#1
Slikken kan, bommetje van maken met vloei bijvoorbeeld, of nog beter: lege capsule vullen. (Als je niet tegen de chemische smaak kan)
En wat is dan een normale dosis? Bijvoorbeeld een sleutelpuntje? Of 3 sleutelpuntjes?Ja, dit kan zeker!
1 Ã 1,5 maal uw lichaamsgewicht.En wat is dan een normale dosis? Bijvoorbeeld een sleutelpuntje? Of 3 sleutelpuntjes?
En het is trouwens echt poeder, geen kristallen, dat kan ook gewoon oraal?
Ik ben 65 kg
Maar ik bedoel meer gewoon als ik mn vinger nat maak en die doop in de 3mmc en dan mn vinger aflik, kan dat met 3mmc? Of is dat bijvoorbeeld te gevaarlijk? Te slecht?Slikken kan, bommetje van maken met vloei bijvoorbeeld, of nog beter: lege capsule vullen. (Als je niet tegen de chemische smaak kan)
Niet aan te raden vanwege de intens gore smaakMaar ik bedoel meer gewoon als ik mn vinger nat maak en die doop in de 3mmc en dan mn vinger aflik, kan dat met 3mmc? Of is dat bijvoorbeeld te gevaarlijk? Te slecht?
Los van het feit of het kan ja of te nee.Maar ik bedoel meer gewoon als ik mn vinger nat maak en die doop in de 3mmc en dan mn vinger aflik, kan dat met 3mmc? Of is dat bijvoorbeeld te gevaarlijk? Te slecht?
Maar ik haat snuiven juist, als ik mn vingers dip en gelijk daarna water drink moet het toch wel meevallen?Niet aan te raden vanwege de intens gore smaak
Zo ontzettend veel verstand heb ik er niet van. Maar weet wel dat ze snuiven of een bommetje aanraden. Waarom zoveel weerstand om het ergens in te stoppen? 😂Maar ik haat snuiven juist, als ik mn vingers dip en gelijk daarna water drink moet het toch wel meevallen?
Uberhaupt kan het? Of kan je dan beter snuiven
Zou niet weten waar ik het moet instoppen, ik rook niet dus heb geen vloei, en ik vind mdma dippen en likken altijd wel gewoon prima dus vroeg me af of dit uberhaupt kan ipv snuiven.Zo ontzettend veel verstand heb ik er niet van. Maar weet wel dat ze snuiven of een bommetje aanraden. Waarom zoveel weerstand om het ergens in te stoppen? 😂
Hahaha het smaakt vies, dus een bommetje maken? Met wat dan... Want dát is onderdeel van zijn vraag!Je stelt vragen, en in plaats van de antwoorden aan te nemen ga je eromheen draaien.
Je kan het eten. Het smaakt vies. Bommetje.
Bekijk bijlage 23990
Exact om die reden een bommetje maken. Of lik jij je bommetjes alsof je een kat bent? Hap slik weg.Hahaha het smaakt vies, dus een bommetje maken? Met wat dan... Want dát is onderdeel van zijn vraag!
Waar zouden we zijn zonder jouw hulp?Zorg wel dat je toiletpapier gebruikt waarmee je nog niet geveegd hebt!
Dat snap ik, en ik denk @Pilletje97 ook (hij was immers al meermiauws gewezen op dit ‘gevaar’).Exact om die reden een bommetje maken. Of lik jij je bommetjes alsof je een kat bent? Hap slik weg.
Een derde wereld land, dat mag duidelijk zijn!Waar zouden we zijn zonder jouw hulp?
Dirkjan mijn beste man, bedankt. Want ik dacht even: zijn wij gek? Of negeert hij gewoon alle adviezen en blijft stug volhouden dat die die chemische zooi daadwerkelijk op al die miljoenen smaakpapillen wilt blootstellen.Je stelt vragen, en in plaats van de antwoorden aan te nemen ga je eromheen draaien.
Je kan het eten. Het smaakt vies. Bommetje.
Bekijk bijlage 23990
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel 😜 daarom luisterde de TS nietMensen doen wel gekkere dingen, ik ben slechts de boodschapper. Of zoals een wijs oorlogsgeneraal genaamd Julius Ceasar ooit zei:
Ik kwam, ik zag, en ik beantwoorde domme vragen over drugs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."