#1
Wat ik na jarenlange slapeloosheid heb geleerd is dat in bed blijven liggen a. Geen zin heeft b. Frustraties en boosheid opwekt c. Tijdverspilling is. Ga iets doen als je te lang wakker ligt en gebruik je bed om te slapen 😄
Oké fijn. Lig je nu weer in bed?Ja dat gelukkig wel😊
Ja dat welOké fijn. Lig je nu weer in bed?
nee dat klopt haha. Heb vanaf 01:00 sowieso mijn telefoon weggelegd om goed te rusten ook al kon ik niet slapen om hem nu pas weer te pakkenTelefoon weg misschien even? Even weer minimaal 30 min echt de kans geven ook.. erover praten dat je niet kan slapen is ook niet helpend
Nee hoor😊 wou het gewoon even delen!Oké.. en wat is je plan nu? Kunnen we je nog ergens mee helpen nu?
Ah das ook helemaal goed natuurlijk 😊Nee hoor😊 wou het gewoon even delen!
Je haalt me de woorden uit de mond idd.Het geniepige van slapen is dat het alleen werkt door er niet aan te denken, net zoals in slaap vallen zul je nooit bewust meemaken zo zul je nooit in slaap vallen als je denkt ik moet slapen. In plaats daarvan denk je: “mijn lichaam werkt zoals het werkt en ik ga rustig liggen, ontspan me en fixeer me niet op het slapen maar slechts op mijn gedachten en probeer het los te laten”.
Net omgekeerd.Rust uit.
Als je morgenochtend niet hoeft te werken kunnen slaapmiddelen helpen.
Precies dit. Als ik avondje pep doe, en probeer te slapen.. lukt het niet, zit ik heletijd te focussen op in slaap te geraken, dag erna brak.Ik ben dus echt jaloers op mensen die er een heel probleem van kunnen maken dat ze één nachtje niet slapen... na een stimulant, wat wil je. Ik en met mij velen hebben dit zó vaak, en dan gewoon zonder middelengebruik. Wat hierboven gezegd wordt: accepteren.
Ikzelf neem een benzo na stimulantengebruik maar dat is af te raden, want een slippery slope.
Klinkt niet als de beste tip voor je gezondheid maar is ook een manier🤣Precies dit. Als ik avondje pep doe, en probeer te slapen.. lukt het niet, zit ik heletijd te focussen op in slaap te geraken, dag erna brak.
Nu, wat ik doe, niet aan te raden, is gewoon viben erop, paar nachtjes door.. tot je zo moe bent dat je meteen in slaapt valt.
Je wordt gewoon fris wakker, buiten wat honger & dorst, no hangover;
nee idd, helemaal niet goed voor je lichaam. Maar dit is hoe de doorgewinterde dagelijkse pep gebruiker erop functioneertKlinkt niet als de beste tip voor je gezondheid maar is ook een manier🤣
Jep ik ook idd. Wil ook altijd vermijden dit mensen aan te raden ofzo!Ikzelf neem een benzo na stimulantengebruik maar dat is af te raden, want een slippery slope.
Zou ik zelf niet doen ook. Je lichaam is dat spul nog aan het verwerken, je kunt dan beter geen slaap forceren. Is niet goed voor je brein om weer nieuwe meuk erin te knallen. Gewoon kopje slaapthee en een saaie film kijken ofzo. Slaap komt vanzelf wel.Heb ik helaas niet 😢
Heb ik nu half 9 in de avond gister laatste dikke lijn kan gw niet slapen ik voel m nog steeds en ik ga echt niet naar beneden tot t is uitgewerktHoiii
ik heb vanochtend om 07:30 de laatste punt 3mmc gehad Hebben we een dag doorgehaald en ben lekker om 17:00 vandaag naar bed gegaan. Nu ben ik nog steeds wakker en kan ook niet slapen ? Iemand tips want ik word knettergek 🤣 zag iet’s soortgelijks laatst ook hier voorbij komen maar kan het niet vindenmijn vriend heeft meer gehad als mij en viel binnen een halfuur in slaap
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."