#1
Idd, m'n allergrootste droomlysergine25 zei:de eeuwige rust en de never ending joint
Idd, m'n allergrootste droomlysergine25 zei:de eeuwige rust en de never ending joint
azgaza zei:Als de hemel zou bestaan, zou ik er denk ik sowieso niet inkomen. Ik ben naar mijn eigen maatstaven wel een goed mens (steel niet en lieg niet enzo) maar ik doe zeker absoluut veel aan godslastering.
Maar goed dat ik er niet in geloof haha.
heb ik het punt bereikt waarop ik er zeker van ben dat het goede LSD is.
Dub23 zei:Ben ik te dood om te snappen waar ik uberhaupt ben.![]()
Ik vind het altijd wel apart hoe mensen zich niet kunnen voorstellen dat ze na hun dood NIET voortbestaan. Terwijl het eigenlijk best een logisch iets is.
Stukje menselijke ego.
Blackout zei:heb ik het punt bereikt waarop ik er zeker van ben dat het goede LSD is.
Zoek een betere dealer dude....![]()
Osi` zei:Idd, m'n allergrootste droomlysergine25 zei:de eeuwige rust en de never ending jointDe never ending joint.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."