Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs slurpen geen serotonine

Welke drugs slurpen geen serotonine

46 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
DennisD zei:
Maar wat betekent het nu eigenlijk echt?
Klik om te vergroten...
Een serotonine reuptake inhibitor, ofwel heropname remmer, remt de heropname van serotonine. Dit zorgt ervoor dat de serotonine die normaal in de synaptische spleet wordt afgebroken als hij zijn taak heeft volbracht op de receptor niet wordt afgebroken en dus rond blijft zwerven en de receptor meerdere malen activeert. Er ontstaat een opstopping van serotonine. Dat is voornamelijk wat met dopamine gebeurt in amfetamines.

Anders dan bij een releaser dat zorgt voor de aanmaak van meer serotonine.
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#2
DennisD zei:
Maar wat betekent het nu eigenlijk echt?
Klik om te vergroten...
Dat het de aanmaak/opname van serotonine reguleert. Het vlakt hierdoor je emoties wat af, wat helpt bij depressie/angst/paniek/onrust.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vieze asbak zei:
Dat het de aanmaak/opname van serotonine reguleert.
Klik om te vergroten...
Het reguleert het niet, het remt de heropname.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vieze asbak zei:
Dat het de aanmaak/opname van serotonine reguleert. Het vlakt hierdoor je emoties wat af, wat helpt bij depressie/angst/paniek/onrust.
Klik om te vergroten...
Dirkjan zei:
Het reguleert het niet, het remt de heropname.
Klik om te vergroten...
Don’t get me started. Ik ben slecht met vrouwen maar dit ga je niet van me winnen. ⚔️ en guarde!
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Don’t get me started. Ik ben slecht met vrouwen maar dit ga je niet van me winnen. ⚔️ en guarde!
Klik om te vergroten...
Ik kan gewoon mierenneuken aangezien het woord reguleren ongeveer 10+ definities heeft, waarvan de helft mijn antwoord feitelijk juist maakt, maar dan zou ik een zuur figuur zijn, oh wacht..

Maar het laatste wat ik wil op een zondagavond om bijna 12u , is een discussie voortzetten en uiteindelijk verliezen van iemand die Dirk heet :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vieze asbak zei:
Maar het laatste wat ik wil op een zondagavond om bijna 12u , is een discussie voortzetten en uiteindelijk verliezen van iemand die Dirk heet :)
Klik om te vergroten...
Verliezen van een gozer die Dirk heet. Dan heb je echt de kruipruimte van de ondergang bereikt ja.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok, Bedankt voor de antwoorden, maar zoals altijd blijkt het toch tegenstrijdig te zijn.

Ik als man 1,82 mtr 132 kg slik al 24 jaar paroxetine, heb zelf het idee dat het al lang niet meer werkt omdat een dokter dat ooit heeft voorgeschreven op mijn 19de vanwege liefdesverdriet .

Eigenlijk nooit meer over nagedacht en iedere ochtend me pilletje, totdat ik door een foutje eens 3 dagen in een politie celletje door mocht brengen.


Me hoofd werd aan alle kanten met stroom gezapt als ik dat als het beste kant omschrijven. Omdat ze het niet nodig vonden om te geven

Mijn vraag is:

Sex gaat altijd goed, weliswaar iets mindere zin maar eenmaal op dreef gewoon goed, klaarkomen ging echter na een tijd ook wel weer, juiste partner en concentratie.

Om een lang verhaal te besparen diverse operaties aan me rug gehad en nu 80mg oxycodon per dag.

De zin is totaal weg, geen prikkel niks maar wel constant een erectie, maar mis en sorry voor me taalgebruik de zin in piemel in vagina contact.

Met de hand is het heerlijk maar wil me vrouw ook wel is een goede beurt geven want ze is nog mooi ook.

Lekker beffen die ik wel languit, maar als ze aan mij wil zitten dan zeg ik laat maar
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Verliezen van een gozer die Dirk heet. Dan heb je echt de kruipruimte van de ondergang bereikt ja.
Klik om te vergroten...
Dirkjan hoor, ook mooi, maar het is nog steeds geen Dirk Kuyt 👍
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
4-CA ( 4-chloro-amphetamine)
3-cmc ( 3-chloro-methyl-cathinone)
4-fa ( 4-fluor-amphetamine)











1 van de 3 is een Niet doen, zeer dodelijk en als je ook maar een seconde dacht dat klinkt wel lekker dan, dan verwijs ik je naar Google en rc Reddit.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Verliezen van een gozer die Dirk heet. Dan heb je echt de kruipruimte van de ondergang bereikt ja.
Klik om te vergroten...
LEEEEAAAVEEE DIRRKKK ALONEEEE
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
4-CA ( 4-chloro-amphetamine)
3-cmc ( 3-chloro-methyl-cathinone)
4-fa ( 4-fluor-amphetamine)











