#1
Vervelend om te horen. Wat maakte de ervaring voor jou walgelijk? Werd je ook extreem misselijk of hield je bijvoorbeeld gewoon niet van dat vage gevoel?de ene keer dat ik 2f ketamine heb geprobeerd vond ik het zo walgelijk dat ik wel bij stimulanten bleef