#1
Dat heeft te maken met je tripreports.Je kunt ook nog belezen zijn, kijk maar ☝️
Dat weet ik dan weer wel.
Niet iedereen wordt "belezen gebruiker"
Dat heeft te maken met je tripreports.Je kunt ook nog belezen zijn, kijk maar ☝️
Heheh had al eens opgezochtTopper 😍
Nu voel ik mij speciaal! 🥰Dat heeft te maken met je tripreports.
Dat weet ik dan weer wel.
Niet iedereen wordt "belezen gebruiker"
Nu niet meer 🥲Is dat zo? Is dat niet gewoon hoeveel Posts je hebt geplaatst?
Huh? Wat gebeurd hier nou? 😅Nu niet meer 🥲
Kijk nog eens goed 😉wat is de relevantie van jouw reactie “NIVEA” dan?
Ik ook niet, maar ben wel gepromoveerd tot belezen gebruiker, ligt toch echt aan aantal posts denk ik.En heb geen tripreports.
Volgens mij is dit de complete lijst@De Dunne
Tadaaaa!! gelukt aantal posts per titel :
0 - 49 newbie
50 - 99 experimentele gebruiker
100 - 249 belezen gebruiker
250 - 999 Bewuste gebruiker
1000 - 1999 Wijs gebruiker
2000 - 9999 badass junky
10000 en hoger df koning
@CuriousExplorer 🥰Volgens mij is dit de complete lijst
Topper 😍Volgens mij is dit de complete lijst
Handcrème is altijd goed.Ik dacht dat jr het over de handcréme had 🤦♂️
1.000.000 @FredKroket100 ervaren gebruiker
1000 badass junkie
10.000 drugsforum koning
100.000 maybe someday
wat is de relevantie van jouw reactie “NIVEA” dan?Niet Invullen Voor Een Ander.
De allereerste les die ik kreeg bij m'n eerste sales baantje en ik gebruik 'm nog steeds. Blijft je hele leven relevant.
Was dat het niet dan? Ik snap het niet….Ik dacht dat jr het over de handcréme had 🤦♂️
Nee, blijkbaar niet haha.Was dat het niet dan? Ik snap het niet….
En ik kreeg als les van m’n vader; assumption is the mother of all fuck ups… waarom schrijf je Nivea? Je gaat ervan uit dat ik begrijp wat dat is? En nu impliceer je dat ik als persoon irrelevant ben? Kan je duidelijk zijn? Want ik denk dat ik het verkeerd begrijp.. Thanks.Niet Invullen Voor Een Ander.
De allereerste les die ik kreeg bij m'n eerste sales baantje en ik gebruik 'm nog steeds. Blijft je hele leven relevant.
MSc maar ik zie het echt niet 🥹🥹🥹🥹Kijk nog eens goed 😉
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."