Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat maakt dissociatieven leuk?

Wat maakt dissociatieven leuk?

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
de ene keer dat ik 2f ketamine heb geprobeerd vond ik het zo walgelijk dat ik wel bij stimulanten bleef
Klik om te vergroten...
Vervelend om te horen. Wat maakte de ervaring voor jou walgelijk? Werd je ook extreem misselijk of hield je bijvoorbeeld gewoon niet van dat vage gevoel?
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#2
DjYella zei:
Die ervaring had ik met 5MEO-MiPT, gewoon een dag kwijt en nachtmerrie gehad ervan.... Nooit meer dat spul.
Klik om te vergroten...
Oh jeetje... 5-meo-mipt vind ik ook fantastisch.
En dan de combi 5-meo-mipt met een disso; amazing 🤩🤩🤩
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purplext zei:
Oh jeetje... 5-meo-mipt vind ik ook fantastisch.
En dan de combi 5-meo-mipt met een disso; amazing 🤩🤩🤩
Klik om te vergroten...
Wat maakt het zo fantastisch voor je? Want ik kreeg de meest weirde dromen en visuals ervan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
XMR zei:
Vervelend om te horen. Wat maakte de ervaring voor jou walgelijk? Werd je ook extreem misselijk of hield je bijvoorbeeld gewoon niet van dat vage gevoel?
Klik om te vergroten...
ik hield idd niet van het vage gevoel net zoals dat ik niet van xtc oid houd zonder een upper
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
DjYella zei:
Wat maakt het zo fantastisch voor je? Want ik kreeg de meest weirde dromen en visuals ervan.
Klik om te vergroten...
Heerlijke bodyhigh, echt beter dan MDMA voor mij, zin in knuffelen en seks. Heldere headspace. Mooie visuals. Whisky smaakt er erg lekker bij overigens, en eten smaakt er goed op (ik kan normaal gesproken niet eten met tripmiddelen op)

Ik vind het ook een gezellig tripmiddel, normaal wil ik alleen zijn als ik trip, met 5-meo wel zin in gezelschap, leuke gesprekken en goed kunnen lachen erop.

Je kan het ook lekker stapelen (in 1 keer 30 mg is te stimulerend, maar stapelend in 5 mg per half uur wordt het echt wel interessant op hogere doses)

In combinatie met een disso heb ik echt de meest crazy shit gezien. Echt meest bizarre trip van m'n leven gehad. Alice in Wonderland is er niks bij.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Purplext zei:
Heerlijke bodyhigh, echt beter dan MDMA voor mij, zin in knuffelen en seks. Heldere headspace. Mooie visuals. Whisky smaakt er erg lekker bij overigens, en eten smaakt er goed op (ik kan normaal gesproken niet eten met tripmiddelen op)

Ik vind het ook een gezellig tripmiddel, normaal wil ik alleen zijn als ik trip, met 5-meo wel zin in gezelschap, leuke gesprekken en goed kunnen lachen erop.

Je kan het ook lekker stapelen (in 1 keer 30 mg is te stimulerend, maar stapelend in 5 mg per half uur wordt het echt wel interessant op hogere doses)

In combinatie met een disso heb ik echt de meest crazy shit gezien. Echt meest bizarre trip van m'n leven gehad. Alice in Wonderland is er niks bij.
Klik om te vergroten...
Dan ga ik het nog een keer een kans geven on betere omstandigheden met andere doseringen, die 5mg stapelen per 30 min klinkt goed. Thanks voor de respons!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
Dan ga ik het nog een keer een kans geven on betere omstandigheden met andere doseringen, die 5mg stapelen per 30 min klinkt goed. Thanks voor de respons!
Klik om te vergroten...
Hoop dat je dan een betere ervaring zult hebben!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
DjYella zei:
Dan ga ik het nog een keer een kans geven on betere omstandigheden met andere doseringen, die 5mg stapelen per 30 min klinkt goed. Thanks voor de respons!
Klik om te vergroten...

Off-topic, maar die stapeltip met moxy kan ik beamen. Veel minder vervelende bodyload, veel geleidelijkere (fijnere) effecten.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#9
XMR zei:
Wat maakt het gebruik van dissociatieven voor jou leuk?
Klik om te vergroten...
Heb het bij drie keer ketamine gelaten, laag, middel, hoog.
Op de misselijkheid na dezelfde ervaringen als jij.
Ook geen enkel positief effect kunnen vinden, wat voor mij vrij vreemd is.

