#1
Mooi dat je dit hebt durven doen, kreeg er letterlijk tranen in m'n ogen van. Heel veel succes, ik dubbel duim voor jeHey jongens, ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo geschrokken van al deze berichten, zo lief en zo goed bedoeld, hoe boos t ook overkomt. Het is voor mij echt bizar om te beseffen dat een paar willekeurige mensen op het internet meer laten zien dat ze om je geven dan je eigen familie en omgeving.
Wist ook niet dat het topic zo'n draai ging maken, voor mij zijn die aantallen niet meer absurd. Ik heb het nooit 'echt' leren gebruiken. Een halve gram door je neus halen, dat was de norm. Met minder dan 5 gram kwam je er niet in. Gelukkig heb ik dat al achter me weten te laten
Ik weet al een tijdje dat mijn gedrag heel problematisch en levensgevaarlijk is. Ik heb t idee dat ik allang dood had moeten zijn. Is dit dan een schreeuw om aandacht of toch bevestiging vragen dat het goed komt? Geen idee...
Jullie hebben me wel laten inzien dat ik deze problemen zelf moet oplossen. Zelf, maar niet alleen. Er is nu contact tussen de huisarts en Tactus, met iets geluk kan ik donderdag al terecht. Mijn ouders waren eerst niet op de hoogte van het gebruik. Ik heb alles opgebiecht en durfde nu pas echt aan de bel te trekken, en daar heeft dit forum me wel bij geholpen.
Er is hulp genoeg maar ik moet wel zoeken
Oprecht, heel erg bedankt <3