#1
Ja echt. 2 keer gehad. De 2e keer had ik voor de zekerheid mijn euthanasieverklaring in het basispakket gestopt.4-FMA. Dan heb ik echt een doodswens
O ja, en de comedown van methamfetamine is ook zo'n eentje waarbij je de neiging krijgt om je eigen hoofd eraf te schieten met een kalasjnikov...