1 van de 3 is een Niet doen, zeer dodelijk en als je ook maar een seconde dacht dat klinkt wel lekker dan, dan verwijs ik je naar Google en rc Reddit.
Klik om te vergroten...
4-CA gebruiken ze in lab experimenten om serotonine receptoren te killen, heb ik begrepen. Zeg maar het ultiem neurotoxische broertje van 4-FA. Ooit wel eens gedaan, 4-CA???
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
1 van de 3 is een Niet doen, zeer dodelijk en als je ook maar een seconde dacht dat klinkt wel lekker dan, dan verwijs ik je naar Google en rc Reddit.
Klik om te vergroten...
Ondanks je disclaimer weet ik niet of dit een goed idee is.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nickjeee zei:
4-CA gebruiken ze in lab experimenten om serotonine receptoren te killen, heb ik begrepen. Zeg maar het ultiem neurotoxische broertje van 4-FA. Ooit wel eens gedaan, 4-CA???
Klik om te vergroten...

Foxy Methoxy zei:
Ondanks je disclaimer weet ik niet of dit een goed idee is.
Klik om te vergroten...
Was juist een grap die zo duidelijk zo moeten zijn dat Darwin lacht als je dat toch in je smoelwerk krijgt haha heel forum voor je bakkes en dan toch iemand die te lui is eerst te zoeken. En inderdaad 4-ca is een neuronen doder dus niet heel recreatief nee.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Apotheker zei:
4-CA ( 4-chloro-amphetamine)
3-cmc ( 3-chloro-methyl-cathinone)
4-fa ( 4-fluor-amphetamine)

1 van de 3 is een Niet doen, zeer dodelijk en als je ook maar een seconde dacht dat klinkt wel lekker dan, dan verwijs ik je naar Google en rc Reddit.
Klik om te vergroten...

Zo, klinkt niet als een lieverdje inderdaad die 4-CA (Wikipedia FTW): 💀


para-Chloroamphetamine (PCA), also known as 4-chloroamphetamine (4-CA), is a substituted amphetamine and monoamine releaser similar to MDMA, but with substantially higher neurotoxicity, thought to be due to the unrestrained release of both serotonin and dopamine by a metabolite.[1] It is used as a neurotoxin by neurobiologists to selectively kill serotonergic neurons for research purposes, in the same way that 6-hydroxydopamine is used to kill dopaminergic neurons.[2][3][4][5]
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Foxy Methoxy zei:
Ondanks je disclaimer weet ik niet of dit een goed idee is.
Klik om te vergroten...
Man 90% hier is niet bijster slim met ideeën maar als je niks opzoekt of serieus neemt in de rc wereld is Darwin die het laatst lacht :wink:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Foxy Methoxy zei:
Ondanks je disclaimer weet ik niet of dit een goed idee is.
Klik om te vergroten...
Ben ik het wel mee eens. Lijkt me niet dat we hier moeten strooien met bijzonder toxische middeltjes zonder het er expliciet bij te vermelden, zoals @Roze Olifant nu doet. Je loopt altijd het risico dat iemand onder invloed iets verkeerd begrijpt en het in een verward moment toch besteld of gebruikt…


De Apotheker zei:
Man 90% hier is niet bijster slim met ideeën maar als je niks opzoekt of serieus neemt in de rc wereld is Darwin die het laatst lacht :wink:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat Darwin vaak genoeg te lachen heeft… volgens mij heeft hij daar geen hulp bij nodig 😜
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gaba capsules van de Tuinen
g
girl238Lid
01-01-2024, 00:00
#18
2mmc werkt volgensmij alleen op dopamine en niet je serotonine, evt nog een optie
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nickjeee zei:
4-CA gebruiken ze in lab experimenten om serotonine receptoren te killen, heb ik begrepen. Zeg maar het ultiem neurotoxische broertje van 4-FA. Ooit wel eens gedaan, 4-CA???
Klik om te vergroten...
Nou, het is wel extreem neurotixisch maar ik denk dat ze in het lab eerder gaan voor een NbOme drug, die zijn nog veel neurotoxischer. 4-CA gebruiken is wat minder praktisch. Maar het kan wel. 4-CA en serotoninereceptoren zijn zegmaar niet bepaald vrienden van elkaar.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kun je een ssri wel veilig combineren met bijvoorbeeld 2-cb? Psilocybine lees ik verschillende dingen over ook.. Wellicht weet jij dat wel @Dirkjan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."