Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat staat me te wachten?

Wat staat me te wachten?

79 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
paarsevoetjes zei:
Hey jongens, ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo geschrokken van al deze berichten, zo lief en zo goed bedoeld, hoe boos t ook overkomt. Het is voor mij echt bizar om te beseffen dat een paar willekeurige mensen op het internet meer laten zien dat ze om je geven dan je eigen familie en omgeving.

Wist ook niet dat het topic zo'n draai ging maken, voor mij zijn die aantallen niet meer absurd. Ik heb het nooit 'echt' leren gebruiken. Een halve gram door je neus halen, dat was de norm. Met minder dan 5 gram kwam je er niet in. Gelukkig heb ik dat al achter me weten te laten

Ik weet al een tijdje dat mijn gedrag heel problematisch en levensgevaarlijk is. Ik heb t idee dat ik allang dood had moeten zijn. Is dit dan een schreeuw om aandacht of toch bevestiging vragen dat het goed komt? Geen idee...

Jullie hebben me wel laten inzien dat ik deze problemen zelf moet oplossen. Zelf, maar niet alleen. Er is nu contact tussen de huisarts en Tactus, met iets geluk kan ik donderdag al terecht. Mijn ouders waren eerst niet op de hoogte van het gebruik. Ik heb alles opgebiecht en durfde nu pas echt aan de bel te trekken, en daar heeft dit forum me wel bij geholpen.

Er is hulp genoeg maar ik moet wel zoeken


Oprecht, heel erg bedankt <3
Klik om te vergroten...
Mooi dat je dit hebt durven doen, kreeg er letterlijk tranen in m'n ogen van. Heel veel succes, ik dubbel duim voor je
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
paarsevoetjes zei:
Heel erg bedankt voor de goede wensen allemaal!! Vrijdag wordt ik opgenomen! Nog 1 dagje volhouden. Ik probeer met alle macht ervan af te blijven, dus er begint een flinke comedown.

Dit heb ik nog niet eerder gehad, het lijkt alsof de kristallen uit mn poriën zweten... Kan dit?
Klik om te vergroten...
Nee. Kan je wat specifieker zijn en ook wat water drinken?
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Nee. Kan je wat specifieker zijn en ook wat water drinken?
Klik om te vergroten...
Water drinken is inderdaad altijd goed. Ik ben nu enorm aan het zweten, en heb daarbij het idee dat er letterlijk weer kristallen mn poriën uit komen
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
paarsevoetjes zei:
Water drinken is inderdaad altijd goed. Ik ben nu enorm aan het zweten, en heb daarbij het idee dat er letterlijk weer kristallen mn poriën uit komen
Klik om te vergroten...
Probeer eens iets met elektrolyten, Aquarius ofzo & proteïne shake.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
ikzouhetechtnietweten zei:
ben kk trots op je🫶🏻
Klik om te vergroten...
paarsevoetjes zei:
Hey jongens, ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo geschrokken van al deze berichten, zo lief en zo goed bedoeld, hoe boos t ook overkomt. Het is voor mij echt bizar om te beseffen dat een paar willekeurige mensen op het internet meer laten zien dat ze om je geven dan je eigen familie en omgeving.

Wist ook niet dat het topic zo'n draai ging maken, voor mij zijn die aantallen niet meer absurd. Ik heb het nooit 'echt' leren gebruiken. Een halve gram door je neus halen, dat was de norm. Met minder dan 5 gram kwam je er niet in. Gelukkig heb ik dat al achter me weten te laten

Ik weet al een tijdje dat mijn gedrag heel problematisch en levensgevaarlijk is. Ik heb t idee dat ik allang dood had moeten zijn. Is dit dan een schreeuw om aandacht of toch bevestiging vragen dat het goed komt? Geen idee...

Jullie hebben me wel laten inzien dat ik deze problemen zelf moet oplossen. Zelf, maar niet alleen. Er is nu contact tussen de huisarts en Tactus, met iets geluk kan ik donderdag al terecht. Mijn ouders waren eerst niet op de hoogte van het gebruik. Ik heb alles opgebiecht en durfde nu pas echt aan de bel te trekken, en daar heeft dit forum me wel bij geholpen.

