Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik volg even mee want heb precies dezelfde vraag. Ben er erg benieuwd naar, ga het mezelf kennende volgend weekend toch wel proberen. π Ben benieuwd naar ervaringen van anderen hiermee. Wanneer de 2cb uitwerkt ook nog aan de ketamine om af te ronden π"
"Ben van plan eerst wat te drinken en beetje pep te nemen bij de lunch. Dan 200mg 6-apb erin, stop dan met drinken en wanneer de 6-apb dan 3 a 4 uur piekt dan de 20mg 2cb. Als de 2cb (bijna) uitgewerkt is wat puntjes keta gaan bumper. Ben erg benieuwd hoe dit gaat bevallen π"
"Geneesmiddel zei: Klinkt als een goeie timing hoor! Voor combinatiegebruik vragen kun je 6-APB als MDMA zien. Het enige is dat 6-APB wat sterker cardiotoxisch lijkt te zijn. Gebruik je vaak speed? Anders zou ik dat lekker achterwege laten.. Klik om te vergroten... Ja wat is vaak... Eigenlijk bijna standaard voor een dolle dag/avond beginnen met beetje speed en drinken alvorens de rest naar binnen gewerkt wordt. Vanwaar zou je het achterwege laten dan de speed? Vind zelf die rush altijd wel fijn om te beginnen. Snap wel dat het remmend kan zijn voor de effecten van de dingen die erna komen. Maar gezien het meestal uren lange sessies worden vind ik het vaak geen probleem."
"Over de effecten weet ik niet, enkel dat in het productieproces andere methoden worden gebruikt waardoor de smaak anders is. Persoonlijk houd ik meer van het zacht, zoete Boliviaanse tegenover de diesel Columbiaanse Vast iemand die er meer van weet en straks met accuratere info komt π"
"Maar kan een admin niet even m'n status aanpassen, ik voel me een gewaardeerd, ervaren, belezen, reagerend lid met een flinke gebruikershistorie. Newbie past niet bij me π€£"
"Whahaha, wat een ontzettend toeval, gelukkig geen newbie meer nu π"
"Het lijkt verdacht veel op suiker. Maar als het naar azijn smaakt zal het dat vast niet zijn, merkwaardig π€"
"TrickVL zei: Ik zat te denken aan 10-12 mg 2cb, Klik om te vergroten... Heb je ook al een datum dat je dit gaat proberen? Ikzelf aanstaande zaterdag, mocht je eerder zijn lees ik graag je ervaring. Mocht ik eerder zijn deel ik de mijne"
"Tijdloos zei: Ga dit ook binnenkort eens proberen, nog niet eerder deze Nexusflip geprobeerd π€ͺ Klik om te vergroten... Ik deze ook nog niet maar wel erg veel ervaring met de reguliere Nexusflip. Zelfs zo dat het bijna een standaard dingetje werd steeds en af te sluiten met keta. Nu dit eens proberen en weer eens iets nieuws uitproberen π"
"Nou, afgelopen zaterdag was het dan zover.... Gelezen over de lange inwerktijd dus vroeg de 200mg 6-apb ingenomen. Goed geluncht van tevoren dus had het idee dat dit wel even ging duren. Niks bleek minder waar, zoals @TrickVL in het report ook al schrijft. Bij mij voelde ik na 20minuten licht iets opkomen. Bouwde geleidelijk aan op en na 60min was ik helemaal verrast door het effect van 6-apb. Wat een geweldig gevoel zeg ! Zelf het idee dat dit erg lang zou blijven duren. Echter na 3,5 a 4 uur kwamen de vlagen niet meer terug en leek het over het hoogtepunt heen te zijn. Toen een iets mindere keuze om twee lijntjes pep te nemen, maar ja... Je wil toch iets π Twee uurtjes later een kwart pilletje van 200mg xtc genomen(gelezen dat dit versterkt zou worden) leek inderdaad te kloppen, ook hier geweldig van genoten. Daarna de 20mg 2cb genomen. Begon te denken dat de 2cb niet veel zou doen. Na een veel langere tijd dan dat ik gewend ben(+- 1,5uur) begon ik echter heerlijk te spacen van de 2cb en de afterglow van de vorig genuttigde middelen. Hier lang van genoten alvorens het geheel mooi af te toppen met ketamine tot in de vroege ochtend. Dit bracht ook weer geheel nieuwe dimensies met zich mee. Al met al echt een aanrader sowieso de 6-apb icm de 2cb. In het vervolg laat ik de pep achterwege om wellicht nog wat 6-apb bij pakken. Na dit terug te lezen en onder m'n naam newbie te zien staan, wil ik benadrukken dat newbie enkel op dit forum is en niet in de praktijk. Zou ook niet aanraden om hiermee te beginnen als je net begint met drugs gebruik π "