Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls ik in de hemel kom dan.....

Als ik in de hemel kom dan.....

54 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
de eeuwige rust en de never ending joint
Klik om te vergroten...
Idd, m'n allergrootste droom :grin: De never ending joint.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#2
azgaza zei:
Als de hemel zou bestaan, zou ik er denk ik sowieso niet inkomen. Ik ben naar mijn eigen maatstaven wel een goed mens (steel niet en lieg niet enzo) maar ik doe zeker absoluut veel aan godslastering.
Maar goed dat ik er niet in geloof haha.
Klik om te vergroten...

haha komt me ook bekend voor :P
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb ik het punt bereikt waarop ik er zeker van ben dat het goede LSD is.
Klik om te vergroten...

Zoek een betere dealer dude.... :grin:
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben ik te dood om te snappen waar ik uberhaupt ben. :wink:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dub23 zei:
Ben ik te dood om te snappen waar ik uberhaupt ben. :wink:
Klik om te vergroten...

Hehe, heel mooi gezegt.

Ik vind het altijd wel apart hoe mensen zich niet kunnen voorstellen dat ze na hun dood NIET voortbestaan. Terwijl het eigenlijk best een logisch iets is.

Stukje menselijke ego.
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het altijd wel apart hoe mensen zich niet kunnen voorstellen dat ze na hun dood NIET voortbestaan. Terwijl het eigenlijk best een logisch iets is.

Stukje menselijke ego.
Klik om te vergroten...

Of de kortzichtigheid van jou denken.... :wink:

Ik snap namenlijk niet dat mensen kunnen denken dat zoiets moois als talenten, gevoel, vaardigheid tot troosten etc zomaar weg is als je dood gaat. Waarom zijn mensen op hun 80ste ZO wijs....niet om het vervolgens zomaar weg te gooien....

logisch vind ik het totaal niet...
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is geen kortzichtigheid, ik vind andere theorieen ook interessant.

Maar het komt er gewoon op neer dat NIEMAND op deze aarde het weet, dus moet je ook deze optie mogelijk schatten... toch?

Toch zijn er veel mensen die de optie niet eens overwegen, omdat ze denken te weten wat er met hun gebeurt na de dood.

Dat noem ik het menselijk ego "we will never die"
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
de enige manier waarop ik in de hemel denk te kunnen komen, is met United Airlines, op weg naar mijn favoriete vakantiebestemming :sunglasses: Ik hoop voor idereen dat er ook nog een "andere" hemel is, maar ik geloof daar niet in...

Hemi
G
GekkebelgLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blackout zei:
heb ik het punt bereikt waarop ik er zeker van ben dat het goede LSD is.
Klik om te vergroten...

Zoek een betere dealer dude.... :grin:
Klik om te vergroten...

Veel betere LSD dan LSD die je het gevoel geeft in de hemel te zijn, weet ik niet te krijgen hoor..
ji wel? pm me dan maar ff:P
j
jootjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
..zou ik nog steeds als het mogelijk zou zijn af en toe een pilletje nemen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Osi` zei:
lysergine25 zei:
de eeuwige rust en de never ending joint
Klik om te vergroten...
Idd, m'n allergrootste droom :grin: De never ending joint.
Klik om te vergroten...

ik zie een never ending mdma trip toch meer zitten!!!

:hearteyes:

:hearteyes:

:hearteyes:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als er een hemel is kom ik daar sowieso niet naar binnen
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben Momenteel in de zevende hemel, heerlijk weekendje 😇
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het uitstellen van de hemel tot het hiernamaals is het ontkennen van de hemel in het hiernumaals!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Als er een hemel is kom ik daar sowieso niet naar binnen
Klik om te vergroten...
youve-been-a-bad-boy-havent-you-emily-prentiss.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."