Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoihoi, mijn vriend wilt binnenkort voor de eerste keer xtc gebruiken (ik heb zeker al ervaring ermee en heb het vaak gebruikt) ik heb expres al gekeken voor pillen om rustig mee te beginnen, dus lage “hoeveelheid” etc. ik heb hem al best veel tips gegeven. mijn eerste keer was niet perfect, het was leuk maar niet echt heeel leuk ofzo. en ik wil dat die van hem wel echt leuk is. hebben jullie tips hoe we ervoor kunnen zorgen dat zijn eerste keer xtc “perfect” is?"
"PsyTekz zei: Dekentjes, zacht fruit en frisse zoete drankjes of gewoon water (niet te veel). Muzieksetje die hij leuk vind. Trance, house, techno gaan echt goed samen met XTC. Deuntjes die binnen komen. Sfeerlampje,... Klik om te vergroten... dankjewel!!"
"Raver zei: Pfoe als ik eerste keer XTC lees dan denk ik meteen terug aan mijn eerste ervaringen met deze stof! Laat het vooral over je heen komen; of in dit geval over je vriend heen. Geen verwachtingen; goede setting en mindset zijn zeer belangrijk. Eerste keer XTC kan voor sommige wat heftig zijn. Vooral dan is het belangrijk om het gewoon aan te gaan. Want als je eenmaal de controle hebt losgelaten wauw. Dan kan je vriend gaan genieten van die heerlijke serotonine rush. Mijn eerste keren (4e keer in het speciaal) waren beter dan seks. Period. 🤣. Dat gun ik je vriend ook! Veel plezier. En joh lekker goed eten vooraf en achteraf. Drink genoeg maar overdrijf vooral niet. 1 glas per uur in een rustige setting is echt meer dan voldoende. Als je echt gaat feesten is wat meer vocht goed. Isotone dranken bijvoorbeeld. Deze houden de elektrolyten in je bloed in balans. Succes! Tripreportje achteraf? Klik om te vergroten... dankjewel! ik laat het weten hoe het is gegaan als we het hebben gedaan etc. mijn eerste keer was niet zo heel leuk ik dacht heel de tijd dat ik hem niet voelde maar ik voelde hem juist iets TE"
"FredKroket zei: Ik vind trippend wandelen ook echt mooi. En heel avontuurlijk altijd. Maakt altijd iets mee wat nuchter heel normaal is maar op dat moment bizar. Klik om te vergroten... ik ook, ik houuu van lopen als ik x opheb. echt HEELRIJKK is het, die frisse lucht en idd de dingen die nuchter heel normaal zijn maar tijdens een trip zo bijzonder🤣 bij ons in de buurt is een ronde schommel daar ga ik dan op zitten en beetje laten bewegen. heerlijk!"
"PsyTekz zei: Hem zo min mogelijk verwachtingen geven, alles over zich heen laten komen. Gaan jullie op een feest of op thuis setting gebruiken? Klik om te vergroten... de eerste keer gewoon thuis met zn 2e. ik zelf hou er sowieso ook niet van om op een feest of iets te gebruiken omdat ik vrij moet kunnen lopen anders word het te warm voor mij."