking.
Mdma voor hele mooie momenten samen met mijn vrouw, brengt ons (blijvend) dichter bij elkaar. Maar ook op een techno feest de muziek, geluid, licht, love â¤ď¸
En tripmiddel als lsd heeft me inzichten gegeven en mân kijk op de âwerkelijkheidâ veranderd en hoe ik daar mee om ga.
Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben dat ik het allemaal heb ontdekt.
Sleutel is: genieten, maar met mate.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."