#1
HeyBeste drugsforum,
Ik heb nu al een aantal verschillende dissociatieven meerdere keren geprobeerd, omdat ik benieuwd was naar de effecten (2f-dck, ketamine en dmxe). Echter elke keer dat ik het een kans geef, heb ik er achteraf spijt van dat ik het heb genomen.
Dit komt door de extreme misselijkheid die ik gegarandeerd ervaar, het gevoel alsof ik elk moment gek kan worden of gewoon het feit dat ik mij compleet incapabel voel onder invloed van een disso.
Ik heb veel ervaring met tripmiddelen en daar vind ik veel positieve effecten in (muziek klinkt veel beter en zuiverder, alles ziet er mooier uit, filosoferen gaat makkelijker,etc). Ik heb persoonlijk nog geen enkel positief effect kunnen vinden in het gebruik van dissociatieven, ookal weet ik dat er veel fan van zijn.
Ik snap dat iedereen drugs anders ervaart en daarom zit ik met de volgende vraag:
Wat maakt het gebruik van dissociatieven voor jou leuk?
Ps: Dit is geschreven in de comedown van waarschijnlijk mijn laatste disso trip (blijkbaar is deze groep stoffen niet voor mij weggelegd)
Ps 2: Voel je vrij om je ervaringen te delen! Het hoeft zeker geen volwaardig tripreport te zijn
Ik had net het zelfde als jij, uit nieuwsgierigheid wou ik steeds dissociatieven uitproberen, o.a. Ketamine, DCK, 2f-dck,... Steeds had ik ook spijt het geprobeerd te hebben, vaak lig ik gewoon enkele uren te piekeren terwijl mijn coördinatie volledig verstoord is. Een gevoel waar ik dus niet echt naar op zoek ben
Recent heb ik echter MXPr eens geprobeerd omdat ik er toch vrij goede dingen over gehoord had en dacht dat ik toch nog eens een dissociatief middel een kans moest geven.
Dit bleek ik echter wel leuk te vinden, ondanks dat mijn coördinatie zeer sterk verstoord was had ik wel fijne psychedelische effecten die mij een beetje aan 2CB deden denken (wat ik wel heel leuk vind). Ik denk dus ook dat het ene beter bij je aansluit als het andere. Want ondanks een positieve mindset waren al mijn vorige experimenten niet echt leuk vond ik.
