Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJA JA, het is weer zover, lekker nieuwjaar ik heb dan ook enkele vragen 😝

JA JA, het is weer zover, lekker nieuwjaar ik heb dan ook enkele vragen 😝

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dames en heren appels en peren,

iedereen weet dat drugs slecht is, maar nu heb ik sinds woensdag 1 nachtje op NEP door gegaan, en gisteren ook een goed grammetje er door gejaagd,

ik voel me zeker niet slecht vandaag in tegendeel, maar nu is het nieuwjaar en ga ik uit deze avond met vrienden die al een tijdje XTC gingen doen, ik vraag me dan ook af, of ik dit nog zou voelen aangezien NEP 96% puur (laten testen) een andere werking heeft dan andere amfetamines.

Zou het zonde vinden als ik vanavond dan niet in de vibe van de groep zit,

We hebben elk 3 pillen ongeveer, zou ik xtc doen of niet best iets anders ?

happy new yearrrrrr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
NEP zou entactogene eigenschappen hebben, maar het is niet zeker hoe dat werkt. Het zou een serotonine reuptake inhibitor kunnen zijn, maar mogelijk ook een release agent. Er is simpelweg niet genoeg over bekend om hier iets zinnigs over te zeggen.

Ik zou in elk geval oppassen met het combineren van de twee mocht het inderdaad een reuptake inhibitor zijn. Sowieso NEP combineren is waarschijnlijk een slecht idee omdat het zelf al behoorlijk belastend is op je lichaam.

Wat het op je xtc roll doet met enkele dagen pauze, geen flauw idee.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
dereisnietdebestemming zei:
Zou het zonde vinden als ik vanavond dan niet in de vibe van de groep zit
Klik om te vergroten...
Als je dit soort dingen belangrijk vindt, kan je jezelf de vragen hierboven beter stellen voor je een week lang verschillende drugs gebruikt.
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#4
LucidLucy zei:
NEP zou entactogene eigenschappen hebben, maar het is niet zeker hoe dat werkt. Het zou een serotonine reuptake inhibitor kunnen zijn, maar mogelijk ook een release agent. Er is simpelweg niet genoeg over bekend om hier iets zinnigs over te zeggen.

Ik zou in elk geval oppassen met het combineren van de twee mocht het inderdaad een reuptake inhibitor zijn. Sowieso NEP combineren is waarschijnlijk een slecht idee omdat het zelf al behoorlijk belastend is op je lichaam.

Wat het op je xtc roll doet met enkele dagen pauze, geen flauw idee.
Klik om te vergroten...
Wel inderdaad aangezien ik bijna niets van
Onderliggende info vind over NEP, maar ik probeer nooit te
Combineren, XTC enkel xtc miss hoogsten 2 pinten, en op NEP dan ook enkel
NEP. Maar er zou wel maar 24 uur ongeveer tussen zitten tussen mijn NEP gebruik nu en de XTC dan dat bedoel ik.
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Als je dit soort dingen belangrijk vindt, kan je je zelf de vragen hierboven stellen voor je een week lang verschillende drugs gebruikt.
Klik om te vergroten...
Het is sinds vorig jaar dat ik in contact ben gekomen met toch maandelijks coke gebruik, maar inderdaad oppassen in belangrijk, nu is een moment ook wel belangrijk is in elk opzicht, ik werk en studeer en ben 26, mijn enigste hard core verslaving was blowen, dus ik weet wel dat ik niet alles door elkaar moet zitten draaien.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je bent al sinds woensdag wakker dus? Zou oppassen met nog een nacht en meer drugs.

Psychose ligt op de loer en dat is een avondje met vrienden niet waard. Daar komen er nog genoeg van.
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dereisnietdebestemming zei:
dereisnietdebestemming zei:
Dames en heren appels en peren,

iedereen weet dat drugs slecht is, maar nu heb ik sinds woensdag 1 nachtje op NEP door gegaan, en gisteren ook een goed grammetje er door gejaagd,

Zou het zonde vinden als ik vanavond dan niet in de vibe van de groep
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
waarom heb je er voor gekozen toch 2 x NEP te gebruiken ondanks hoe belangrijk je oud en nieuw vind?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
NEP zou entactogene eigenschappen hebben, maar het is niet zeker hoe dat werkt. Het zou een serotonine reuptake inhibitor kunnen zijn, maar mogelijk ook een release agent. Er is simpelweg niet genoeg over bekend om hier iets zinnigs over te zeggen.

Ik zou in elk geval oppassen met het combineren van de twee mocht het inderdaad een reuptake inhibitor zijn. Sowieso NEP combineren is waarschijnlijk een slecht idee omdat het zelf al behoorlijk belastend is op je lichaam.

Wat het op je xtc roll doet met enkele dagen pauze, geen flauw idee.
Klik om te vergroten...
Er is onlangs een nieuwe studie uitgebracht waaruit beweert wordt dat het echt weinig serotonine gebruikt.

Zelf heb ik eergisteren een halve gram NEP gebruikt en ga vanavond ook genieten een pilletje X.

