#1
Als ik in de hemel kom, dan leef ik nog.
Want dat is de enige staat van zijn waarin de hemel EVENTUEEL te beleven valt.
Want dat is de enige staat van zijn waarin de hemel EVENTUEEL te beleven valt.

Robdebob zei:... dan hoop ik mijn vader weer terug te zien...![]()
dirtbag zei:oh, ja!
dan wil ik me moeder ook leren kennen... nooit gekend...
Robdebob zei:... dan hoop ik mijn vader weer terug te zien...![]()
Telefoon zei:

en steek ik een joint op en ga eens een goede discussie met 'god' houden
Idd, m'n allergrootste droomlysergine25 zei:de eeuwige rust en de never ending joint
azgaza zei:Als de hemel zou bestaan, zou ik er denk ik sowieso niet inkomen. Ik ben naar mijn eigen maatstaven wel een goed mens (steel niet en lieg niet enzo) maar ik doe zeker absoluut veel aan godslastering.
Maar goed dat ik er niet in geloof haha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."