#1
Dames en heren appels en peren,
iedereen weet dat drugs slecht is, maar nu heb ik sinds woensdag 1 nachtje op NEP door gegaan, en gisteren ook een goed grammetje er door gejaagd,
ik voel me zeker niet slecht vandaag in tegendeel, maar nu is het nieuwjaar en ga ik uit deze avond met vrienden die al een tijdje XTC gingen doen, ik vraag me dan ook af, of ik dit nog zou voelen aangezien NEP 96% puur (laten testen) een andere werking heeft dan andere amfetamines.
Zou het zonde vinden als ik vanavond dan niet in de vibe van de groep zit,
We hebben elk 3 pillen ongeveer, zou ik xtc doen of niet best iets anders ?
happy new yearrrrrr
iedereen weet dat drugs slecht is, maar nu heb ik sinds woensdag 1 nachtje op NEP door gegaan, en gisteren ook een goed grammetje er door gejaagd,
ik voel me zeker niet slecht vandaag in tegendeel, maar nu is het nieuwjaar en ga ik uit deze avond met vrienden die al een tijdje XTC gingen doen, ik vraag me dan ook af, of ik dit nog zou voelen aangezien NEP 96% puur (laten testen) een andere werking heeft dan andere amfetamines.
Zou het zonde vinden als ik vanavond dan niet in de vibe van de groep zit,
We hebben elk 3 pillen ongeveer, zou ik xtc doen of niet best iets anders ?
happy new yearrrrrr