Er is hulp genoeg maar ik moet wel zoeken


Oprecht, heel erg bedankt <3
Klik om te vergroten...
Heel goed gedaan!
ikzouhetechtnietweten zei:
ben kk trots op je🫶🏻
Klik om te vergroten...
Volgens mij ben je hier al eerder op aangesproken maar anders bij deze: stop met het gebruiken van kanker als krachtwoord, zowel positief als negatief.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe gaat de comedown nu?
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Update voor de geïnteresseerden: het afkicken is heel heftig! Last van depressieve gevoelens en m'n serotonine is echt 0. Gelukkig krijg ik goede begeleiding! Deze opname gaat mijn leven hoe dan ook verbeteren.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#8
paarsevoetjes zei:
Update voor de geïnteresseerden: het afkicken is heel heftig! Last van depressieve gevoelens en m'n serotonine is echt 0. Gelukkig krijg ik goede begeleiding! Deze opname gaat mijn leven hoe dan ook verbeteren.
Klik om te vergroten...
super trots
U
UltraJunk1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@paarsevoetjes hoe is het ermee? Hopelijk gaat het je goed topper!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met pech krijg je angsten, verward, paranoïde. Je hebt nl echt veel in de bloedbaan nu. Take care
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
paarsevoetjes zei:
maar de drempel is hoog.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat de terechte zorgen van een aantal leden hier je wat makkelijker over deze drempel heen helpen.
Je doet in mijn ogen nogal lichtzinnig over een situatie die letterlijk levensgevaarlijk is. Maar het is uiteindelijk jouw leven.
Wees verstandig en zet vandaag de juiste stap en schakel hulp in, daar hoef je je niet voor te schamen.
Succes!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet altijd zo lachen he om zulke toppa's.
Dat mensen zo verbaasd zijn over al de klachten die ze ervaren🤣
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
paarsevoetjes zei:
Ik waardeer alle zorgen oprecht jongens. Heel erg bedankt. Ik weet hoe ongezond ik bezig ben en hoe gevaarlijk het allemaal is. Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.
Klik om te vergroten...
Je hoeft je nergens voor te schamen. Belangrijkst is dat jij intrinsiek gemotiveerd bent om beter voor jouzelf te gaan zorgen. Je schopt je beloningssysteem nu dermate in de war dat de kans reëel is dat je niet meer in staat bent eigenstandig uit deze vicieuze neerwaardse spiraal te geraken.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe gaat het nu met je @paarsevoetjes ?
De dag een beetje doorgekomen?
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kordie zei:
Hoe gaat het nu met je @paarsevoetjes ?
De dag een beetje doorgekomen?
Klik om te vergroten...

Best lekker! Wel nog kleine hoeveelheden door bijgenomen, en lekker de dag door. 18;00 het laatste gehad, en dan een beetje op tijd op bed :)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
paarsevoetjes zei:
Best lekker! Wel nog kleine hoeveelheden door bijgenomen, en lekker de dag door. 18;00 het laatste gehad, en dan een beetje op tijd op bed :)
Klik om te vergroten...

Nice ride :)
Goed einde van het weekend dus
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Nice ride :)
Goed einde van het weekend dus
Klik om te vergroten...
Zeker! Met een klapper naar buiten gegaan. Was bijzonder om een keer mee te maken, doen we absoluut nooit weer
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
paarsevoetjes zei:
Was bijzonder om een keer mee te maken
Klik om te vergroten...

Dat geloof ik graag.
Je begaf je denk ik wel op glad ijs.
Maar zo te horen heb je dat in de gaten door de woorden "doen we absoluut nooit meer"

Morgen weer fris en fruitig op voor werk :wink:
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#19
paarsevoetjes zei:
Zeker! Met een klapper naar buiten gegaan. Was bijzonder om een keer mee te maken, doen we absoluut nooit weer
Klik om te vergroten...
Ik lees deze topic net, ik weet niet of jij dit doet voor de aandacht of zo?!
maar dit soort hoeveelheden naar binnen werken en vragen wat je te wachten staat is op z’n zachtst gezegd niet verantwoord
Neem drugs als genotsmiddel en niet om te kijken of je lichaam het gaat begeven
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vincent A zei:
Ik lees deze topic net, ik weet niet of jij dit doet voor de aandacht of zo?!
maar dit soort hoeveelheden naar binnen werken en vragen wat je te wachten staat is op z’n zachtst gezegd niet verantwoord
Neem drugs als genotsmiddel en niet om te kijken of je lichaam het gaat begeven
Klik om te vergroten...

Als je de geschiedenis van cathinone gebruik bekijkt dan komen deze vragen meer en meer voor.
De ene vraagt het paniekerig de ander doet er heel rustig voor maar meestal draait het niet om aandacht zoeken maar eerder geruststelling en horen dat het wel goed komt.
Overdoseren komt meestal samen met paranoia en angst.
Dat kan de klachten nog erger maken.
Als hier dan leden aangeven dat het normaal is voor zo'n extreem gebruik en dat het beter is te matigen of stoppen om de klachten te stoppen dan kan dat deels een geruststelling zijn en deels de klachten dempen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."