Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi, Ik heb afgelopen weekend voor het eerst 2cb gebruikt. Ik heb in totaal 37mg gebruikt, dit is een vrij hoge dosis maar ik had nauwelijks visuals. Dit was de eerste keer dat ik een tripmiddel heb gebruikt naast ketamine maar daar ga ik ook bij hoge doseringen niet van trippen. Ik weet wel dat dit goede pillen waren omdat ik toch een zware bodyload kreeg. Naast dat dit wel een leuke ervaring was ben ik teleurgesteld dat ik niet zo veel visuals kreeg. Omdat het mn eerste keer trippen was was ik in mijn eigen huis met mijn beste vriendin als nuchtere tripsitter. Ik begon om 22u met een halfje (12,5mg) omdat ik niet te hoog wilde doseren, ik voelde toen nog niet de gewenste effecten en toen heb ik een uur later nog een halfje genomen. Ik begon toen al aardig te trippen. We zijn toen naar buiten gegaan en hebben een rondje gelopen. Eigenlijk ging alles wel goed maar ik had nog geen visuals dus ik heb rond 1:30 een kwartje bijgenomen en een uur later weer. Ik heb dus in totaal 37mg genomen. Het laatste kwartje had voor mijn gevoel geen effect. Ik ben om 4 uur naar bed gegaan en toen ik in bed lag en mijn ogen dicht had zag ik wel meer kleuren dan normaal. Ohja ik ben een vrouw, 1.68m en 65 kilo. Hebben jullie tips zodat ik de volgende keer wel visuals krijg. Thx alvast"
"Empower Eachother zei: Wat in me opkomt: matige kwaliteit, bodyload is niet het wenselijke effect. Eerste dosering met psychedelica bepaalt doorgaans de ervaring, bijnemen verlengt de trip. Testen van pillen om zeker te zijn wat je neemt is altijd een goeie, als je poeder kan krijgen en een milligram weegschaal hebt, nog beter. Klik om te vergroten... Volgens mij was de kwaliteit wel goed want vrienden van me, met meer ervaring, hadden uit dezelfde batch en zij hadden wel visuals. Misschien had ik dan als eerste 25mg moeten nemen?"
"PsyTekz zei: Zijn je pillen getest? De meeste 2cb pillen nu op de markt bevatten amper tot geen 2c-b. Waarschijnlijk werden ze jou verkocht als pillen van 20 a 25mg als je aangeeft dat een halfje 12.5mg is. In werkelijkheid zal een hele die hoeveelheid zelfs niet bevatten. Laat je pillen testen. Als ik 37mg poeder of geteste pillen zou nemen ben ik redelijk van het padje af met 2c-b. Klik om te vergroten... Ze zijn niet getest maar vrienden hadden uit dezelfde batch en volgens hun hadden ze veel visuals. Kan dit per persoon verschillen?"
"JohnGalt zei: De vraag die bij mij nu opkomt, wat versta jij onder visuals? En wat is voor jou trippen? Klik om te vergroten... Ik ben erg onervaren met psychedelica dus ik kan het eigenlijk alleen vergelijken met het high zijn wat ik ken van andere drugs. Wat ik voelde aan de 2cb was best anders dan dat ik gewend ben. Eerst werd mn lichaam heel moe en toen heb ik muziek aangezet, het voelde alsof de muziek door mn lichaam heen stroomde als een soort energie, daarnaast voelde ik ook energiën om mn heen, dat is tenminste de enige manier hoe ik het kan omschrijven. Alles was heel erg grappig en ik had veel lachkicks. Ik had ook een beetje het gevoel alsof mn lichaam en mn bewustzijn niet helemaal bij elkaar hoorde maar als iemand me aanraakte voelde dat intenser dan normaal. Met visuals bedoel ik vooral die typische dingen zoals kleuren zien, dingen zien bewegen die stil staan en dingen zien die er niet zijn."