Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp! Drugs gevonden tijdens werk.

Help! Drugs gevonden tijdens werk.

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Hij zegt letterlijk dat ze er niks van kunnen zeggen op dat moment. Dus als het daar ligt.
Of ik moet mis lezen, maar denk het niet.
Klik om te vergroten...
Ik denk het niet, Job
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben het eens met bovenstaande reacties. Je bent er niet ‘heterdaad’ op aangesproken dus er is geen bewijs. Je kunt nog ontkennen, het kan van alles geweest zijn.
Ze zouden kunnen dreigen met een drugstest maar ik geloof niet dat dat zomaar mag.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoezo kan iemand zien dat er keta (neem aan gripzakje) in zit? Mocht hij hier op terugkomen, heb je gewoon een voedingssupplement bij je gehad. No problem lijkt mij.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zakje poedersuiker van de oliebollen
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#5
HuisbaasBob zei:
Zakje poedersuiker van de oliebollen
Klik om te vergroten...
Precies dat... zat ik ook te bedenken. Of kristalsuiker natuurlijk :wink:
M
MyBadLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi allemaal bedankt voor de reacties. Deels gerust gesteld maar nog niet helemaal.

was inderdaad een gripzakje. Voedingssupplementen zou een goede zijn aangezien hij weet dat ik aantal keer per week naar de sportschool ga.
Maar van welke supplementen heb je maar zo wijnig nodig 😅

Hopen dat niemand er op terug komt
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#7
MyBadLife zei:
Hoi allemaal bedankt voor de reacties. Deels gerust gesteld maar nog niet helemaal.

was inderdaad een gripzakje. Voedingssupplementen zou een goede zijn aangezien hij weet dat ik aantal keer per week naar de sportschool ga.
Maar van welke supplementen heb je maar zo wijnig nodig 😅

Hopen dat niemand er op terug komt
Klik om te vergroten...
Creatine
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
MyBadLife zei:
Hoi allemaal bedankt voor de reacties. Deels gerust gesteld maar nog niet helemaal.

was inderdaad een gripzakje. Voedingssupplementen zou een goede zijn aangezien hij weet dat ik aantal keer per week naar de sportschool ga.
Maar van welke supplementen heb je maar zo wijnig nodig 😅

Hopen dat niemand er op terug komt
Klik om te vergroten...
Wat gaan ze zeggen dan?
'He @MyBadLife, jij had vorige week drugs bij je'
'He baas, nee hoor'

Case closed.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MyBadLife zei:
Toen hij terug kwam van de wc liet hij niets merken en wenste hij me een goed weekend zoals altijd.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat jouw manager niet goed wist wat hij op dat moment met de situatie aanmoest.

Blijkbaar had jouw manager zoiets niet van jou verwacht en doe je als werknemer normaal gewoon goed je best.

Echter zou een meer ervaren manager je hier wel direct op aanspreken en vragen wat je daar nou precies bij je hebt (kan bijvoorbeeld net zo goed een zakje suiker voor een practical joke zijn). Als je het namelijk niet direct bespreekbaar maakt dan kunnen er rare kronkels in ieders gedachten komen (zoals nu bij jou het geval is) waardoor het onderlinge vertrouwen in het geding kan komen.

Wat je voor nu het beste kan doen is op je werk je best doen en je werk goed afleveren, hierdoor laat je er geen twijfel over bestaan dat iets als drugs je werk zouden kunnen beïnvloeden.

Hiermee neemt het vertrouwen langzaam weer toe en ligt dit hopelijk snel achter je en heb je ondertussen een wijze les geleerd.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan me voorstellen dat je wel even geschrokken bent....maar zoals al aangegeven denk ik niet dat er achteraf nog heisa van gaat komen....het kan vanalles zijn geweest!
Lang geleden is bij mij een joint in mijn pak shag gevonden toen een collega dat pak shag zag liggen alwaar een joint in zat, en hij pakte dit pakje om er een peuk uit te gaan draaien.
Terloops vroeg hij of het Afghaanse was, waarop ik zei dat het Marokkaanse was...
Nooit meer iets van gehoord.
Stupide om deze joint zo bij me te hebben uiteraard....
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is even schrikken, maar heel simpel als die er over begint gewoon eerlijk vertellen, dat je weleens in het weekend bij maten iets gebruik , het is op vrijdag gebeurd dus die dots zijn makkelijk naar elkaar te brengen
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MyBadLife zei:
Hallo, ik zit ergens mee.

Om het vanaf het begin voor iedereen duidelijk te maken: ik heb nog nooit drugs gebruikt tijdens werktijd!



