Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStuderen met welke drugs?

Studeren met welke drugs?

73 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou voor 10 mg dexamfetamine (farmaceutisch) gaan.

Niet meer dan dat nemen, want dexamfetamine wordt daarna erg snel flink euforisch/manisch!
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#2
John Trap zei:
Ik zou voor 10 mg dexamfetamine (farmaceutisch) gaan.

Niet meer dan dat nemen, want dexamfetamine wordt daarna erg snel flink euforisch/manisch!
Klik om te vergroten...
Niet te verkrijgen hier 😔
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah, jammer! België?

Misschien kun je eens op het darkweb kijken (zelf geen ervaring mee overigens)?
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#4
John Trap zei:
Ah, jammer! België?

Misschien kun je eens op het darkweb kijken (zelf geen ervaring mee overigens)?
Klik om te vergroten...
Idd belgie... ochja... zie wel wat
Pep geeft zeker?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een heel andere vraag,

Wat studeer je?
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Een heel andere vraag,

Wat studeer je?
Klik om te vergroten...
Lerarenopleiding
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snowflakeje zei:
Lerarenopleiding
Klik om te vergroten...
Those who can't, teach.

🤣🤣🤣


Kidding he. 😜
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Those who can't, teach.

🤣🤣🤣


Kidding he. 😜
Klik om te vergroten...
Heb al meerdere diploma’s hoor :wink: merk gewoon dat op mijn leeftijd het zo vlot allemaal niet meer gaat. Vooral in het nachtje doortrekken 😅
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snowflakeje zei:
Heb al meerdere diploma’s hoor :wink: merk gewoon dat op mijn leeftijd het zo vlot allemaal niet meer gaat. Vooral in het nachtje doortrekken 😅
Klik om te vergroten...
Ja, herkenbaar.

*edit : die zin die ik postte is een mop die gekend is over de hele wereld. Niet slecht opnemen he. 😊
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#10
als er iets bestaat dat zou kunnen helpen, why not e... plus,
Ik moet week voor examen niet buiten (noch autorijden...)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij heeft geen enkele drug een positief effect op leerprestaties.
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Volgens mij heeft geen enkele drug een positief effect op leerprestaties.
Klik om te vergroten...
op focus toch wel he....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snowflakeje zei:
op focus toch wel he....
Klik om te vergroten...
Ja klopt. Maar dan lever je in op geheugen. Dus je kan wellicht 4x zo lang lezen maar slaat minder op. Effectief zou je er op achteruit gaan. Zeker naar mate jr vaker gebruikt.

Zodra de speed is uitgewerkt zul je meer last hebben van concentratieproblemen.

De beste drug is eigenlijk koffie en suiker...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
"Weet dat aangetoond is dat de geheugenfunctie na studie met behulp van amfetaminen niet beter is en vaak juist minder goed. Dus concentratietoename geeft niet automatisch betere resultaten. "

www.google.com

Schade van dexamfetamine | drugsinfoteam.nl

www.google.com
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Studeren doe je zonder drugs. Wie denkt dat studie beter gaat met drugs op zal falen voordat hij/zij begonnen is. Men denkt dat het beter gaat met drugs op terwijl je concentratie juist afneemt op langere duur en je korte termijn niks van de daadwerkelijke stof opneemt. (Ook al denk je zelf van wel omdat je 4 bladzijden leest met drugs op i.p.v. 2 nuchter.

studeren doe je ouderwets, herhalen herhalen en herhalen
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Studeren doe je zonder drugs. Wie denkt dat studie beter gaat met drugs op zal falen voordat hij/zij begonnen is. Men denkt dat het beter gaat met drugs op terwijl je concentratie juist afneemt op langere duur en je korte termijn niks van de daadwerkelijke stof opneemt. (Ook al denk je zelf van wel omdat je 4 bladzijden leest met drugs op i.p.v. 2 nuchter.

studeren doe je ouderwets, herhalen herhalen en herhalen
Klik om te vergroten...
Gemakkelijk gezegd als je een gezin hebt, moet werken en daartussen de nachten door zou moeten blokken...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snowflakeje zei:
Gemakkelijk gezegd als je een gezin hebt, moet werken en daartussen de nachten door zou moeten blokken...
Klik om te vergroten...
Kwestie van prioriteiten......
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Iets van ritalin-achtig ADHD middel helpt vaak ook met concentratie voor mensen die geen ADHD hebben (heb ik veel gemerkt bij mensen om mij heen). Dit is alleen weinig te verkrijgen bij dealers dus zul je bij mensen om je heen kunnen vragen of iemand misschien een pilletje aan je wilt geven.
Maar dit is ook een kwestie van voorkeur hoor, maar ik zelf heb gemerkt dat het heel veel wordt gebruikt door mensen zonder AD(H)D.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Je zou eigenlijk moeten kijken naar de oorzaak van de concentratieproblemen. Krijgt je voldoende beweging, eet je gezond, beperk je mobiel gebruik etc.

In geval van ts heeft hij een gezin en werk. Hij zou een keuze moeten maken. Tijd vrijmaken in het gezin om te studeren, of tijd vrijmaken van zn werk.

Ik zeg dit niet om de wijsneus uit te hangen maar om mensen te behoeden op het graven hun eigen graf. Het recept van drugs gebruiken om te presenteren is gedoemd te mislukken.
Klik om te vergroten...
Phoe, dat laatste zeker. School heeft in mijn geval een grote rol gespeeld in het verergeren van mijn speedverslaving. Hieruit bleek dan ook dat ik ADD heb en mezelf aan het zelfmediceren was met speed, omdat ik dat ‘nodig had’ om te leren.
Wat @Rivalrie terecht zegt, het kan inderdaad niet goed uitpakken als je begint aan het mediceren van jezelf om beter te kunnen presteren/concentreren. Pas ermee op!
Maar ik ben nog steeds van mening dat je soms deze weg kunt kiezen, mocht het toch even niet lukken zonder.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flower123 zei:
Iets van ritalin-achtig ADHD middel helpt vaak ook met concentratie voor mensen die geen ADHD hebben (heb ik veel gemerkt bij mensen om mij heen). Dit is alleen weinig te verkrijgen bij dealers dus zul je bij mensen om je heen kunnen vragen of iemand misschien een pilletje aan je wilt geven.
Maar dit is ook een kwestie van voorkeur hoor, maar ik zelf heb gemerkt dat het heel veel wordt gebruikt door mensen zonder AD(H)D.
Klik om te vergroten...
Klopt. Alleen mensen vergeten dat het gewoon een medicijn is dat risico's met zich mee brengt.

Ik raak altijd geïrriteerd als mensen geen moeite willen voor hun studie. Altijd de easy way zoeken. In plaats van hier posten en vragen welke drugs het beste is, had ts al 20 pagina's kunnen lezen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."