#1
Hele forum ineens zin in XTC.
Meeting doen?![:tearsofjoy:]()
Meeting doen?
Dit! Als ik en mijn partner samen XTC nemen, probeer ik een intieme sfeer te creëren (muziek, licht, warm genoeg dat er niet veel kledij nodig is) en te zorgen dat we alles voor handen om het moment niet te breken (eten, drinken, speeltjes, koptelefoon, etc.). Dat gezegd zijnde kan een pauze af en toe zeker deugd doen.Dekentjes, zacht fruit en frisse zoete drankjes of gewoon water (niet te veel). Muzieksetje die hij leuk vind. Trance, house, techno gaan echt goed samen met XTC. Deuntjes die binnen komen. Sfeerlampje,...
Damn, hoe verkeerd kan je zijn!?Thuis op de bank doet het niet waar het zo populair door werd. Dan werkt het gewoon eigenlijk niet echt, imho.
hoihoi,
mijn vriend wilt binnenkort voor de eerste keer xtc gebruiken (ik heb zeker al ervaring ermee en heb het vaak gebruikt) ik heb expres al gekeken voor pillen om rustig mee te beginnen, dus lage “hoeveelheid” etc. ik heb hem al best veel tips gegeven. mijn eerste keer was niet perfect, het was leuk maar niet echt heeel leuk ofzo. en ik wil dat die van hem wel echt leuk is. hebben jullie tips hoe we ervoor kunnen zorgen dat zijn eerste keer xtc “perfect” is?

Jij ook al?
Ja ik ben helemaal om wat betreft 6-apb. Zie eigenlijk het punt niet meer om nog mdma te doen. Beetje zonde van mijn 1 keer in de 3 maanden.
We zullen even moeten wachten!
Tegen die tijd is het dan wel lente en hopelijk mooi weer! Maakt het nog extra fijn vind ik, aangezien ik vaak ga te fietsen op 6-apb nu.![]()
Nee eigenlijk nietMaar ik hoef jou niet te overtuigen!
En dat wil ik nou eigenlijk eens proberen! Ik ben toch heel veel aan het wandelen de laatste tijd. Ergens kan ik het me voorstellen dat dat nog fijner is, door het langzamere tempo. Dat je meer bewust bezig bent met de omgeving in je opnemen. Ja, dat ga ik zeker doen de volgende keer.Fietsen nog nooit gedaan, die zou ik ook nog wel eens willen proberen. Even een wandeling tussendoor buiten kan wel heel lekker zijn. ^^
Ik vind trippend wandelen ook echt mooi. En heel avontuurlijk altijd. Maakt altijd iets mee wat nuchter heel normaal is maar op dat moment bizar.Nee eigenlijk nietPrecies de dingen die jij noemt maken 6-apb voor mij ook zo aantrekkelijk. En daarnaast vermoed ik eerlijk gezegd ook wel een beetje dat het door mijn leeftijd nu allemaal niet meer zo heftig hoeft (damn i sound old als ik het zo zeg, zo oud ben ik ook weer niet haha). 6-apb is lekker smooth sailing. Een constante happy sereniteit. Meer hoeft eigenlijk niet.
En dat wil ik nou eigenlijk eens proberen! Ik ben toch heel veel aan het wandelen de laatste tijd. Ergens kan ik het me voorstellen dat dat nog fijner is, door het langzamere tempo. Dat je meer bewust bezig bent met de omgeving in je opnemen. Ja, dat ga ik zeker doen de volgende keer.![]()
Op welk middel?Ik vind trippend wandelen ook echt mooi. En heel avontuurlijk altijd. Maakt altijd iets mee wat nuchter heel normaal is maar op dat moment bizar.
En je gaat niet op zoek naar paddestoelen?Ik vind trippend wandelen ook echt mooi. En heel avontuurlijk altijd. Maakt altijd iets mee wat nuchter heel normaal is maar op dat moment bizar.
De vraag was niet voor mij maar ik kreeg de neiging om antwoord te geven.Op welk middel?![]()
Wel weer teruggekomen naar een fijne trip?De vraag was niet voor mij maar ik kreeg de neiging om antwoord te geven.
Vond mijn truffel ervaring (de eerste 10 minuten dan) wel merkwaardig tijdens een wandeling.
Mooie felle kleuren en de takken die op elkaar overliepen/fuseren.
En toen ging ik zwaar bad.
Nee is niet omgeslagen naar iets chills, ook weinig visuals.Wel weer teruggekomen naar een fijne trip?
