Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieske zei: Oh nee dan snap ik je ‘paniek’ ook wel. Nergens voor nodig.. Stel he, dat je echt niet meer slaapt vannacht. Zelfs dan overleef je t morgen! Echt geen leuke dag dan, maar daar kom je ook overheen. En dan weet je zeker dat je morgen wel slaapt 😊 De angst om t niet slapen is uiteindelijk zwaarder dan het niet slapen zelf. Geloof me, ik ken het! Klik om te vergroten... Nee geen leuke dag dan haha, ben nu wel gelijk wat rustiger dankjewel! Als ik helemaal niet meer slaap meld ik me gewoon ziek😊"
"Casrus zei: Rust uit. Als je morgenochtend niet hoeft te werken kunnen slaapmiddelen helpen. Klik om te vergroten... Heb ik helaas niet 😢"
"Lieske zei: Ja dat is idd altijd nog een optie als je je echt shit voelt morgenochtend. Wil niet de duivel spelen nu, maar probeer wel te vermijden je ziek te melden na een uit de hand gelopen weekend. Voor je het weet is dat ‘te makkelijk’ en lopen je weekenden sneller uit de hand. Neemt niet weg dat als je jezelf echt niet in staat acht te werken moeten, dat je dat ook niet moet doen. Nogmaals, denk dat je echt wel paar uurtjes slaapt vannacht. Als je echt vanochtend voor t laats 3M hebt genomen, zal dat je niet meer in de weg zitten (lichamelijk dan!). Klik om te vergroten... Gelukkig doe ik dat normaal niet maar aangezien ik morgenvroeg 1,5 uur moet rijden voor een cursus maakt me dat voor deze ene keer niet uit 🤠dankjewel ik ga het zeker proberen😘"
"Lieske zei: Let me know! Ik ga zo wel zelf slapen, maar hoop voor je dat je uit de paniek wegblijft vannacht! Klik om te vergroten... Ik ben door je woorden gelukkig al gekalmeerd 😊 slaaplekker voor straks en bedankt 😘"
"Update:::: het is nu 03:30 en helaas nog niet kunnen slapen."
"Lieske zei: Geeft niks. Heb je wel even je rust kunnen vinden tot nu toe? Klik om te vergroten... Ja dat gelukkig wel😊"
"Lieske zei: Oké fijn. Lig je nu weer in bed? Klik om te vergroten... Ja dat wel"
"Lieske zei: Telefoon weg misschien even? Even weer minimaal 30 min echt de kans geven ook.. erover praten dat je niet kan slapen is ook niet helpend Klik om te vergroten... nee dat klopt haha. Heb vanaf 01:00 sowieso mijn telefoon weggelegd om goed te rusten ook al kon ik niet slapen om hem nu pas weer te pakken"
"Hoiii ik heb vanochtend om 07:30 de laatste punt 3mmc gehad Hebben we een dag doorgehaald en ben lekker om 17:00 vandaag naar bed gegaan. Nu ben ik nog steeds wakker en kan ook niet slapen ? Iemand tips want ik word knettergek 🤣 zag iet’s soortgelijks laatst ook hier voorbij komen maar kan het niet vinden mijn vriend heeft meer gehad als mij en viel binnen een halfuur in slaap"
"Lieske zei: Ah.. Ik ken het gevoel. Het vreselijkste wat er is als je wilt gaan slapen. Wat ik heb geleerd is.. accepteren. Echt waar, jezelf gaan irriteren dat je niet kan slapen helpt niet. Geef je eraan over dat je (eventueel) niet slaapt. Rusten is ook wat waard. Ga even uit bed desnoods, zet een kopje thee ofzo en ga dan weer liggen. Probeer er rust in te vinden dat je dus niet zo snel in slaap valt als je had gewild, dan kun je jezelf er ook makkelijker overheen zetten als het echt niet lukt. Oh, andere tip: probeer eens wat ademhalingsoefeningen. Er zijn apps daarvoor die daar doorheen kunnen praten. Dan denk je iig even aan wat anders. Dan ben je iig rustig 😊 Klik om te vergroten... Ga ik doen dankjewel!! 😊Dit is echt totaal nieuw voor mij haha. Gebruik nu al een langere tijd op festivals en feesten 3mmc maar dit nog nooit gehad 🤣"