#1
Speed, coke, 2cb
Tramadol is toch een serotonine releaser? Dus ie vraagt specifiek achter stofjes die niet op zn serotonine-niveau werken, mag je deze dus al uitsluiten.Ketamine (of de rc versies), ghb, 2cb, speed, x-MMC, lsd kan ook geweldig zijn op langere festivals, coke als je een hekel hebt aan geld. Tramadol met wat biertjes.
En volgens mij maakt het voor de werking van je serotonine niet zoveel uit dat hallucinogenen zich binden aan/bemoeien met die receptoren. Daar ging ik altijd van uit in ieder geval, ik weet de dynamiek van tripmiddelen niet zo.
Tripmiddelen "imiteren" serotonine.Tripmiddelen werken wel op je serotonine receptoren maar "slurpen" geen sero want ze releasen niet, wat xtc e.d. wél doet.


Naarmate je ouder wordt word je denk ik sowieso gevoelig voor katers van om het even welk middel. Ik ben in de 40 en gebruik vanaf mijn 16e van alles wel eens op z'n tijd. Ik heb van veel mensen terug gehoord dat ze gevoeliger zijn geworden. Zoek het niet in de middelen die geen of minder serotonine op zouden wekken, want pep geeft bv. veel meer kater dan xtc. Wat ik doe is GHB pakken bij of na uppers. Als de euforisch high van de upper dan voorbij gaat, dan land je op een vrolijke roes van GHB en voel je je niet down. Ik heb het idee dat dit langer doorwerkt, misschien ook naar de dagen erna. Ik pak na een drugsavond ook altijd een 'handje vol' met After-E en andere supplementen. De volgende dagen zijn daardoor nooit beroerd. Ook omdat ik me beleid doseer en wellicht ook omdat ik nooit pep pak.Ik merk dat als ik XTC of iets dergelijks heb gehad ik echt in een enorme dip kom. Ik heb het idee dat ik veel meer last heb van een dip dan mn vrienden. Ik denk dat ik gevoeliger ben geworden voor dit soort dingen. Misschien omdat ik in het verleden antidepressiva heb gehad en dat m’n serotonine sowieso niet helemaal meer optimaal is ofzo.
Nu is de vraag echter, welke drugs zijn leuk op festivals/feestjes die niet je hele serotonine gelijk opmaken? Het liefst iets wat je gewoon oraal kan innemen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."