#1
Ja speed maar beter eerst gewoon zelf proberen zonder drugs. Ik deed ook wat jij moest doen, maar wist toen nog niet van stofjes af hoor, en het lukte me gewoon 8 u doorknallen 😴😴🤫
Nee zou het echt enkel 1 of 2 maal doen. Ook mr kleine hoeveelheid (2g natte) besteld..Werken zal het in dit geval wel, denk ik! Probeer het alleen niet te vaak te doen😅 Het kan soms verleidelijk zijn om het steeds wat vaker te gebruiken bijvoorbeeld.
Gelukkig ben ik 32 😂Wordt steeds gekker met de studenten van tegewoordig ....
Pillen of M wordt je echt niet scherper van! Hou t nou maar bij cafeïne
Of
Uurtje voor dat je naar school gaat een glaasje ayahuasca zal je goed doen!
Als je begint met pep kun je niet meer stoppen. De volgende dag voel jij je namelijk depressief en heb je weer pep nodig om je goed te voelen. Dit blijft aanhouden tot na je examen. En dan te hopen dat je in die paar weken niet verslaafd bent geraakt.Oordelen zonder het verhaal te kennen is natuurlijk altijd gemakkelijker...
dit is mijn 4e studie. 3 succesvol afgewerkt zonder iets. Ik merk nu gewoon dat de vermoeidheid mits 12u slaap/nacht, voldoende beweging, gezond eten, ... niet voldoet. Ik ben nu al 2 dagen bezig voor volgende examen el val telkens net niet in slaap op mijn boeken... overdag 🙄 dus ja.. mss helpt dat kleine beetje pep me wel om dat te overbruggen
Burn-out niet. Verre van... ik geef al les, studeer nu enkele onderwijsvakken bij... zwaarder dan verwacht. En nee het is niet de bedoeling om enkele dagen na elkaar te gebruiken.Als je begint met pep kun je niet meer stoppen. De volgende dag voel jij je namelijk depressief en heb je weer pep nodig om je goed te voelen. Dit blijft aanhouden tot na je examen. En dan te hopen dat je in die paar weken niet verslaafd bent geraakt.
Voor een toekomstig leraar vind ik je behoorlijk onverstandig. Neem aan dat je geen drugs aan je leerlingen zou adviseren. Dus waarom wel zelf gebruiken.
Ik lees dat je 12uur slaapt? Denk je niet dat je dan op de rand van een burnout zit?
Excuus alvast mocht ik cranky overkomen.... heb slecht geslapen en ben lockdown beu😅
12 uur slaap is 5 uur te veel aan slaap. 7 uur slaap is het meest gezonde en productieve voor het menselijke brein. Alle uren daar over heen tellen x 2 als uitputtend. Dus sorry vindt het echt niet gek dat TS zegt zo vermoeid te zijn..Als je begint met pep kun je niet meer stoppen. De volgende dag voel jij je namelijk depressief en heb je weer pep nodig om je goed te voelen. Dit blijft aanhouden tot na je examen. En dan te hopen dat je in die paar weken niet verslaafd bent geraakt.
Voor een toekomstig leraar vind ik je behoorlijk onverstandig. Neem aan dat je geen drugs aan je leerlingen zou adviseren. Dus waarom wel zelf gebruiken.
Ik lees dat je 12uur slaapt? Denk je niet dat je dan op de rand van een burnout zit?
Excuus alvast mocht ik cranky overkomen.... heb slecht geslapen en ben lockdown beu😅
Das nu eens raad ☺️ IPv af te breken tips geven thx makker! Ben ni van plan om te gaanIk wil je nier afzeiken ofzo hoor Snow... met me commentaar! Maar het is gewoon een dom plan om hard drugs te nemen, zodat je wakker blijft om dan te gaan studeren! Het is geen ritalin pilletje van de dokter he haha
Met M kristallen / xtc op, wordt leren of veel lesstof in je opnemen helemaal niks,!!
Als je het echt zo wilt aanpakken, dan kan je t beste klein beetje natte speed via je vinger oplikken en het daar bij laten. Als je t laat drogen om te snuiven dan ga je het toch bijpakken (bewust/onbewust) dan ben je zo 24 uur of langer wakker....
Dan functioneren je hersens maar beperkt hoor kan ik je uit ervaring vertellen!
Gewoon je nornale dag & nacht ritme aanhouden, gezond eten en drinken, en voldoende slaap per dag is het recept wat ik gratis voor je uitschrijf!
En als je studieweek er dan opzit, neem je 2 dagen vrij... EN DAN HELEMAAL VAN GOD LOSSSS !!! (tot alles op is he godverdomme!!!!l lol
Met alle respect.Das nu eens raad ☺️ IPv af te breken tips geven thx makker! Ben ni van plan om te gaan
Misbruiken en zou het proberen week voor examen 1malig...
Je komt voor advies en mensen vertellen wat wel en niet verstandig is.Das nu eens raad ☺️ IPv af te breken tips geven thx makker! Ben ni van plan om te gaan
Misbruiken en zou het proberen week voor examen 1malig...
Nee maar vraag raad... indien het toekomt zal ik het idd miniem proberen.. wil uittesten wat het doet... experimenteren.. heb dan nog 10d eer het examen is...Je komt voor advies en mensen vertellen wat wel en niet verstandig is.
Drugs en studeren is al geen aanrader, en zeker geen goed advies. Drugs gebruiken tijdens je studie terwijl je rol model bent voor studenten is al helemaal niet oké in menig ogen hier, en er zijn hier al voorbeelden genoemd door gebruikers die op zich direct aanraden geen drugs te gebruiken voor deze doeleinden. Je negeert de juiste raad en bestempeld de mensen die geen groentje zijn in deze takken als de mensen die je afbreken?
Uitslag van de test: je gaat je examenstof niet opnemen, waardoor je frustratie en irritatie krijgt wat leidt tot examenstress (meer dan je mogelijk al hebt) en de come down van een goed doorhaal moment op stims maakt dat alles niet leuker voor je, waardoor je brak en vermoeid met tegenzin verder je examenstof moet gaan maken wat kan resulteren in zakken tot.Nee maar vraag raad... indien het toekomt zal ik het idd miniem proberen.. wil uittesten wat het doet... experimenteren.. heb dan nog 10d eer het examen is...
Als je 1 lijn neemt op deUitslag van de test: je gaat je examenstof niet opnemen, waardoor je frustratie en irritatie krijgt wat leidt tot examenstress (meer dan je mogelijk al hebt) en de come down van een goed doorhaal moment op stims maakt dat alles niet leuker voor je, waardoor je brak en vermoeid je met tegenzin verder met je examenstof moet gaan wat kan resulteren in zakken tot.
drugs en studeren is geen verhaaltje met een goed einde.
Dit dus. Goeie focus door drugs betekend niet dat je je alles goed gaat herinneren. In tegendeel. Je hersenen kunnen het minder goed verwerken en opslaan.Uitslag van de test: je gaat je examenstof niet opnemen, waardoor je frustratie en irritatie krijgt wat leidt tot examenstress (meer dan je mogelijk al hebt) en de come down van een goed doorhaal moment op stims maakt dat alles niet leuker voor je, waardoor je brak en vermoeid met tegenzin verder je examenstof moet gaan maken wat kan resulteren in zakken tot.
drugs en studeren is geen verhaaltje met een goed einde.
Pep en hyperfocus? Je neemt niks op van stoffen die je op dat moment probeert te verwerken..Als je 1 lijn neemt op de
Middag? Tegen s avonds kan je slapen? Allee ik toch... van pep ga je toch in (deels)hyperfocus?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."