Ik denk het niet, JobHij zegt letterlijk dat ze er niks van kunnen zeggen op dat moment. Dus als het daar ligt.
Of ik moet mis lezen, maar denk het niet.
Ik denk het niet, JobHij zegt letterlijk dat ze er niks van kunnen zeggen op dat moment. Dus als het daar ligt.
Of ik moet mis lezen, maar denk het niet.
Precies dat... zat ik ook te bedenken. Of kristalsuiker natuurlijkZakje poedersuiker van de oliebollen
CreatineHoi allemaal bedankt voor de reacties. Deels gerust gesteld maar nog niet helemaal.
was inderdaad een gripzakje. Voedingssupplementen zou een goede zijn aangezien hij weet dat ik aantal keer per week naar de sportschool ga.
Maar van welke supplementen heb je maar zo wijnig nodig 😅
Hopen dat niemand er op terug komt
Wat gaan ze zeggen dan?Hoi allemaal bedankt voor de reacties. Deels gerust gesteld maar nog niet helemaal.
was inderdaad een gripzakje. Voedingssupplementen zou een goede zijn aangezien hij weet dat ik aantal keer per week naar de sportschool ga.
Maar van welke supplementen heb je maar zo wijnig nodig 😅
Hopen dat niemand er op terug komt
Ik denk dat jouw manager niet goed wist wat hij op dat moment met de situatie aanmoest.Toen hij terug kwam van de wc liet hij niets merken en wenste hij me een goed weekend zoals altijd.
Geen stress man. Áls hij erna vraagt (wat ik niet denk anders had ie het gelijk gezegd) gewoon zeggen wat je hebt getyped. Dat het voor een feest was. Want je kan niet werken onder invloed van ket haha.Hallo, ik zit ergens mee.
Om het vanaf het begin voor iedereen duidelijk te maken: ik heb nog nooit drugs gebruikt tijdens werktijd!
Om het niet al te lang te maken in het kort wat er is gebeurd:
Ik moest afgelopen vrijdag werken van 1 tot 7 samen met mijn teamleider.
Ik ben van te voren langs mijn dealer gegaan on 1gr keta te halen omdat mijn dealer savonds niet kon, en ik savond een feestje had.
Aan het einde van onze dienst rond kwart voor 7 gingen we onze spullen bij elkaar pakken en opruimen en toen zei mijn teamleider dat ie nog ff naar de wc ging, en terwijl hij dat zegt valt dat zakje keta uit mijn tas op de grond…🤦♂️
Ik weet zeker dat mijn teamleider het heeft gezien. Hij keek een beetje verward/verbaasd en liep toen naar de wc.
Ik zat op dat moment helemaal in spanning .
Toen hij terug kwam van de wc liet hij niets merken en wenste hij me een goed weekend zoals altijd. We stonden al op punt van weggaan toen hij naar de wc ging
Maar ik zit nu al heel het weekend in mn hoofd wat er kan gebeuren. Ik heb echt niks tijdens werktijd gebruikt en dat zou ik ook nooit doen!
Geen stress man. Áls hij erna vraagt (wat ik niet denk anders had ie het gelijk gezegd) gewoon zeggen wat je hebt getyped. Dat het voor een feest was. Want je kan niet werken onder invloed van ket haha.
Ja das echt het meeste domme wat je kan doen.Zou ik niet doen. Dat is wel een stok geven om mee te slaan als je gaat zeggen dat het drugs was.
Ja das echt het meeste domme wat je kan doen.
Tja daar gaat de teamleider nooit achter komenMaar wat is een klein zakje met poeder dan wél, als het geen drugs is?
Gaat ie testen, is iedereen vervolgens een uur eerder klaar dan verwacht.Tja daar gaat de teamleider nooit achter komen![]()
Wat zit anders in zo'n zakje? Wasmiddel? 🤣Zou ik niet doen. Dat is wel een stok geven om mee te slaan als je gaat zeggen dat het drugs was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."