Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp! Drugs gevonden tijdens werk.

Help! Drugs gevonden tijdens werk.

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
HierEnDaarEenFuifje zei:
Zou ik niet doen. Dat is wel een stok geven om mee te slaan als je gaat zeggen dat het drugs was.
Klik om te vergroten...
Ja das echt het meeste domme wat je kan doen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mee eens. Niet doen, dus.
Gewoon je werk doen, en rustig afwachten.
Maar ik denk dat je er niets meer van hoort.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Ja das echt het meeste domme wat je kan doen.
Klik om te vergroten...

Maar wat is een klein zakje met poeder dan wél, als het geen drugs is? 😅 Ik zou denk ik toch in de verleiding komen om eerlijk te zijn als het ter sprake werd gebracht, maar ik denk dat jullie gelijk hebben en dat liegen hier toch beter is (ook al is er echt weinig andere logische verklaring voor het fenomeen ‘zakje dat wit poeder bevat’ dan: drugs haha).

Ik denk echter dat er niks mee zal gebeuren, want dan had hij er - zoals hierboven al gezegd - direct iets van moeten zeggen en/of mee moeten doen. Achteraf is het gewoon niet te bewijzen van zijn kant, dus zou het raar zijn als hij er nog over zou beginnen. Ik denk dat er twee reële opties zijn: hij heeft het niet gezien/niet bewust geregistreerd, of hij heeft het wel gezien maar de beslissing genomen er niks over te zeggen en jou dus te ‘matsen’ door je de confrontatie te besparen. Ik kan me voorstellen dat ik dit laatste misschien ook zou doen als teamleider als ik dit zag gebeuren bij een collega die gewoon goed/normaal functioneert. Het kan eigenlijk niet, maar je wil iemand er niet op pakken want je doet je werk goed en bent niet op je werk onder invloed, dan is zwijgen misschien gewoon het beste en een gevalletje ‘what happens on… stays on…’. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."