Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Liselotjemoe zei: Hoiii ik heb vanochtend om 07:30 de laatste punt 3mmc gehad Hebben we een dag doorgehaald en ben lekker om 17:00 vandaag naar bed gegaan. Nu ben ik nog steeds wakker en kan ook niet slapen ? Iemand tips want ik word knettergek 🤣 zag iet’s soortgelijks laatst ook hier voorbij komen maar kan het niet vinden mijn vriend heeft meer gehad als mij en viel binnen een halfuur in slaap Klik om te vergroten... Heb ik nu half 9 in de avond gister laatste dikke lijn kan gw niet slapen ik voel m nog steeds en ik ga echt niet naar beneden tot t is uitgewerkt 🤪😅😅🤣"
"moetnietmagwel zei: hoe weet ik als ik zuivere heb?(belgium) komt wel van nl. weet ook iemand als ik mijn constante spiertrekkingen hier aan kan linken? vind niets uitgebreid op internet. Klik om te vergroten... Ik denk dat ik die gister had begon om 1 uur in de middag en stopte half 9 in de avond en meestal kan k na 2 uurtjes pitten want dan is t uitgewerkt bij mij maar ik heb ook echt iets van 25 flinke lijnen op doe ik vaker maar ik slaap dan wel heb nu gewoon geen oog dicht kunnen doen en ik wist gw niet hoe t komt ik denk dat dit het gewoon is 🤪🤪😅😂"