#1
Dag allen. Zelf ben ik erg van het experimenteren met drugs. Mijn vriendin is totaal niet zo. We hebben het er wel is over, en ze staat er wel open voor om ooit, ergens in haar leven eens iets te proberen. Ik heb haar altijd verteld dat als ze eenmalig in haar leven drugs wilt proberen, XTC of Spacecake echt dé go-to drug is. Wat voor drug zouden jullie iemand aanraden die maar eens in het leven drugs wilt doen? Of vat de vraag wat breder op: wat is jullie go-to drug?

