Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jullie go-to drug?

Wat is jullie go-to drug?

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
mole-gif-4.gif
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik voor 1 drug moest kiezen voor 1x dan word het toch snel iets psychedelisch zoals LSD denk ik.

Maar van alles wat ik al ken; MDMA.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Bekijk bijlage 50053
Klik om te vergroten...
tenor (1).gif
T
TobiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op dit moment Benzofury. Jarenlang was de combi van speed en drank mijn go-to, maar wegens gezondheidsklachten de drank af moeten zweren. Speed zonder drank vind ik niets aan, dus uiteindelijk geheel overgestapt naar Xtc/Mdma. Vrij recentelijk 6-apb/benzofury ontdekt en de lange stabiele piek laat wat mij betreft de Mdma ver achter zich,
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou voor iemands eerste keer xtc of mdma aanraden. Maar mijn go to-drug is 100% 4mmc🥰
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mdma ga over twee weken het doen met iemand die het nog nooit gedaan heeft. Zelf heb ik t al 1,5 jaar niet gebruikt …. Hoop zo dat ie weer eens lekker inkickt
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diablo69 zei:
Mdma ga over twee weken het doen met iemand die het nog nooit gedaan heeft. Zelf heb ik t al 1,5 jaar niet gebruikt …. Hoop zo dat ie weer eens lekker inkickt
Klik om te vergroten...
O wat lekker! Geniet ervan en veel plezier!
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Speedboot1993 zei:
O wat lekker! Geniet ervan en veel plezier!
Klik om te vergroten...
Thanks! Ook wel aan toe moet ik zeggen 😂
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Diablo69 zei:
Thanks! Ook wel aan toe moet ik zeggen 😂
Klik om te vergroten...
Dat belooft veel plezier dan🤣🤣

heb je in die tussentijd wel nog andere drugs genomen?
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Diablo69 zei:
Thanks! Ook wel aan toe moet ik zeggen 😂
Klik om te vergroten...
Oh dan is het nog beter, dat is meestal ook mijn momentje :laughing:
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Speedboot1993 zei:
Dat belooft veel plezier dan🤣🤣

heb je in die tussentijd wel nog andere drugs genomen?
Klik om te vergroten...
Nee helemaal geen tijd gehad, vader geworden en verhuisd. Mag voor het eerst in een jaar weer de deur uit 😎 laatste keer was 1,5 jaar geleden een beetje m maar was zo weinig die kickte voor 15 minuten in daarna was ik weer normaal
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed als je het weet te waarderen dan is het nummer 1 to go drug!
Maar pas op want je kan er ook flink van op de blaren zitten.
d
drugsmaatschappijLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dag allen. Zelf ben ik erg van het experimenteren met drugs. Mijn vriendin is totaal niet zo. We hebben het er wel is over, en ze staat er wel open voor om ooit, ergens in haar leven eens iets te proberen. Ik heb haar altijd verteld dat als ze eenmalig in haar leven drugs wilt proberen, XTC of Spacecake echt dé go-to drug is. Wat voor drug zouden jullie iemand aanraden die maar eens in het leven drugs wilt doen? Of vat de vraag wat breder op: wat is jullie go-to drug?
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cannabis is zéker leuk, maar in spacecake vorm is het een beetje onvoorspelbaar qua dosering... Het effect kan dan "ik voel er niets van" zijn, maar ook "holy shit, dit overleef ik niet" ...

Als ik cannabis aan mijn partner zou introduceren, zou ik voor wietolie kiezen, en dan in een prettige veilige thuissituatie beginnen met een paar druppeltjes.

Bijnemen kan altijd, terugnemen niet.
r
reDStoneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cannabis kan de eerste keer echt helemaal verkeerd vallen, het is al heel snel, veel en veel te veel, voor de eerste keer blowen.

Mdma, denk ik, een kwartje ofzo.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Helaas benzodiazepinen haha
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eens in t leven toch wel mdma. Die enige/eerste keer wordt toch wel iedereen overspoeld met liefde en “wow”.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mdma/amfetamine. Cannabis pas als 3e keuze
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Voor het gemak tel ik alcohol niet mee 😉

Mdma is waar het nog niet eens zo heel lang geleden op latere leeftijd mee begon.
Met stip op 1.
Niets kan aan die 1e ervaring tippen.
Op alle fronten voor ons life-changing in de goede zin van het woord.

Het is ons nooit opgedrongen, we wilden het zelf wel ervaren en hadden geen idee wat ons te wachten stond.
Onze vrienden hebben heel goed op ons gelet, zo’n setting is heel fijn en altijd aan te raden.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lsd .
Jarenlang heb ik gedacht ,zou er niet meer zijn.
Meer dan dat wat we normaal gesproken zien,voelen en meemaken.

Dit jaar ben ik met lsd begonnen, hogere doseringen.
En ja , er is veel meer.
Dat was voor mij een veel betere ervaring dan de eerste keer mdma.
De kater van mdma is ook niet heel plezierig.
Voor mij is lsd de to go drug ,maar ik zou het niet aanraden ,want dat moet je echt willen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."