#1
Als ik zie wat hij naar binnen harkt dan zal hij over een jaar of 16 weer reageren.
Als ie dat haalt 💔Als ik zie wat hij naar binnen harkt dan zal hij over een jaar of 16 weer reageren.
Ruupert, het lijkt mij het beste om hulp zoeken voor dat extreme drugsgebruik.Dus elke dag zegels genomen voor n week bijnna vanacht dronken in het gras gaan liggen t wasd helderr 25 x bromazepam er in en nog 3cmc en toen al me zegels genomen ik denkn 5x 150mg
Dat werkt dus nog wel nu paar dagen pauze dinsdag weer een van 150 denk ik zo
Of je stopt (met hulp) met drugs, zodat je zoveel mogelijk stabiliteit krijgt, zodat je niet continu je dopamine en serotonine uitput waardoor je je nog kutter voelt, zodat je niet leeft op geleende energie die je met rente terugbetaalt, zodat je niet je psychoses meer triggert dan nodig is en zodat je 'een' ritme aan kunt brengen in je leven.Ik probeer te overleven maar ik ga het niet redden. .... na alle opnames en alles is het genoeg. 3 weken dan de laatste keer clinic me leven is verwoest
Financieel kapot disciocatie disorder
Ik. Ben manis depressief. Heb me leven verpest en nu nog een keer naar een kliniek ..... 3 weeken. Ik ben gestopt met debiele hoge doseringen anabolen
Gebruik alles wat ik kan krijgen .
Geen familie meer ik ben zo verdwaald en mentaal kapot . Bestel bij die rare rc sites van alles. Niks helpt. Hulp vraag ik maar .... ik ben 35 heb alleen maarr gelogen bedrogen en gebruikt elke dag vraag ik het me af .. doe ik het vandaag ? En hoe
Of wacht ik op me laatste uitkering en ga loss tot me hart stopt. Kheb de mensen waar ik het meeste van hield pijn gedaan .
Ik ben in de war vergeet alles weeg niks meeer vertrouw niemand. Heb psychozes. En twijfel elkenseconde over wat ik moet doen ik kan biet meer met mezelf leven. Ik weet niet meer wie ik ben ..... ik kan nie meer maar zelfmoord lukt me niet ..
www.113.nl
Hey ruupertIk probeer te overleven maar ik ga het niet redden. .... na alle opnames en alles is het genoeg. 3 weken dan de laatste keer clinic me leven is verwoest
Financieel kapot disciocatie disorder
Ik. Ben manis depressief. Heb me leven verpest en nu nog een keer naar een kliniek ..... 3 weeken. Ik ben gestopt met debiele hoge doseringen anabolen
Gebruik alles wat ik kan krijgen .
Geen familie meer ik ben zo verdwaald en mentaal kapot . Bestel bij die rare rc sites van alles. Niks helpt. Hulp vraag ik maar .... ik ben 35 heb alleen maarr gelogen bedrogen en gebruikt elke dag vraag ik het me af .. doe ik het vandaag ? En hoe
Of wacht ik op me laatste uitkering en ga loss tot me hart stopt. Kheb de mensen waar ik het meeste van hield pijn gedaan .
Ik ben in de war vergeet alles weeg niks meeer vertrouw niemand. Heb psychozes. En twijfel elkenseconde over wat ik moet doen ik kan biet meer met mezelf leven. Ik weet niet meer wie ik ben ..... ik kan nie meer maar zelfmoord lukt me niet ..
Wow, ik dacht de OP een antwoord te geven tot ik uw post las. Dit komt uit 2007, ik had helemaal niet op de datum gelet. Ben nu wel benieuwd of de OP hier nog zit en er nog iets over te zeggen heeft. Al staat er bij zijn profiel dat hij maar 1 post gedaan heeft merk ik nu ook op.Gaat het een beetje? Je reageert op een post van 16 jaar oud.
Doerak zei:De duur van de trip is als laatste ook belangrijk. Een 24 uur durende trip hakt er meer in dan een DMT trip van (maximaal) een kwartier
Trip Unit zei:Zowieso hebben de meeste mensen niet echt snel weer zin om te trippen na een lange trip te hebben meegemaakt.
Ik kan wel meerdere malen per week op DMT trippen. Zoals ik al zei verschilt het per persoon. Daarom is het ook zo lastig om antwoord te geven op Flosty's vraag. De ene persoon is de ander gewoon niet...sjaartrol zei:ik heb nog geen dmt gedaan, maar ik denk da je na een zware dmt-flash wel enkele weke nie veel zin hebt om te trippe (ookal duurt het nie lang) terwijl met lsd (wa 10uur duurt) je enkel nog meer zi krijgt om te trippe...Doerak zei:De duur van de trip is als laatste ook belangrijk. Een 24 uur durende trip hakt er meer in dan een DMT trip van (maximaal) een kwartier
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."