Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik 3mmc ook slikken?

Kan ik 3mmc ook slikken?

78 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
Slikken kan, bommetje van maken met vloei bijvoorbeeld, of nog beter: lege capsule vullen. (Als je niet tegen de chemische smaak kan)
P
Pilletje97Lid
Hi all

Ik maak hier een topic over aan omdat ik dit nergens kan vinden op het internet.

Zelf heb ik nu 3mmc (in poeder vorm)
Dit heb ik gesnoven maar is mij niet zo goed bevallen vanwege schade aan neus.

Nu lees ik op internet dat je eventueel 3mmc ook kan slikken en dat de gewenste effecten dan ook veel beter zijn, is dit ook waar?

Maar mijn vraag is: Kan ik 3mmc (in poeder vorm) ook gewoon slikken?
Zoals je eigenlijk ook doet met mdma poeder, dus oraal.
Of bedoelen ze met 3mmc slikken echt een capsule van 3mmc?

alvast thx
P
Pilletje97Lid
Spyro zei:
Ja, dit kan zeker!
Klik om te vergroten...
En wat is dan een normale dosis? Bijvoorbeeld een sleutelpuntje? Of 3 sleutelpuntjes?

En het is trouwens echt poeder, geen kristallen, dat kan ook gewoon oraal?
Ik ben 65 kg
S
SpyroLid
Ja, dit kan zeker!
C
CuriousExplorerLid
Pilletje97 zei:
En wat is dan een normale dosis? Bijvoorbeeld een sleutelpuntje? Of 3 sleutelpuntjes?

En het is trouwens echt poeder, geen kristallen, dat kan ook gewoon oraal?
Ik ben 65 kg
Klik om te vergroten...
1 à 1,5 maal uw lichaamsgewicht.

Zou zelf ~80mg nemen in uw geval.
P
Pilletje97Lid
Blyatman zei:
Slikken kan, bommetje van maken met vloei bijvoorbeeld, of nog beter: lege capsule vullen. (Als je niet tegen de chemische smaak kan)
Klik om te vergroten...
Maar ik bedoel meer gewoon als ik mn vinger nat maak en die doop in de 3mmc en dan mn vinger aflik, kan dat met 3mmc? Of is dat bijvoorbeeld te gevaarlijk? Te slecht?
H
HappyMindLid
Pilletje97 zei:
Maar ik bedoel meer gewoon als ik mn vinger nat maak en die doop in de 3mmc en dan mn vinger aflik, kan dat met 3mmc? Of is dat bijvoorbeeld te gevaarlijk? Te slecht?
Klik om te vergroten...
Niet aan te raden vanwege de intens gore smaak
B
BlyatmanLid
Pilletje97 zei:
Klik om te vergroten...
Los van het feit of het kan ja of te nee.
waarom zou je ingodsnaam de ervaring van dippen hanteren om vervolgens een vieze smaak te krijgen, en zo je ervaring verpesten? Gewoon bommen met capsule of papier.
H
HappyMindLid
Ik heb magnesium capsules leeg gegooid en die vol gepropt :) super simpel! Nouja, wel even wat geduld om het erin te krijgen
P
Pilletje97Lid
HappyMind zei:
Niet aan te raden vanwege de intens gore smaak
Klik om te vergroten...
Maar ik haat snuiven juist, als ik mn vingers dip en gelijk daarna water drink moet het toch wel meevallen?

Uberhaupt kan het? Of kan je dan beter snuiven
H
HappyMindLid
Pilletje97 zei:
Maar ik haat snuiven juist, als ik mn vingers dip en gelijk daarna water drink moet het toch wel meevallen?

Uberhaupt kan het? Of kan je dan beter snuiven
Klik om te vergroten...
Zo ontzettend veel verstand heb ik er niet van. Maar weet wel dat ze snuiven of een bommetje aanraden. Waarom zoveel weerstand om het ergens in te stoppen? 😂
P
Pilletje97Lid
HappyMind zei:
Zo ontzettend veel verstand heb ik er niet van. Maar weet wel dat ze snuiven of een bommetje aanraden. Waarom zoveel weerstand om het ergens in te stoppen? 😂
Klik om te vergroten...
Zou niet weten waar ik het moet instoppen, ik rook niet dus heb geen vloei, en ik vind mdma dippen en likken altijd wel gewoon prima dus vroeg me af of dit uberhaupt kan ipv snuiven.
H
HappyMindLid
Je kunt trouwens op PsychonautWiki kijken naar de dosis wanneer je het snuift of het oraal inneemt
D
DirkdirkLid
Je stelt vragen, en in plaats van de antwoorden aan te nemen ga je eromheen draaien.

Je kan het eten. Het smaakt vies. Bommetje.

2011mrt05-KA-1248-Belastingdienst-Leuker-kunnen-we-t-niet-maken.-Wel-makkelijker.jpg
F
FlualhamdulillamLid
Dirkjan zei:
Je stelt vragen, en in plaats van de antwoorden aan te nemen ga je eromheen draaien.

Bekijk bijlage 23990
Klik om te vergroten...
Hahaha het smaakt vies, dus een bommetje maken? Met wat dan... Want dát is onderdeel van zijn vraag!

Je kunt het eventueel in een beetje toilet/keuken papier doen. Zorg wel dat je toiletpapier gebruikt waarmee je nog niet geveegd hebt! Dit smaakt naar verluid viezer dan 3-mmc (vind ik overigens best mee vallen, die smaak can 3-mmc). 🤣
D
DirkdirkLid
Flualhamdulillam zei:
Hahaha het smaakt vies, dus een bommetje maken? Met wat dan... Want dát is onderdeel van zijn vraag!
Klik om te vergroten...
Exact om die reden een bommetje maken. Of lik jij je bommetjes alsof je een kat bent? Hap slik weg.
Flualhamdulillam zei:
Zorg wel dat je toiletpapier gebruikt waarmee je nog niet geveegd hebt!
Klik om te vergroten...
Waar zouden we zijn zonder jouw hulp?
F
FlualhamdulillamLid
Dirkjan zei:
Exact om die reden een bommetje maken. Of lik jij je bommetjes alsof je een kat bent? Hap slik weg.
Klik om te vergroten...
Dat snap ik, en ik denk @Pilletje97 ook (hij was immers al meermiauws gewezen op dit ‘gevaar’).
Vragen over miauwn plek op de taxonomische ladder en/of wijze van bom-innamiauw beantwoord ik niet, vind ik privé.

Dirkjan zei:
Waar zouden we zijn zonder jouw hulp?
Klik om te vergroten...
Een derde wereld land, dat mag duidelijk zijn!
B
BlyatmanLid
Dirkjan zei:

Bekijk bijlage 23990
Klik om te vergroten...
Dirkjan mijn beste man, bedankt. Want ik dacht even: zijn wij gek? Of negeert hij gewoon alle adviezen en blijft stug volhouden dat die die chemische zooi daadwerkelijk op al die miljoenen smaakpapillen wilt blootstellen.
D
DirkdirkLid
Mensen doen wel gekkere dingen, ik ben slechts de boodschapper. Of zoals een wijs oorlogsgeneraal genaamd Julius Ceasar ooit zei:

Ik kwam, ik zag, en ik beantwoorde domme vragen over drugs.
H
HappyMindLid
Dirkjan zei:
Mensen doen wel gekkere dingen, ik ben slechts de boodschapper. Of zoals een wijs oorlogsgeneraal genaamd Julius Ceasar ooit zei:

Ik kwam, ik zag, en ik beantwoorde domme vragen over drugs.
Klik om te vergroten...
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel 😜 daarom luisterde de TS niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."