#1
Nu douchen,,.. dan rijde ja
Ga die trein ook zeker pakken kan/mag het niet missen namelijk. Jij ook veel succes en bedankt voor je woorden! We can do this!Hi! Pak die trein alsnog! Je kan het... mijn wekker gaat zojuist, ben ook bijn hele vond doorgegaan... Waarom? Geen idee .. lukt niet meer net als je ,, eff controle te houden.
Jij gaat zo rijden? Gast, je kan amper meer typen...Nu douchen? Dan auto pakk, pfff echt onverantwoord. Wel daarna zit ik weer hele dag kantoor 😴😴
Ik heb mijn vriendin gevraagd alles te verstoppen. Met koningsdag heb ik een feest, ook ga ik dan vertellen dat ik niet meer het spul ga regelen en ook eens festivals nuchter van drugs ga proberen, wel een beetje alcohol. Ook voorlopig geen contact meer met die ene vriend buiten de feesten om, dat gaat gewoon niet goed.Mijn advies zou zijn, als het je niet alleen lukt, om hulp te zoeken.
Je start via de huisarts voor een doorverwijzing. Al kan ik je wel aanraden van tevoren alvast wat op te zoeken over hulp om de juiste instantie te vinden.
Verder zijn zelfhulpgroepen als NA en CA heel helpend.
Zie je jezelf als verslaafd?
ik zie mezelf nog niet als verslaafd, maar het is wel een probleem en kan daar naartoe gaan.
Haal het vooral niet meer in huis. Wat verstopt is, is terug te vinden. Als je trek krijgt zul je op zoek gaan.Ik heb mijn vriendin gevraagd alles te verstoppen. Met koningsdag heb ik een feest, ook ga ik dan vertellen dat ik niet meer het spul ga regelen en ook eens festivals nuchter van drugs ga proberen, wel een beetje alcohol. Ook voorlopig geen contact meer met die ene vriend buiten de feesten om, dat gaat gewoon niet goed.
ik zie mezelf nog niet als verslaafd, maar het is wel een probleem en kan daar naartoe gaan.
Nu douchen? Dan auto pakk, pfff echt onverantwoord. Wel daarna zit ik weer hele dag kantoor 😴😴
Ik hoop van harte dat je aangehouden wordt.Nu douchen,,.. dan rijde ja
Als deze meme hier op het forum mag blijven, verwijder dan me account aub, oprecht.Ik hoop van harte dat je aangehouden wordt.
Onder invloed rijden is gewoon absoluut not done, dat je je eigen leven in gevaar brengt moet je helemaal zelf weten, maar je hebt het recht niet het leven van anderen in gevaar te brengen.
Als je nu gaat rijden ben je echt niet goed bij je hoofd.
Heh, wat bedoel je?Als deze meme hier op het forum mag blijven, verwijder dan me account aub, oprecht.
Dit is niet waar.Sorry dat ik het hier in dit topic plaats, maar de mods kunnen me ´pm´ inzien, kansloos.
Kansloos dit, mij zie je hier niet meer.Heh, wat bedoel je?
Dit is niet waar.
Helemaal mee eens. Voel me wel hypocriet omdat ook ik niet goed bij mijn hoofd ben geweest door ditzelfde te hebben gedaan in het verleden. Godzijdank heb ik hierbij niemand geschaad, maar dat had net zo goed gekund. Ik heb gewoon dikke mazzel gehad.Ik hoop van harte dat je aangehouden wordt.
Onder invloed rijden is gewoon absoluut not done, dat je je eigen leven in gevaar brengt moet je helemaal zelf weten, maar je hebt het recht niet het leven van anderen in gevaar te brengen.
Als je nu gaat rijden ben je echt niet goed bij je hoofd.
En daarbij. Als een collega zo bij mij op kantoor zou komen zou ik dat ook echt niet accepteren. Je kunt hier al niet typen, laat staan fatsoenlijk je werk doen. Als leidinggevende zou ik onmiddellijk actie ondernemen.Helemaal mee eens. Voel me wel hypocriet omdat ook ik niet goed bij mijn hoofd ben geweest door ditzelfde te hebben gedaan in het verleden. Godzijdank heb ik hierbij niemand geschaad, maar dat had net zo goed gekund. Ik heb gewoon dikke mazzel gehad.
Maar bereid zijn het leven van anderen op het spel te zetten (want dat is wat het is), zodat jij op kantoor kunt zitten... Het is waanzin en extreem egoïstisch, ik hoop dat je je dat beseft @TripJess. Je kunt iemand dood rijden, misschien een heel gezin. Je kunt mensen voor het leven verminken. Omdat jij zonodig naar kantoor moet, wat je ook nog eens als slaapverwekkend ziet, aan je smilies te zien.
Sorry, ben wat getriggerd hierdoor. Waarschijnlijk ook omdat ik juist grote schaamte voel, door zelf niet nuchter achter het stuur te zijn gekropen in het verleden.
Neem het risico nou niet. Het is niet alleen jezelf waar je een risico voor neemt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."