#1
Je haalt me de woorden uit de mond idd.Het geniepige van slapen is dat het alleen werkt door er niet aan te denken, net zoals in slaap vallen zul je nooit bewust meemaken zo zul je nooit in slaap vallen als je denkt ik moet slapen. In plaats daarvan denk je: “mijn lichaam werkt zoals het werkt en ik ga rustig liggen, ontspan me en fixeer me niet op het slapen maar slechts op mijn gedachten en probeer het los te laten”.
De angst om t niet te kunnen slapen is 100x erger dan t niet slapen. Iedereen kan een dagje overleven zonder slaap.
Iig heel knap dat je verder wel van de zooi bent afgebleven! Dan had je je morgen stuk vervelender gevoeld denk ik wel.