"The stimulating effects of NEP are believed to mainly be caused by its activity as a norepinephrine-dopaminereuptake inhibitor (NDRI). The reported entactogenic effects it displays may also be due to its activity as a serotonin reuptake inhibitor or releasing agent in moderate to high doses, although new research has shown very low serotonin reuptake inhibition."

m.psychonautwiki.org

NEP

N-Ethyl-nor-pentedrone (also known as N-Ethylpentedrone, Ethyl-pentedrone or more commonly, NEP) is a lesser-known novel stimulant substance of the cathinone class that produces stimulating, euphoric, and mildly entactogenic effects when administered.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
dereisnietdebestemming zei:
Het is sinds vorig jaar dat ik in contact ben gekomen met toch maandelijks coke gebruik, maar inderdaad oppassen in belangrijk, nu is een moment ook wel belangrijk is in elk opzicht, ik werk en studeer en ben 26, mijn enigste hard core verslaving was blowen, dus ik weet wel dat ik niet alles door elkaar moet zitten draaien.
Klik om te vergroten...
1 keer per maand coke "kan best" (even los dat drugs nooit goed is en verslavingsgevaar snel op de loer ligt met sos), en als je daar aan had gesnuffeld had je prima xtc kunnen snoepen vanavond... Maar met NEP is dat dus wat gevaarlijker omdat onduidelijk is of en hoe het op je sero werkt en het dus mogelijk toxisch is. Mijn punt is, als je je een ietsiepietsie mini beetje voorbereid op je drugsgebruik, had je dit geweten en misschien andere keuzes gemaakt begin deze week.

Ik zou XTC afraden vanavond en een drug kiezen die niet met je serotonine fuckt zoals bijvoorbeeld 2cb. Tenzij je al sinds woensdag wakker bent inderdaad... Dan of alles laten liggen en verstandig weze of je eige helemaal vertyfen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Ik lees toch echt dat hij sinds woensdag 1 nachtje doorgehaald heeft en geen 3.
(Woensdagnacht)
Klik om te vergroten...
Let's hope so
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Zelf heb ik eergisteren een halve gram NEP gebruikt
Klik om te vergroten...
Dit is wel een groot verschil met TS vgm, die gisteren nog zeker een gram heeft weggewerkt en tussen woensdag en gisteren nog veel meer... Naar mijn weten verwachten ze dat NEP vooral op sero zit bij hoge doseringen namelijk? Maar al met al is het onderzoek vooral erg gering.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neppe shitshow
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
FredKroket zei:
Je bent al sinds woensdag wakker dus? Zou oppassen met nog een nacht en meer drugs.

Psychose ligt op de loer en dat is een avondje met vrienden niet waard. Daar komen er nog genoeg van.
Klik om te vergroten...
Ik lees toch echt dat hij sinds woensdag 1 nachtje doorgehaald heeft en geen 3.
(Woensdagnacht)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Ik lees toch echt dat hij sinds woensdag 1 nachtje doorgehaald heeft en geen 3.
(Woensdagnacht)
Klik om te vergroten...
Ik ook, maar des al niet te min vooral dit:
dereisnietdebestemming zei:
en gisteren ook een goed grammetje er door gejaagd
Klik om te vergroten...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Ik ook, maar des al niet te min vooral dit:
Klik om te vergroten...
Qua drugsgebruik sprak ik mij nog niet uit.
Ik ben oldskool, de week voor NYE nam ik nooit drugs zodat de avond zelf zo weinig mogelijk (negatief) beïnvloedt werd.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
IMG_20221231_155521.jpg
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Dit is wel een groot verschil met TS vgm, die gisteren nog zeker een gram heeft weggewerkt en tussen woensdag en gisteren nog veel meer... Naar mijn weten verwachten ze dat NEP vooral op sero zit bij hoge doseringen namelijk? Maar al met al is het onderzoek vooral erg gering.
Klik om te vergroten...
Misschien niet echt een slurper als MDMA maar met SSRI voel je hem amper bijvoorbeeld. En na een paar dagen gebruik ook amper. En ik krijg er serotonine schokken van. Dus het gebruikt sowieso wel wat.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
dereisnietdebestemming zei:
Wel inderdaad aangezien ik bijna niets van
Onderliggende info vind over NEP, maar ik probeer nooit te
Combineren, XTC enkel xtc miss hoogsten 2 pinten, en op NEP dan ook enkel
NEP. Maar er zou wel maar 24 uur ongeveer tussen zitten tussen mijn NEP gebruik nu en de XTC dan dat bedoel ik.
Klik om te vergroten...
Wat probeer je hier in godsnaam over te brengen?
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Neppe shitshow
Klik om te vergroten...
Haha hoe gek het ook klinkt het is ECHTER dan de meeste drugs haha, ECHT nep dus 😝
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Wat probeer je hier in godsnaam over te brengen?
Klik om te vergroten...
Ik probeer een balans te vinden om er toch nog een goede nacht van te maken aangezien ik niet de avond wil verpesten, vandaag dus miss een ander alternatief. :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."