#1
Er zijn ook andere medicijnen voor bipolaire stoornissen....wat een troep is die lithium!
Het is op zich nog giftig ook als je teveel binnen krijgt.
Het is op zich nog giftig ook als je teveel binnen krijgt.
Voor mij werkt Ketamine in diepe dallen. Mits je het te vaak neemt en dus niet meer anti depressief werkt.Over het algemeen gebruikt men drugs om zich beter, maw zich happy te voelen.
Maar soms pakt dit heel anders uit.
Medicatie tegen depressie of niet...
Ik gebruikte al enige tijd cannabis, en ik werd er op een gegeven moment helemaal niet meer zo happy meer...ik werd stevig depressief.
Ik kreeg A.D medicijnen, deze hielpen niet totdat ik met de cannabis gestopt was.
Van een Lsd papertrip werd ik ook niet zo blij....
Wie heeft hier verdere ervaring mee, en wat voor ervaring was het?
Ik herken wel wat je zegt, alleen vind ik dit voor mij geen positieve stemming, maar iets wat me "menselijker" maakt. Ik word wat minder geïrriteerd en kan meer prikkels hebben.Ik heb meerdere ervaringen gehad met alcoholgebruik, waarbij een licht positieve stemming of vrij neutrale gemoedstoestand omslaat naar zwaarmoedig, somber, melancholisch of zelfs depressief.
. Toen ik eindelijk clean werd en goed in herstel ging verdwenen alle psychische klachten.
Het is me vorige week weer eens overkomen en het heeft me daarna geïnspireerd om te stoppen.
Ik ben op dit moment werkeloos en bijna 11 maanden clean.Noot:
Heb je inmiddels ander werk gevonden, en ben je nog steeds clean?
Hebben de medicijnen tegen bipolair zijn überhaupt geholpen?
Ja het is heftig spul. Als je niet genoeg drinkt kun je een vergifiting oplopen die blijvende gevolgen kan hebben. Ik denk dat ik i.c.m. drugsgebruik een paar keer dichtbij heb gezeten. Maar het feit dat het eigenlijk niet samen kon, weerhield me er niet van...Lithium is rotzooi, wees blij dat je ervan af bent! Ik heb het ook korte tijd gehad en ik zat te beven alsof ik Parkinson had....dus dat was gauw afgelopen!
Heel erg herkenbaar. Ik had ook deze keer een 'drang' om mijn kater en neerslachtigheid weer weg te drinken. Maar nu herkende ik de absurditeit daarvan en heb ik volgehouden.Noot:
Drink je nog steeds niet?
Toen ik nog dronk, was ik ontstellend depressief tijdens de kater.... waardoor ik weer ging innemen.
En zo kom je in de vicieuze cirkel terecht van drinken, kater krijgen en daartegen weer gaan drinken....
Áls je al drugs gaat gebruiken, doe dit juist en alleen als je je al goed voelt. MET NAME iets als LSD. Nooit psychedelica nemen om je beter te gaan voelen.Over het algemeen gebruikt men drugs om zich beter, maw zich happy te voelen.
Maar soms pakt dit heel anders uit.
Medicatie tegen depressie of niet...
Ik gebruikte al enige tijd cannabis, en ik werd er op een gegeven moment helemaal niet meer zo happy meer...ik werd stevig depressief.
Ik kreeg A.D medicijnen, deze hielpen niet totdat ik met de cannabis gestopt was.
Van een Lsd papertrip werd ik ook niet zo blij....
Wie heeft hier verdere ervaring mee, en wat voor ervaring was het?
Ook niet met alcohol?Het is mij nooit gelukt om gevoelens te onderdrukken met drugs.
Nee ook niet met alcohol. (Wat natuurlijk ook gewoon drugs is) Voelde me dan nog ellendiger 🥲Ook niet met alcohol?
Ja, soms kan het wel zo voelen. Maar bedenk je: voordat je een drug in je lichaam stopt, is er al een "stem" (voor de meesten een gedachte) die je overhaalt diezelfde drug te nemen/halen/kopen. Nog voordat een substantie werkzaam is in je lichaam. Dat is niets van buitenaf, dat zijn je eigen gedachten.@Mindless , ik ging juist drugs gebruiken omdat ik mij heel slecht voelde om mij beter te gaan voelen ofwel negativiteit weg te drukken.
Dat lukte dus niet, en toen ik stopte kreeg ik al die negatieve effecten terug.
Voor mijn gevoel zat er wel degelijk een 😈 in die drugs....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."