#1
En anders gewoon lekker chillen totdat je moet werken. En als je dan denkt, dit gaat echt niet. Dan meld je je ziek. Je gaat morgen hoe dan ook overleven 😘 Probeer je echt vooral nu (nog) niet druk te maken over dat je eventueel moet werken, dat gaat echt niet helpen. Het kan echt meevallen!Update:::: het is nu 03:30 en helaas nog niet kunnen slapen.