Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat staat me te wachten?

Wat staat me te wachten?

79 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat probeerde je te bereiken? Je komt over als iemand die het leven niet echt aankan toch?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij twijfel schakel professionele hulp in. Klinkt als gevaarlijke hoeveelheid.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
paarsevoetjes zei:
Was bijzonder om een keer mee te maken
Klik om te vergroten...

Dat geloof ik graag.
Je begaf je denk ik wel op glad ijs.
Maar zo te horen heb je dat in de gaten door de woorden "doen we absoluut nooit meer"

Morgen weer fris en fruitig op voor werk :wink:
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#4
paarsevoetjes zei:
Zeker! Met een klapper naar buiten gegaan. Was bijzonder om een keer mee te maken, doen we absoluut nooit weer
Klik om te vergroten...
Ik lees deze topic net, ik weet niet of jij dit doet voor de aandacht of zo?!
maar dit soort hoeveelheden naar binnen werken en vragen wat je te wachten staat is op z’n zachtst gezegd niet verantwoord
Neem drugs als genotsmiddel en niet om te kijken of je lichaam het gaat begeven
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vincent A zei:
Ik lees deze topic net, ik weet niet of jij dit doet voor de aandacht of zo?!
maar dit soort hoeveelheden naar binnen werken en vragen wat je te wachten staat is op z’n zachtst gezegd niet verantwoord
Neem drugs als genotsmiddel en niet om te kijken of je lichaam het gaat begeven
Klik om te vergroten...

Als je de geschiedenis van cathinone gebruik bekijkt dan komen deze vragen meer en meer voor.
De ene vraagt het paniekerig de ander doet er heel rustig voor maar meestal draait het niet om aandacht zoeken maar eerder geruststelling en horen dat het wel goed komt.
Overdoseren komt meestal samen met paranoia en angst.
Dat kan de klachten nog erger maken.
Als hier dan leden aangeven dat het normaal is voor zo'n extreem gebruik en dat het beter is te matigen of stoppen om de klachten te stoppen dan kan dat deels een geruststelling zijn en deels de klachten dempen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een bommetje van 2gram?


Of je jezelf nou wijsmaakt dat je dit nodig hebt door tolerantie of niet zou je laatste zorg moeten zijn.

Geen idee hoe oud je bent, maar ik weet wel dat als je zo verder doet dat de kans aanzienlijk groot is dat je niet veel ouder zult worden.

Dit is idoot in het kwadraat.
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Geen idee hoe oud je bent, maar ik weet wel dat als je zo verder doet dat de kans aanzienlijk groot is dat je niet veel ouder zult worden.
Klik om te vergroten...
Dit had ik zelf inderdaad ook bedacht... Laat het nou nét de reden zijn voor mijn gedrag
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind dit oprecht heftig om te lezen, of ben ik de enige?
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#9
DjYella zei:
Ik hoop dat jullie er beide goed doorheen komen.
Klik om te vergroten...
met de tijd mee🫶🏻
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#10
ikzouhetechtnietweten zei:
ja ik voel je, maar geloof mij

dit is de beste optie/keuze die je kan maken, echt waar, ur worth it
Klik om te vergroten...
Geldt ook voor jou and you know it.

Ik ben bezig met hulp, de hele tijd. Moet alleen maar wachten en wachten. Ik kan het zelf niet, dus hopen dat t niet te lang duurt
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#11
paarsevoetjes zei:
Geldt ook voor jou and you know it.
Klik om te vergroten...
daarom ben ik hier nog en geven we niet op
paarsevoetjes zei:
Ik ben bezig met hulp, de hele tijd. Moet alleen maar wachten en wachten. Ik kan het zelf niet, dus hopen dat t niet te lang duurt
Klik om te vergroten...
dingen kunnen lang op zich laten wachten, vooral verbetering van het leven etc, daar moet je niet met je hoofd zijn, als eerst ff kijken naar jezelf en je acties en kk trots zijn op jezelf, dat je bezig bent met hulp, dat je hulp geaccepteerd hebt, dat je in hebt gezien dat je een probleem hebt is al zo een kk grote stap, moet je zo trotd op jezelf voor zijn
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#12
voor iedereen hier met wat voor issue dan ook voel je vrij om me te berichten, hier geen oordeel of negativiteit niks, safespace🫶🏻
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
paarsevoetjes zei:
Dit had ik zelf inderdaad ook bedacht... Laat het nou nét de reden zijn voor mijn gedrag
Klik om te vergroten...
De reden voor zo'n gedrag is meestal verslaving boven helder nadenken en inzicht.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
paarsevoetjes zei:
Water drinken is inderdaad altijd goed. Ik ben nu enorm aan het zweten, en heb daarbij het idee dat er letterlijk weer kristallen mn poriën uit komen
Klik om te vergroten...
Probeer eens iets met elektrolyten, Aquarius ofzo & proteïne shake.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
ikzouhetechtnietweten zei:
ben kk trots op je🫶🏻
Klik om te vergroten...
paarsevoetjes zei:
Hey jongens, ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo geschrokken van al deze berichten, zo lief en zo goed bedoeld, hoe boos t ook overkomt. Het is voor mij echt bizar om te beseffen dat een paar willekeurige mensen op het internet meer laten zien dat ze om je geven dan je eigen familie en omgeving.

Wist ook niet dat het topic zo'n draai ging maken, voor mij zijn die aantallen niet meer absurd. Ik heb het nooit 'echt' leren gebruiken. Een halve gram door je neus halen, dat was de norm. Met minder dan 5 gram kwam je er niet in. Gelukkig heb ik dat al achter me weten te laten

Ik weet al een tijdje dat mijn gedrag heel problematisch en levensgevaarlijk is. Ik heb t idee dat ik allang dood had moeten zijn. Is dit dan een schreeuw om aandacht of toch bevestiging vragen dat het goed komt? Geen idee...

Jullie hebben me wel laten inzien dat ik deze problemen zelf moet oplossen. Zelf, maar niet alleen. Er is nu contact tussen de huisarts en Tactus, met iets geluk kan ik donderdag al terecht. Mijn ouders waren eerst niet op de hoogte van het gebruik. Ik heb alles opgebiecht en durfde nu pas echt aan de bel te trekken, en daar heeft dit forum me wel bij geholpen.

Er is hulp genoeg maar ik moet wel zoeken


Oprecht, heel erg bedankt <3
Klik om te vergroten...
Heel goed gedaan!
ikzouhetechtnietweten zei:
ben kk trots op je🫶🏻
Klik om te vergroten...
Volgens mij ben je hier al eerder op aangesproken maar anders bij deze: stop met het gebruiken van kanker als krachtwoord, zowel positief als negatief.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe gaat de comedown nu?
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Update voor de geïnteresseerden: het afkicken is heel heftig! Last van depressieve gevoelens en m'n serotonine is echt 0. Gelukkig krijg ik goede begeleiding! Deze opname gaat mijn leven hoe dan ook verbeteren.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#18
paarsevoetjes zei:
Update voor de geïnteresseerden: het afkicken is heel heftig! Last van depressieve gevoelens en m'n serotonine is echt 0. Gelukkig krijg ik goede begeleiding! Deze opname gaat mijn leven hoe dan ook verbeteren.
Klik om te vergroten...
super trots
U
UltraJunk1312Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@paarsevoetjes hoe is het ermee? Hopelijk gaat het je goed topper!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met pech krijg je angsten, verward, paranoïde. Je hebt nl echt veel in de bloedbaan nu. Take care

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."