Ik heb veel ervaring met truffels, maar alleen nog maar op micro- tot lichte tripdoseringen buiten geweest. Op echte tripdoseringen voelt mijn lichaam vaak te zwaar en ben ik zo hard aan het trippen dat de omgeving er niet meer zo toe doet: ogen dicht om het nog meer te versterken en een innerlijke reis door die fantastische visuals maken!
Voor buiten vind ik persoonlijk LSD en 6-APB heel geschikt.
Nee het was gewoon ECHT iemand die de hond aan het uitlaten was daar, en daar ging ik goed slecht op hahahaha.Ik dacht dat hallucineren over katten en honden wel iets was wat vaker voorkomt bij xtc. Ik zag soms honden en katten tussen de dansende mensen.
Ik dacht dat hallucineren over katten en honden wel iets was wat vaker voorkomt bij xtc. Ik zag soms honden en katten tussen de dansende mensen.Nee is niet omgeslagen naar iets chills, ook weinig visuals.
Ik zag iemand met een hond wandelen en toen sloeg alles om want ik wou dat die weg ging en dat ging die niet <-- daarom zijn truffels/paddos ook eng buiten i guess hehe.
Zodra het om sloeg in iets negatiefs had alles een grijze tint en leek de hele natuur gewoon dood, koud en ellendig. Een heel contrast met 10 minuten daarvoor, erg vreemd.
dankjewel!!Dekentjes, zacht fruit en frisse zoete drankjes of gewoon water (niet te veel). Muzieksetje die hij leuk vind. Trance, house, techno gaan echt goed samen met XTC. Deuntjes die binnen komen. Sfeerlampje,...
dankjewel! ik laat het weten hoe het is gegaan als we het hebben gedaan etc. mijn eerste keer was niet zo heel leuk ik dacht heel de tijd dat ik hem niet voelde maar ik voelde hem juist iets TEPfoe als ik eerste keer XTC lees dan denk ik meteen terug aan mijn eerste ervaringen met deze stof!
Laat het vooral over je heen komen; of in dit geval over je vriend heen. Geen verwachtingen; goede setting en mindset zijn zeer belangrijk.
Eerste keer XTC kan voor sommige wat heftig zijn. Vooral dan is het belangrijk om het gewoon aan te gaan. Want als je eenmaal de controle hebt losgelaten wauw. Dan kan je vriend gaan genieten van die heerlijke serotonine rush. Mijn eerste keren (4e keer in het speciaal) waren beter dan seks. Period. 🤣.
Dat gun ik je vriend ook! Veel plezier. En joh lekker goed eten vooraf en achteraf. Drink genoeg maar overdrijf vooral niet. 1 glas per uur in een rustige setting is echt meer dan voldoende. Als je echt gaat feesten is wat meer vocht goed. Isotone dranken bijvoorbeeld. Deze houden de elektrolyten in je bloed in balans.
Succes! Tripreportje achteraf?![]()
ik ook, ik houuu van lopen als ik x opheb. echt HEELRIJKK is het, die frisse lucht en idd de dingen die nuchter heel normaal zijn maar tijdens een trip zo bijzonder🤣 bij ons in de buurt is een ronde schommel daar ga ik dan op zitten en beetje laten bewegen. heerlijk!Ik vind trippend wandelen ook echt mooi. En heel avontuurlijk altijd. Maakt altijd iets mee wat nuchter heel normaal is maar op dat moment bizar.
Lsd, truffels en 2cb heb ik wandelingen gemaakt.Op welk middel?![]()
Nee woonde destijds midden in de binnenstad.En je gaat niet op zoek naar paddestoelen?
DE TIP wat ik zelf vind is niet op tijd letten gewoon genieten zolang het duurthoihoi,
mijn vriend wilt binnenkort voor de eerste keer xtc gebruiken (ik heb zeker al ervaring ermee en heb het vaak gebruikt) ik heb expres al gekeken voor pillen om rustig mee te beginnen, dus lage “hoeveelheid” etc. ik heb hem al best veel tips gegeven. mijn eerste keer was niet perfect, het was leuk maar niet echt heeel leuk ofzo. en ik wil dat die van hem wel echt leuk is. hebben jullie tips hoe we ervoor kunnen zorgen dat zijn eerste keer xtc “perfect” is?
Jij ook al?Ja, 6-APB is eigenlijk een betere deal hè. Vind ik ook. Heb al jaren geen XTC meer gebruikt, nadat ik 6 ontdekt heb. Kan me niet meer vinden in de te korte werking. :’)
We zullen even moeten wachten!Voor mij is het ook te kort geleden + morgen werken. Maar dit topic geeft wel kriebels, haha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."