Kil, koud, artificial plastic weirdness.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Off-topic, maar die stapeltip met moxy kan ik beamen.
Klik om te vergroten...
Nog meer off-topic:
Het lastige van Moxy is om je sweet spot te vinden.
Die verschilt erg per individu.
Het is al weer een tijdje geleden maar volgens mij kwamen we uit op gemiddeld 12 mg.
Maar met uitschieters van ver daaronder tot ver daarboven.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
- Keta overgedoseerd gesnoven dat was één keer en nooit meer.

- 2F-DCK angst verdwijnt, mint-achtige smaak, vage 'Dutch angles', geleedpotige-achtige bewegingen.

- O-PCE, waanzin die diepzinnig lijkt, interessante beelden, vaag LSD-achtig maar héél oppervlakkig. Namaak extase, namaak verdriet. 'Dutch angles', geleedpotige-achtige bewegingen.
Heerlijk om in een oil-burner te roken.
Ook leuk voor bij seks... al zat ik vorige week wel even in een soort disso hel die aanvoelde of ik er nooit meer uit zou komen.

Alle drie voelden ze 'koud' aan. De volgende keer combineer ik misschien O-PCE met NEP.
C
CasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hi keta is wel echt mijn favoriete drug.

Wat ik er zo nice aan vind, is dat je heel goed kan dagdromen op disso's. Je neemt letterlijk 2 wel wat grote lijnen en je kan gwn naar achter vallen en gaan dromen. en het mooie is aan die dromen is dat ze ook nog eens is heel helder zijn het lijkt oprecht alsof je echt in die droom zit. De dromen hebben ook vaak een mooi verhaal voor mij en die dromen kunnen ook bepaalde dingen in mijn leven laten waarderen. Al moet ik wel zeggen dat dit alleen ervaar met een goeie psychedelische ketamine. Met de wat fysiekere ketamine is het vooral leuk als die gebruikt met meerdere mensen want dan krijg je altijd hele leuke situaties en dan is vaak dat domme/achterlijke wat er gebeurd juist heel komisch. Enige nadeel wat ik ervaar met de wat fysiekere keta is als ik vaak veel gebruik wat jij ook al zegt dat ik dan wel gek word in me hoofd maar dan helpt bij mij altijd effe goed schreeuwen en dan kalmeer ik wel weer.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#13
XMR zei:
Beste drugsforum,

Ik heb nu al een aantal verschillende dissociatieven meerdere keren geprobeerd, omdat ik benieuwd was naar de effecten (2f-dck, ketamine en dmxe). Echter elke keer dat ik het een kans geef, heb ik er achteraf spijt van dat ik het heb genomen.

Dit komt door de extreme misselijkheid die ik gegarandeerd ervaar, het gevoel alsof ik elk moment gek kan worden of gewoon het feit dat ik mij compleet incapabel voel onder invloed van een disso.

Ik heb veel ervaring met tripmiddelen en daar vind ik veel positieve effecten in (muziek klinkt veel beter en zuiverder, alles ziet er mooier uit, filosoferen gaat makkelijker,etc). Ik heb persoonlijk nog geen enkel positief effect kunnen vinden in het gebruik van dissociatieven, ookal weet ik dat er veel fan van zijn.

Ik snap dat iedereen drugs anders ervaart en daarom zit ik met de volgende vraag:


Wat maakt het gebruik van dissociatieven voor jou leuk?





Ps: Dit is geschreven in de comedown van waarschijnlijk mijn laatste disso trip (blijkbaar is deze groep stoffen niet voor mij weggelegd)
Ps 2: Voel je vrij om je ervaringen te delen! Het hoeft zeker geen volwaardig tripreport te zijn
Klik om te vergroten...
Hey



Ik had net het zelfde als jij, uit nieuwsgierigheid wou ik steeds dissociatieven uitproberen, o.a. Ketamine, DCK, 2f-dck,... Steeds had ik ook spijt het geprobeerd te hebben, vaak lig ik gewoon enkele uren te piekeren terwijl mijn coördinatie volledig verstoord is. Een gevoel waar ik dus niet echt naar op zoek ben :)
Recent heb ik echter MXPr eens geprobeerd omdat ik er toch vrij goede dingen over gehoord had en dacht dat ik toch nog eens een dissociatief middel een kans moest geven.
Dit bleek ik echter wel leuk te vinden, ondanks dat mijn coördinatie zeer sterk verstoord was had ik wel fijne psychedelische effecten die mij een beetje aan 2CB deden denken (wat ik wel heel leuk vind). Ik denk dus ook dat het ene beter bij je aansluit als het andere. Want ondanks een positieve mindset waren al mijn vorige experimenten niet echt leuk vond ik.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind zelf ook niks aan Ketamine.