Om het niet al te lang te maken in het kort wat er is gebeurd:



Ik moest afgelopen vrijdag werken van 1 tot 7 samen met mijn teamleider.

Ik ben van te voren langs mijn dealer gegaan on 1gr keta te halen omdat mijn dealer savonds niet kon, en ik savond een feestje had.



Aan het einde van onze dienst rond kwart voor 7 gingen we onze spullen bij elkaar pakken en opruimen en toen zei mijn teamleider dat ie nog ff naar de wc ging, en terwijl hij dat zegt valt dat zakje keta uit mijn tas op de grond…🤦‍♂️



Ik weet zeker dat mijn teamleider het heeft gezien. Hij keek een beetje verward/verbaasd en liep toen naar de wc.
Ik zat op dat moment helemaal in spanning .



Toen hij terug kwam van de wc liet hij niets merken en wenste hij me een goed weekend zoals altijd. We stonden al op punt van weggaan toen hij naar de wc ging



Maar ik zit nu al heel het weekend in mn hoofd wat er kan gebeuren. Ik heb echt niks tijdens werktijd gebruikt en dat zou ik ook nooit doen!
Klik om te vergroten...
Geen stress man. Áls hij erna vraagt (wat ik niet denk anders had ie het gelijk gezegd) gewoon zeggen wat je hebt getyped. Dat het voor een feest was. Want je kan niet werken onder invloed van ket haha.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
JackAss69 zei:
Geen stress man. Áls hij erna vraagt (wat ik niet denk anders had ie het gelijk gezegd) gewoon zeggen wat je hebt getyped. Dat het voor een feest was. Want je kan niet werken onder invloed van ket haha.
Klik om te vergroten...

Zou ik niet doen. Dat is wel een stok geven om mee te slaan als je gaat zeggen dat het drugs was.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
HierEnDaarEenFuifje zei:
Zou ik niet doen. Dat is wel een stok geven om mee te slaan als je gaat zeggen dat het drugs was.
Klik om te vergroten...
Ja das echt het meeste domme wat je kan doen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mee eens. Niet doen, dus.
Gewoon je werk doen, en rustig afwachten.
Maar ik denk dat je er niets meer van hoort.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Ja das echt het meeste domme wat je kan doen.
Klik om te vergroten...

Maar wat is een klein zakje met poeder dan wél, als het geen drugs is? 😅 Ik zou denk ik toch in de verleiding komen om eerlijk te zijn als het ter sprake werd gebracht, maar ik denk dat jullie gelijk hebben en dat liegen hier toch beter is (ook al is er echt weinig andere logische verklaring voor het fenomeen ‘zakje dat wit poeder bevat’ dan: drugs haha).

Ik denk echter dat er niks mee zal gebeuren, want dan had hij er - zoals hierboven al gezegd - direct iets van moeten zeggen en/of mee moeten doen. Achteraf is het gewoon niet te bewijzen van zijn kant, dus zou het raar zijn als hij er nog over zou beginnen. Ik denk dat er twee reële opties zijn: hij heeft het niet gezien/niet bewust geregistreerd, of hij heeft het wel gezien maar de beslissing genomen er niks over te zeggen en jou dus te ‘matsen’ door je de confrontatie te besparen. Ik kan me voorstellen dat ik dit laatste misschien ook zou doen als teamleider als ik dit zag gebeuren bij een collega die gewoon goed/normaal functioneert. Het kan eigenlijk niet, maar je wil iemand er niet op pakken want je doet je werk goed en bent niet op je werk onder invloed, dan is zwijgen misschien gewoon het beste en een gevalletje ‘what happens on… stays on…’. :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er zijn ooit twee XTC pillen in een gripzakje uit mijn jaszak gevallen toen ik bij de Kruidvat werkte. Leidinggevende kwam in de pauze naar mij toe. Ik zei dat het medicijnen waren maar hij zei volgens mij is het XTC. Toen ik beloofde nooit meer drugs mee te nemen en AL HELEMAAL NIET onder invloed te zijn onder werk tijd was het goed. Ik kreeg zelfs de pillen gewoon terug.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Maar wat is een klein zakje met poeder dan wél, als het geen drugs is?
Klik om te vergroten...
Tja daar gaat de teamleider nooit achter komen :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Tja daar gaat de teamleider nooit achter komen :wink:
Klik om te vergroten...
Gaat ie testen, is iedereen vervolgens een uur eerder klaar dan verwacht.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
HierEnDaarEenFuifje zei:
Zou ik niet doen. Dat is wel een stok geven om mee te slaan als je gaat zeggen dat het drugs was.
Klik om te vergroten...
Wat zit anders in zo'n zakje? Wasmiddel? 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."