#1
De vraag die bij mij nu opkomt, wat versta jij onder visuals?
En wat is voor jou trippen?Ik begon toen al aardig te trippen.
En wat is voor jou trippen?Ik begon toen al aardig te trippen.
Volgens mij was de kwaliteit wel goed want vrienden van me, met meer ervaring, hadden uit dezelfde batch en zij hadden wel visuals.Wat in me opkomt: matige kwaliteit, bodyload is niet het wenselijke effect. Eerste dosering met psychedelica bepaalt doorgaans de ervaring, bijnemen verlengt de trip. Testen van pillen om zeker te zijn wat je neemt is altijd een goeie, als je poeder kan krijgen en een milligram weegschaal hebt, nog beter.
Ze zijn niet getest maar vrienden hadden uit dezelfde batch en volgens hun hadden ze veel visuals. Kan dit per persoon verschillen?Zijn je pillen getest? De meeste 2cb pillen nu op de markt bevatten amper tot geen 2c-b. Waarschijnlijk werden ze jou verkocht als pillen van 20 a 25mg als je aangeeft dat een halfje 12.5mg is. In werkelijkheid zal een hele die hoeveelheid zelfs niet bevatten.
Laat je pillen testen. Als ik 37mg poeder of geteste pillen zou nemen ben ik redelijk van het padje af met 2c-b.
Ik ben erg onervaren met psychedelica dus ik kan het eigenlijk alleen vergelijken met het high zijn wat ik ken van andere drugs. Wat ik voelde aan de 2cb was best anders dan dat ik gewend ben. Eerst werd mn lichaam heel moe en toen heb ik muziek aangezet, het voelde alsof de muziek door mn lichaam heen stroomde als een soort energie, daarnaast voelde ik ook energiën om mn heen, dat is tenminste de enige manier hoe ik het kan omschrijven. Alles was heel erg grappig en ik had veel lachkicks. Ik had ook een beetje het gevoel alsof mn lichaam en mn bewustzijn niet helemaal bij elkaar hoorde maar als iemand me aanraakte voelde dat intenser dan normaal.De vraag die bij mij nu opkomt, wat versta jij onder visuals?
En wat is voor jou trippen?
Wat het met psychedelica is, je moet er open en ontvankelijk voor instaan. Doe je dat niet, dan is het mogelijk om het mentaal tegen te werken.Ik ben erg onervaren met psychedelica dus ik kan het eigenlijk alleen vergelijken met het high zijn wat ik ken van andere drugs. Wat ik voelde aan de 2cb was best anders dan dat ik gewend ben. Eerst werd mn lichaam heel moe en toen heb ik muziek aangezet, het voelde alsof de muziek door mn lichaam heen stroomde als een soort energie, daarnaast voelde ik ook energiën om mn heen, dat is tenminste de enige manier hoe ik het kan omschrijven. Alles was heel erg grappig en ik had veel lachkicks. Ik had ook een beetje het gevoel alsof mn lichaam en mn bewustzijn niet helemaal bij elkaar hoorde maar als iemand me aanraakte voelde dat intenser dan normaal.
Met visuals bedoel ik vooral die typische dingen zoals kleuren zien, dingen zien bewegen die stil staan en dingen zien die er niet zijn.
Wat het met psychedelica is, je moet er open en ontvankelijk voor instaan
Is het te vergelijken met de Visuals als je Mdma hoog doseert? Heb daarop van alles gezien wat er niet echt was namelijk.Wat het met psychedelica is, je moet er open en ontvankelijk voor instaan. Doe je dat niet, dan is het mogelijk om het mentaal tegen te werken.
En zoals eerder gezegd, de juiste dosis ineens nemen (al had ik ik wel volgens mij ergens gelezen dat je met 2cb een beetje kunt stapelen).
Met wat ik zo lees heb je wel de effecten gehad, maar niet de visuals zoals je ze van tv en reclame kent. Dingen die er niet zijn zul je ook niet gauw zien (heb ik zelf nog niet meegemaakt op truffels, lsd en 2cb). In elk geval, op niet op normale dosissen (wat ik dus neem). Dat dingen vervormen en bewegen weer wel. Heb je ook je ogen dichtgedaan? De closed eye visuals vind ik zelf meestal het leukst.
Ik durf het je niet te zeggen, want ik doseer mdma nooit zo hoog! Ik probeer de "norm" niet te overschrijden, aangezien ik merk dat kater hevig wordt terwijl ik er anders amper last van heb.Is het te vergelijken met de Visuals als je Mdma hoog doseert? Heb daarop van alles gezien wat er niet echt was namelijk.
Ben benieuwd!
Als je in een bad trip zit, dan heb je je daarvoor al ontvankelijk voor de werkzame stof gesteld.Interessant.
Als je in een badtrip zou denken: "dit bestaat niet, dit is niet de waarheid" haalt hij je dan uit de badtrip?
Een beetje.Is het te vergelijken met de Visuals als je Mdma hoog doseert? Heb daarop van alles gezien wat er niet echt was namelijk.
Ben benieuwd!
Volgens psychonautwiki is alles onder de 15 gram een lichte dosis.Volgens mij had ik 12 mg.
Erg visueel was het geen van die keren.
Ik heb zelf de mogelijkheid gehad samen met destijds mijn vriendin (ex) . 20mg capsules pure 2c-b te mogen ervaren , was een prachtige ervaring met mooi weer , mooie temperatuur en in en rondom het centrum van eindhovenVolgens psychonautwiki is alles onder de 15 gram een lichte dosis.
Ik had pilletjes van 12mg (getest) en er toen gelijk twee genomen. Dat werkte wel!
Een vriend van mij heeft van dezelfde batch 12mg genomen op een feestje. Die had lichte trippy effecten, maar visueel werd het niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."