Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums15 uur nuchter alsnog plafonddienst

15 uur nuchter alsnog plafonddienst

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ik na jarenlange slapeloosheid heb geleerd is dat in bed blijven liggen a. Geen zin heeft b. Frustraties en boosheid opwekt c. Tijdverspilling is. Ga iets doen als je te lang wakker ligt en gebruik je bed om te slapen 😄
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liselotjemoe zei:
Ja dat gelukkig wel😊
Klik om te vergroten...
Oké fijn. Lig je nu weer in bed?
L
LiselotjemoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lieske zei:
Oké fijn. Lig je nu weer in bed?
Klik om te vergroten...
Ja dat wel
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Telefoon weg misschien even? Even weer minimaal 30 min echt de kans geven ook.. erover praten dat je niet kan slapen is ook niet helpend
L
LiselotjemoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lieske zei:
Telefoon weg misschien even? Even weer minimaal 30 min echt de kans geven ook.. erover praten dat je niet kan slapen is ook niet helpend
Klik om te vergroten...
nee dat klopt haha. Heb vanaf 01:00 sowieso mijn telefoon weggelegd om goed te rusten ook al kon ik niet slapen om hem nu pas weer te pakken
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oké.. en wat is je plan nu? Kunnen we je nog ergens mee helpen nu?
L
LiselotjemoeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lieske zei:
Oké.. en wat is je plan nu? Kunnen we je nog ergens mee helpen nu?
Klik om te vergroten...
Nee hoor😊 wou het gewoon even delen!
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Liselotjemoe zei:
Nee hoor😊 wou het gewoon even delen!
Klik om te vergroten...
Ah das ook helemaal goed natuurlijk 😊
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het geniepige van slapen is dat het alleen werkt door er niet aan te denken, net zoals in slaap vallen zul je nooit bewust meemaken zo zul je nooit in slaap vallen als je denkt ik moet slapen. In plaats daarvan denk je: “mijn lichaam werkt zoals het werkt en ik ga rustig liggen, ontspan me en fixeer me niet op het slapen maar slechts op mijn gedachten en probeer het los te laten”.
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Het geniepige van slapen is dat het alleen werkt door er niet aan te denken, net zoals in slaap vallen zul je nooit bewust meemaken zo zul je nooit in slaap vallen als je denkt ik moet slapen. In plaats daarvan denk je: “mijn lichaam werkt zoals het werkt en ik ga rustig liggen, ontspan me en fixeer me niet op het slapen maar slechts op mijn gedachten en probeer het los te laten”.
Klik om te vergroten...
Je haalt me de woorden uit de mond idd.
De angst om t niet te kunnen slapen is 100x erger dan t niet slapen. Iedereen kan een dagje overleven zonder slaap.
Iig heel knap dat je verder wel van de zooi bent afgebleven! Dan had je je morgen stuk vervelender gevoeld denk ik wel.
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geloof dat ze uiteindelijk toch even paar uurtjes heeft gepakt gelukkig 😊
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Rust uit.

Als je morgenochtend niet hoeft te werken kunnen slaapmiddelen helpen.
Klik om te vergroten...
Net omgekeerd.
Als je morgenochtend hoeft te werken kunnen slaapmiddelen helpen.

Je wilt toch geen extra nacht verliezen door plafonddienst voor je moet gaan werken?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben dus echt jaloers op mensen die er een heel probleem van kunnen maken dat ze één nachtje niet slapen... na een stimulant, wat wil je. Ik en met mij velen hebben dit zó vaak, en dan gewoon zonder middelengebruik. Wat hierboven gezegd wordt: accepteren.

Ikzelf neem een benzo na stimulantengebruik maar dat is af te raden, want een slippery slope.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Ik ben dus echt jaloers op mensen die er een heel probleem van kunnen maken dat ze één nachtje niet slapen... na een stimulant, wat wil je. Ik en met mij velen hebben dit zó vaak, en dan gewoon zonder middelengebruik. Wat hierboven gezegd wordt: accepteren.

Ikzelf neem een benzo na stimulantengebruik maar dat is af te raden, want een slippery slope.
Klik om te vergroten...
Precies dit. Als ik avondje pep doe, en probeer te slapen.. lukt het niet, zit ik heletijd te focussen op in slaap te geraken, dag erna brak.

Nu, wat ik doe, niet aan te raden, is gewoon viben erop, paar nachtjes door.. tot je zo moe bent dat je meteen in slaapt valt.
Je wordt gewoon fris wakker, buiten wat honger & dorst, no hangover;
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vroeger wist ik niet beter, bijv na XTC maar wist dat ik met een dikke pitie in een superspace in bed kwam waar ik zelfs naar uitkeek. Coke deed ik altijd gewoon blussen met alcohol en benzo's heb ik eigenlijk nooit gebruikt na uppers. Denk dat de plafonddienst na uppers ook wel goed is zodat het mensen het ervan weerhoudt om het frequent te doen of bijv doordeweeks. 'Gezonde' mensen dan iig😜
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#16
LiveFastDieYoung zei:
Precies dit. Als ik avondje pep doe, en probeer te slapen.. lukt het niet, zit ik heletijd te focussen op in slaap te geraken, dag erna brak.

Nu, wat ik doe, niet aan te raden, is gewoon viben erop, paar nachtjes door.. tot je zo moe bent dat je meteen in slaapt valt.
Je wordt gewoon fris wakker, buiten wat honger & dorst, no hangover;
Klik om te vergroten...
Klinkt niet als de beste tip voor je gezondheid maar is ook een manier🤣
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#17
Brakka Mang zei:
Klinkt niet als de beste tip voor je gezondheid maar is ook een manier🤣
Klik om te vergroten...
nee idd, helemaal niet goed voor je lichaam. Maar dit is hoe de doorgewinterde dagelijkse pep gebruiker erop functioneert :tongueout:
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Ikzelf neem een benzo na stimulantengebruik maar dat is af te raden, want een slippery slope.
Klik om te vergroten...
Jep ik ook idd. Wil ook altijd vermijden dit mensen aan te raden ofzo!
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Liselotjemoe zei:
Heb ik helaas niet 😢
Klik om te vergroten...
Zou ik zelf niet doen ook. Je lichaam is dat spul nog aan het verwerken, je kunt dan beter geen slaap forceren. Is niet goed voor je brein om weer nieuwe meuk erin te knallen. Gewoon kopje slaapthee en een saaie film kijken ofzo. Slaap komt vanzelf wel.
a
anoniem0345Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Liselotjemoe zei:
Hoiii

ik heb vanochtend om 07:30 de laatste punt 3mmc gehad Hebben we een dag doorgehaald en ben lekker om 17:00 vandaag naar bed gegaan. Nu ben ik nog steeds wakker en kan ook niet slapen ? Iemand tips want ik word knettergek 🤣 zag iet’s soortgelijks laatst ook hier voorbij komen maar kan het niet vinden :) mijn vriend heeft meer gehad als mij en viel binnen een halfuur in slaap
Klik om te vergroten...
Heb ik nu half 9 in de avond gister laatste dikke lijn kan gw niet slapen ik voel m nog steeds en ik ga echt niet naar beneden tot t is uitgewerkt
🤪😅😅🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."