6-APB kan aan het eind ook wel sterk de indruk geven dat je zin hebt om je gezicht eraf te zagen met wegwerpbestek.
Huh? Hoeveel mg neem je dan? Ik neem altijd ~100 mg en daarmee heb ik een heerlijke tijd en dan een hele geleidelijke comedown waardoor ik deze mentaal goed op kan vangen. Voorheen had ik de volgende dag veel last van blaren, gescheurde lippen en een zere kaak van al het malen. Maar geestelijk viel het allemaal wel mee. En sindsdien ik bevochtigingsgel voor mijn mond en een benzo naderhand tegen het kaakmalen neem, heb ik de volgende dag praktisch nergens last van.
Ik heb hetzelfde als de OP hier. Mijn ergste katers waren op speed. Echt een schim van mezelf ben ik dan. Zwak, paranoïde, extreem zelfbewust op de verkeerde manier, nergens nog kleur in kunnen zien, zelfs al is het prachtig weer. De eerste keer dacht ik echt dat het zo zou blijven en zat ik te denken dat áls dat zo zou zijn, ik zo niet verder zou willen leven...
Maar... Daar moet bij gezegd worden dat dat altijd (zo vaak heb ik het ook weer niet gedaan...) na een binge van een paar dagen (3, 4, soms meer...) was. Na 1 dag is dat er allemaal niet, maar daar hield ik het dus niet bij. Gelukkig heb ik het maar zeer kort gebruikt en is er geen verslaving uit voort gekomen. Ik heb er ook totaal geen behoefte meer aan het ooit nog eens te doen. Al moet je natuurlijk altijd scherp blijven, mocht de mogelijkheid zich weer voordoen...
Wat ik me dus afvraag wanneer mensen hier zeggen dat ze de ergste kater van speed hebben. Is dat dan al na 1 dag/nacht gebruiken, of ook pas na een binge van meerdere dagen?