Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi keta is wel echt mijn favoriete drug. Wat ik er zo nice aan vind, is dat je heel goed kan dagdromen op disso's. Je neemt letterlijk 2 wel wat grote lijnen en je kan gwn naar achter vallen en gaan dromen. en het mooie is aan die dromen is dat ze ook nog eens is heel helder zijn het lijkt oprecht alsof je echt in die droom zit. De dromen hebben ook vaak een mooi verhaal voor mij en die dromen kunnen ook bepaalde dingen in mijn leven laten waarderen. Al moet ik wel zeggen dat dit alleen ervaar met een goeie psychedelische ketamine. Met de wat fysiekere ketamine is het vooral leuk als die gebruikt met meerdere mensen want dan krijg je altijd hele leuke situaties en dan is vaak dat domme/achterlijke wat er gebeurd juist heel komisch. Enige nadeel wat ik ervaar met de wat fysiekere keta is als ik vaak veel gebruik wat jij ook al zegt dat ik dan wel gek word in me hoofd maar dan helpt bij mij altijd effe goed schreeuwen en dan kalmeer ik wel weer."
"Trufels123 zei: Word je gezicht bleek ? Ik vraag me ook af of mensen snel zouden herkennen als je 3mmc hebt gebruikt kwa uiterlijk Klik om te vergroten... mensen hebben dat wel snel door hoor je begint namelijk wel een beetje raar uit je ogen tekijken en je gezicht ziet er gwn wat strakker uit"
"thnx voor de reacties ik ga dan de 28e nemen op mysteryland."
"Ik heb trouwens wel nog een vraag over doseren tot nu toe nam ik eigenlijk altijd rond de 2,5 pil van 220/280 mg en dan neem ik telkens een kwartje is dit een beetje een goede dosering. ps, ik ben 19 en weeg 115 kilo."
"Hey ik heb een vraag, ik heb vrijdag xtc gebruikt dat was mijn 4e keer. Nou wil ik de 24ste de 14e aug en 28e aug ook xtc gebruiken kan dit."
"Je kan denk ik beter gewoon de volgende keer om de anderhalf uur een kwartje nemen als je dan gewoon je pil door 4e deelt. en als je na je 4e kwartje nog denk er kan nog wel wat bij dan kan je altijd nog een kwartje bij pakken."