Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dames en heren appels en peren, iedereen weet dat drugs slecht is, maar nu heb ik sinds woensdag 1 nachtje op NEP door gegaan, en gisteren ook een goed grammetje er door gejaagd, ik voel me zeker niet slecht vandaag in tegendeel, maar nu is het nieuwjaar en ga ik uit deze avond met vrienden die al een tijdje XTC gingen doen, ik vraag me dan ook af, of ik dit nog zou voelen aangezien NEP 96% puur (laten testen) een andere werking heeft dan andere amfetamines. Zou het zonde vinden als ik vanavond dan niet in de vibe van de groep zit, We hebben elk 3 pillen ongeveer, zou ik xtc doen of niet best iets anders ? happy new yearrrrrr"
"LucidLucy zei: NEP zou entactogene eigenschappen hebben, maar het is niet zeker hoe dat werkt. Het zou een serotonine reuptake inhibitor kunnen zijn, maar mogelijk ook een release agent. Er is simpelweg niet genoeg over bekend om hier iets zinnigs over te zeggen. Ik zou in elk geval oppassen met het combineren van de twee mocht het inderdaad een reuptake inhibitor zijn. Sowieso NEP combineren is waarschijnlijk een slecht idee omdat het zelf al behoorlijk belastend is op je lichaam. Wat het op je xtc roll doet met enkele dagen pauze, geen flauw idee. Klik om te vergroten... Wel inderdaad aangezien ik bijna niets van Onderliggende info vind over NEP, maar ik probeer nooit te Combineren, XTC enkel xtc miss hoogsten 2 pinten, en op NEP dan ook enkel NEP. Maar er zou wel maar 24 uur ongeveer tussen zitten tussen mijn NEP gebruik nu en de XTC dan dat bedoel ik."
"ljuv zei: Als je dit soort dingen belangrijk vindt, kan je je zelf de vragen hierboven stellen voor je een week lang verschillende drugs gebruikt. Klik om te vergroten... Het is sinds vorig jaar dat ik in contact ben gekomen met toch maandelijks coke gebruik, maar inderdaad oppassen in belangrijk, nu is een moment ook wel belangrijk is in elk opzicht, ik werk en studeer en ben 26, mijn enigste hard core verslaving was blowen, dus ik weet wel dat ik niet alles door elkaar moet zitten draaien."
"Ik lees dat dit enorm neveneffecten kan hebben iemand ervaring mee ?"
"Jooo mensen, heb even jullie raad nodig, ik zou graag een lijntje coke op men alleen doen om wat muziek te maken en te chillen maar daar wil ik het ook bij houden. Ik zou graag ook na een uurtje of 2 kunnen willen slapen. Is dit haalbaar ? Blesss"
"BraboF zei: Bij mij is dit zeker niet haalbaar. Maar dit kan bij iedereen verschillend zijn, dus je zult het zelf moeten ondervinden. Klik om te vergroten... Bedoel je dan het bij 1 lijntje te houden of dat je na 1 lijntje nog kan slapen ? Thanks alvast !"
"Dopemonster zei: Het eerste waar ik aan dacht na het bericht gelezen te hebben was ook pep. Hoe je je voelt, dat het nat is. Andere geur. Als je over 36 uur nog wakker bent weetje het zeker🤣 Klik om te vergroten... Ik ben dus zwaar in de zak gezet helaas. Ik voel er amper iets van, echt vreemd."
"Geneesmiddel zei: Ik vind het er niet als typische coke uitzien. Laat je ons ff weten als je de resultaten hebt van de test? Klik om te vergroten... Oké bedankt! Doe ik. Ik laat het dan best links liggen aangezien ik niet weet wat ik aan het gebruiken ben."
"Jooo mensen, heb jullie advies nodig, ben deze avond wat hard gegaan en heb echt hoofdpijn, maar heb nog enkele lijnen over en vraag me dus af of het kwaad kan om er een dafalgan forte op te pakken? Blessss"
"Dopemonster zei: Stuur je dealer anders gewoon een appje van hoe en wat? Misschien heeft ie je wel perongeluk verkeerde shit gegegeven of is die zelf opgelicht. Als het troep is zou ik er niet meer van gebruiken je weet namelijk niet wat voor troep het is. Ik snap zeker dat het kut is tho als je iets heel anders krijgt dan je dacht gekocht te hebben en hoe teleurstellend dat is. Maar ik zou ook nooit coke kopen wat in zo'n zakje zit..... Nja miss grotere hoeveelheden idd maar toen ik nog coke gebruikte kocht ik altijd gwn ponypacks van een gram. Klik om te vergroten... Thanks man voor de hulp, doet veel!"