Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs noob in search for sitter

Drugs noob in search for sitter

82 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik ben echt een know nothing wat drugs betreft… iemand heeft me verteld dat het echt vet is en wil het proberen. Maar kom uit een dorp en m’n vrienden zijn allemaal “netjes” aan de wijn en bier,, ik wil het niet alleen doen. Zijn er geen oppassers ofzo? 😂 wie gaat me helpen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niel zei:
Hey, ik ben echt een know nothing wat drugs betreft… iemand heeft me verteld dat het echt vet is en wil het proberen. Maar kom uit een dorp en m’n vrienden zijn allemaal “netjes” aan de wijn en bier,, ik wil het niet alleen doen. Zijn er geen oppassers ofzo? 😂 wie gaat me helpen
Klik om te vergroten...
Voor welke soort drugs ? Bij psychedelica kan het fijn zijn. Ligt eraan hoeveel ervaring (en hoe je in je schoenen staat) je hebt wat niet(s) van ervaring is als ik je goed begrijp?
Peace
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaat om MDMA, iemand heeft me enthousiast gemaakt maar haakt zelf af. Ik heb niets van ervaring met harddrugs nee…
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niel zei:
Gaat om MDMA, iemand heeft me enthousiast gemaakt maar haakt zelf af. Ik heb niets van ervaring met harddrugs nee…
Klik om te vergroten...
Met MDMA is het absoluut fijn om iemand te hebben om mee te praten en gezelschap. Meeste mensen doen het op een feestje maar thuis kan het thereuputische waarde hebben. Thans zo ervaar ik het. Feel free to pm 😉
S
SpiegtigeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ohjeej, dat gaat leuk worden de eerste keer! 🤗
Wel zo leuk om een "partner in crime" erbij te hebben.
Is er niemand van je vrienden die ook zoiets heeft van dat wil ik wel eens proberen?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zal de gemoedsrust hier even herstellen

Niet Invullen Voor Een Ander
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niel zei:
oppassers
Klik om te vergroten...
Pas op he.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Met MDMA is het absoluut fijn om iemand te hebben om mee te praten en gezelschap. Meeste mensen doen het op een feestje maar thuis kan het thereuputische waarde hebben. Thans zo ervaar ik het. Feel free to pm 😉
Klik om te vergroten...
Op een feestje zou ik voor een eerste keer niet durven. Wil dan thuis zijn met iemand die ik vertrouw..l kan wel een vriendin vragen maar wat moet die ermee 😂 ik PM je
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spiegtige zei:
Ohjeej, dat gaat leuk worden de eerste keer! 🤗
Wel zo leuk om een "partner in crime" erbij te hebben.
Is er niemand van je vrienden die ook zoiets heeft van dat wil ik wel eens proberen?
Klik om te vergroten...
Neeuhhh dat denk ik niet.. beetje kak met wijn en bier,. Los van de wijn en bier (want k drink niet) word ik ook wel jup genoemd maar dat ben ik Niet.. jammet hè? Zou ideaal zijn..
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Verder doe ik zelf liever drugs met mensen die ik een beetje ken en vertrouw wel eigenlijk...
Klik om te vergroten...
^^^ Erg belangrijk, zeker voor een eerste keer experimenteren met een voor jou nog onbekende substantie.
S
SpiegtigeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Whahaha, wat een ontzettend toeval, gelukkig geen newbie meer nu 😎
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Sinds de forum update ; sinds dit Xeno pakket er is zover ik weet. Al een tijdje dus nu..
Klik om te vergroten...
Stelletje xenofoben…
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spiegtige zei:
Maar kan een admin niet even m'n status aanpassen, ik voel me een gewaardeerd, ervaren, belezen, reagerend lid met een flinke gebruikershistorie.
Newbie past niet bij me 🤣
Klik om te vergroten...
nope en toen je dit bericht plaatste ging je status / post count naar 25 '

'Experimenterende gebruiker'​

Grats :)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Na dit bericht ben je in geen newbie meer, gefeliciteerd met je nieuwe status.

Wat helpt is om je voor 99% procent bezig te houden met onzin topics, daar wordt je heel Drugsforum-ervaren van ...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zijn er echt mensen die daarop geilen? Wat een losers. Hoe bedoel je 20.000+ likes?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Zijn er echt mensen die daarop geilen? Wat een losers. Hoe bedoel je 20.000+ likes?
Klik om te vergroten...
Vind het ook jammer dat dat verandert is, het was eerst zo dat in heel onzin je post count niet meetelt. Stuk beter/ eerlijker vond ik zelf. Alleen mods kregen wel een post count daar en in [Private/Mededingingen] mods/administratie only gedeelte.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Oh echt? Dat wist ik niet eens. Sinds wanneer is dit veranderd?
Klik om te vergroten...
Sinds de forum update ; sinds dit Xeno pakket er is zover ik weet. Al een tijdje dus nu..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tijdloos zei:
Vind het ook jammer dat dat verandert is, het was eerst zo dat in heel onzin je post count niet meetelt. Stuk beter/ eerlijker vond ik zelf. Alleen mods kregen wel een post count daar en in [Private/Mededingingen] mods/administratie only gedeelte.
Klik om te vergroten...
Oh echt? Dat wist ik niet eens. Sinds wanneer is dit veranderd?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdloos zei:
Vind het ook jammer dat dat verandert is, het was eerst zo dat in heel onzin je post count niet meetelt. Stuk beter/ eerlijker vond ik zelf. Alleen mods kregen wel een post count daar en in [Private/Mededingingen] mods/administratie only gedeelte.
Klik om te vergroten...
Wat, is ee een mod-only gedeelte? 👀😱😱😱😱😱
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Wat, is ee een mod-only gedeelte? 👀😱😱😱😱😱
Klik om te vergroten...
Wut.. waar jullie bans / updates / extra subfora etcetera bespreken. Lijkt me sterk dat die weg is. Was erg handig topic om te bespreken dat bijvoorbeeld smokkel topics niet meer zijn toegestaan. Hadden we daar toen allemaal besproken met @Svali @mandregago en andere oude mods.
Het onderste topic in jou overzicht als moderator zijnde.

Was met dit pakket nog steeds aanwezig toen ik nog mod was

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."