#1
de eerste keer gewoon thuis met zn 2e. ik zelf hou er sowieso ook niet van om op een feest of iets te gebruiken omdat ik vrij moet kunnen lopen anders word het te warm voor mij.Hem zo min mogelijk verwachtingen geven, alles over zich heen laten komen. Gaan jullie op een feest of op thuis setting gebruiken?