Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs noob in search for sitter

Drugs noob in search for sitter

82 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Trippi zei:
Je kunt ook nog belezen zijn, kijk maar ☝️
Klik om te vergroten...
Dat heeft te maken met je tripreports.
Dat weet ik dan weer wel.
Niet iedereen wordt "belezen gebruiker"
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Topper 😍
Klik om te vergroten...
Heheh had al eens opgezocht
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Dat heeft te maken met je tripreports.
Dat weet ik dan weer wel.
Niet iedereen wordt "belezen gebruiker"
Klik om te vergroten...
Nu voel ik mij speciaal! 🥰
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Is dat zo? Is dat niet gewoon hoeveel Posts je hebt geplaatst?
Klik om te vergroten...
Nu niet meer 🥲
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trippi zei:
Nu niet meer 🥲
Klik om te vergroten...
Huh? Wat gebeurd hier nou? 😅
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niel zei:
wat is de relevantie van jouw reactie “NIVEA” dan?
Klik om te vergroten...
Kijk nog eens goed 😉
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
En heb geen tripreports.
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, maar ben wel gepromoveerd tot belezen gebruiker, ligt toch echt aan aantal posts denk ik.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil duidelijkheid!🤣
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
@De Dunne

Tadaaaa!! gelukt aantal posts per titel :

0 - 49 newbie
50 - 99 experimentele gebruiker
100 - 249 belezen gebruiker
250 - 999 Bewuste gebruiker
1000 - 1999 Wijs gebruiker
2000 - 9999 badass junky
10000 en hoger df koning
Klik om te vergroten...
Volgens mij is dit de complete lijst
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
ljuv zei:
Volgens mij is dit de complete lijst
Klik om te vergroten...
@CuriousExplorer 🥰
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Volgens mij is dit de complete lijst
Klik om te vergroten...
Topper 😍
S
SpiegtigeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar kan een admin niet even m'n status aanpassen, ik voel me een gewaardeerd, ervaren, belezen, reagerend lid met een flinke gebruikershistorie.
Newbie past niet bij me 🤣
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Ik dacht dat jr het over de handcréme had 🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
Handcrème is altijd goed.
Dirkjan zei:
100 ervaren gebruiker
1000 badass junkie
10.000 drugsforum koning
100.000 maybe someday
Klik om te vergroten...
1.000.000 @FredKroket
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#14
FredKroket zei:
Niet Invullen Voor Een Ander.

De allereerste les die ik kreeg bij m'n eerste sales baantje en ik gebruik 'm nog steeds. Blijft je hele leven relevant.
Klik om te vergroten...
wat is de relevantie van jouw reactie “NIVEA” dan?
D
DoeMaarDieMaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Niel Denk er ook even over na om zelf ook wat onderzoek te doen.

Ervaren gebruikers van XTC gaan uit van een dosis van 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Dat is voor iemand van 70 kilo één pil van 70-105 mg MDMA. Beginnende gebruikers kunnen beter met een halve dosis beginnen. Een dosering is alleen te berekenen als je je pil hebt laten testen: alleen dan weet je hoeveel MDMA er ongeveer in je pil zit. Uitgebreidere informatie hierover kun je krijgen via een testservice. Kijk hier voor adressen van testservices.

Ik zou herdoseren even achterwege laten. Ikzelf heb ook de laatste keer supplementen erbij genomen en ik had de volgende dag nergens last van. Zie
hier
En hou een periode van tenminste 3 maanden aan voor de volgende trip. Veel plezier!
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Ik dacht dat jr het over de handcréme had 🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
Was dat het niet dan? Ik snap het niet….
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niel zei:
Was dat het niet dan? Ik snap het niet….
Klik om te vergroten...
Nee, blijkbaar niet haha.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Niet Invullen Voor Een Ander.

De allereerste les die ik kreeg bij m'n eerste sales baantje en ik gebruik 'm nog steeds. Blijft je hele leven relevant.
Klik om te vergroten...
En ik kreeg als les van m’n vader; assumption is the mother of all fuck ups… waarom schrijf je Nivea? Je gaat ervan uit dat ik begrijp wat dat is? En nu impliceer je dat ik als persoon irrelevant ben? Kan je duidelijk zijn? Want ik denk dat ik het verkeerd begrijp.. Thanks.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geneesmiddel zei:
Kijk nog eens goed 😉
Klik om te vergroten...
MSc maar ik zie het echt niet 🥹🥹🥹🥹
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hey, ik ben echt een know nothing wat drugs betreft… iemand heeft me verteld dat het echt vet is en wil het proberen. Maar kom uit een dorp en m’n vrienden zijn allemaal “netjes” aan de wijn en bier,, ik wil het niet alleen doen. Zijn er geen oppassers ofzo? 😂 wie gaat me helpen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."