Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls ik in de hemel kom dan.....

Als ik in de hemel kom dan.....

54 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#1
dan schijt ik in mijn broek van het lachen.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#2
gaat de muziek aan en ga ik met al mijn verloren buddy's lekker uit onze plaat!
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan zou dat betekenen dat ik in de loop van mijn leven toch ergens christen ben geworden :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
oh, ja!
dan wil ik me moeder ook leren kennen... nooit gekend...
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#5
... dan hoop ik mijn vader weer terug te zien... :(
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Robdebob zei:
... dan hoop ik mijn vader weer terug te zien... :(
Klik om te vergroten...

dirtbag zei:
oh, ja!
dan wil ik me moeder ook leren kennen... nooit gekend...
Klik om te vergroten...

ik geloof er in dat ze bij jullie zijn

R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
:)
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Robdebob zei:
... dan hoop ik mijn vader weer terug te zien... :(
Klik om te vergroten...

Zelfde.
L
LeolaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Telefoon zei:
Dissonant zei:
..dan zeg ik: tering, hadden ze toch gelijk.
Klik om te vergroten...


:grin:
Klik om te vergroten...

en steek ik een joint op en ga eens een goede discussie met 'god' houden
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan vloek ik die hapsnurker de huid vol en dan zien wat hij antwoord :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als de hemel zou bestaan, zou ik er denk ik sowieso niet inkomen. Ik ben naar mijn eigen maatstaven wel een goed mens (steel niet en lieg niet enzo) maar ik doe zeker absoluut veel aan godslastering.
Maar goed dat ik er niet in geloof haha.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#12
..ben ik waarschijnlijk dood.
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#13
en steek ik een joint op en ga eens een goede discussie met 'god' houden
Klik om te vergroten...

Das inderdaad een hele mooie. Dan neem ik MdMa en ga ik eens een praat trip BOTVIEREN op hem. Kijken hoe lang het duurt voordat ik hem onder de spreekwoordelijke tafel lul:P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
de eeuwige rust en de never ending joint
Klik om te vergroten...
Idd, m'n allergrootste droom :grin: De never ending joint.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Als de hemel zou bestaan, zou ik er denk ik sowieso niet inkomen. Ik ben naar mijn eigen maatstaven wel een goed mens (steel niet en lieg niet enzo) maar ik doe zeker absoluut veel aan godslastering.
Maar goed dat ik er niet in geloof haha.
Klik om te vergroten...

haha komt me ook bekend voor :P
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb ik het punt bereikt waarop ik er zeker van ben dat het goede LSD is.
Klik om te vergroten...

Zoek een betere dealer dude.... :grin:
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben ik te dood om te snappen waar ik uberhaupt ben. :wink:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dub23 zei:
Ben ik te dood om te snappen waar ik uberhaupt ben. :wink:
Klik om te vergroten...

Hehe, heel mooi gezegt.

Ik vind het altijd wel apart hoe mensen zich niet kunnen voorstellen dat ze na hun dood NIET voortbestaan. Terwijl het eigenlijk best een logisch iets is.

Stukje menselijke ego.
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het altijd wel apart hoe mensen zich niet kunnen voorstellen dat ze na hun dood NIET voortbestaan. Terwijl het eigenlijk best een logisch iets is.

Stukje menselijke ego.
Klik om te vergroten...

Of de kortzichtigheid van jou denken.... :wink:

Ik snap namenlijk niet dat mensen kunnen denken dat zoiets moois als talenten, gevoel, vaardigheid tot troosten etc zomaar weg is als je dood gaat. Waarom zijn mensen op hun 80ste ZO wijs....niet om het vervolgens zomaar weg te gooien....

logisch vind ik het totaal niet...
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat is geen kortzichtigheid, ik vind andere theorieen ook interessant.

Maar het komt er gewoon op neer dat NIEMAND op deze aarde het weet, dus moet je ook deze optie mogelijk schatten... toch?

Toch zijn er veel mensen die de optie niet eens overwegen, omdat ze denken te weten wat er met hun gebeurt na de dood.

Dat noem ik het menselijk ego "we will never die"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."