Of ik voel er niet veel van wanneer de dosis te laag is, of ik ben te dom om nog te kunnen uitleggen hoeveel 7+7 is bij een hoge dosis. 😂😂😂
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
-De manier waarop je muziek ervaart/ziet. (psychedelisch effect)
-Hoe je eigenlijk je ervaring zelf kan maken, stuurbaar vanuit het denken.
-Dansen voelt zéér fijn.
-De euforie die erbij komt kijken.
-Het jezelf stap voor stap verliezen in een droomwereld.
-Nieuwe absurde interpretaties die opdat moment helder en rationeel lijken.
-Geen kater

Een persoonlijk minpunt dat kan voorkomen is:
Roekeloos gedrag :
Een sigaret in huis aansteken en meteen brandend op de grond gooien en met iets anders bezig zijn.
De nood hebben 'de blijde boodschap' te gaan verkondigen aan de buren (ben blij dat ze niet thuis waren)
Zakje drugs teruggevonden in het huisvuil, waarom gooi ik dit weg?
(hier moet ik echt wel mee opletten)
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
mandragora zei:
Zakje drugs teruggevonden in het huisvuil, waarom gooi ik dit weg?
Klik om te vergroten...
Je lichaam beschermt zichzelf tegen wat het als een bedreigend hoge dosis ziet. Had dat de eerste (en laatste) keer met keta. Ook bij niet-disso 5-MeO-DMT en bij disso O-PCE, dat gevoel van "ik ga alle drugs weggooien en nóóit meer drugs gebruiken!".

Ha -ha!
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#17
Purplext zei:
Hoop dat je dan een betere ervaring zult hebben!
Klik om te vergroten...
En of, ik zit knetterhard te genieten hier!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
Je lichaam beschermt zichzelf tegen wat het als een bedreigend hoge dosis ziet. Had dat de eerste (en laatste) keer met keta. Ook bij niet-disso 5-MeO-DMT en bij disso O-PCE, dat gevoel van "ik ga alle drugs weggooien en nóóit meer drugs gebruiken!".

Ha -ha!
Klik om te vergroten...
Dat was niet de reden hier, eerder in je hoofd met andere dingen bezig zijn en dingen naar de vuilbak verplaatsen. Het was zelfs nog tijdens de roes dat ik het teruggevonden heb. Het is meer zoals ik eerder vernoemde dat je compleet roekeloos kan worden en je niet vollop bewust bent van wat je daadwerkelijk doet, net als met die sigaret. Je doet dingen maar je verstand is al ergens anders mee bezig....(...of nergens...)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
DjYella zei:
En of, ik zit knetterhard te genieten hier!
Klik om te vergroten...

Wat ontzettend leuk om te lezen! Have a good trip ✨💜
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#20
DjYella zei:
En of, ik zit knetterhard te genieten hier!
Klik om te vergroten...
5mg stapelen per half uur tot de gewenste dosis is bereikt is hét geheim van moxy. 😇


OT:

Een lage tot medium dosis disso vind ik niet fijn. Het voelt dan voor mij alsof ik opgesloten zit in mijn eigen lichaam en het geeft mij ook geen euforie o.i.d.

En dat terwijl ik met psychedelica als LSD en tryptaminen altijd heerlijk mijn geest kan verruimen en zelfs euforie ervaar waardoor ze veel meer "mijn ding" zijn.

Op een gegeven moment ben ik er echter achter gekomen dat hoge dosis disso met een K-hole wel iets voor mij is! Ik kom dan terecht in een Sci-fi ruimte waar ik me helemaal thuis voel en waar ik volop van dat moment kan genieten; iets bizars en ongrijpbaar wat me tot in de diepte kan vervoeren.

Het enige aparte aan dissos is dan weer dat het voor mij niet iets extra's geeft na de reis zelf. Met veel psychedelica heb ik de weken erna een nootropic effect en voel ik me beter in mijn vel. Met dissos is dat niet het geval en daarmee gelijk de reden waarom ik ze zelden neem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."