#1
Wat probeerde je te bereiken? Je komt over als iemand die het leven niet echt aankan toch?
Was bijzonder om een keer mee te maken
Ik lees deze topic net, ik weet niet of jij dit doet voor de aandacht of zo?!Zeker! Met een klapper naar buiten gegaan. Was bijzonder om een keer mee te maken, doen we absoluut nooit weer
Ik lees deze topic net, ik weet niet of jij dit doet voor de aandacht of zo?!
maar dit soort hoeveelheden naar binnen werken en vragen wat je te wachten staat is op z’n zachtst gezegd niet verantwoord
Neem drugs als genotsmiddel en niet om te kijken of je lichaam het gaat begeven
Dit had ik zelf inderdaad ook bedacht... Laat het nou nét de reden zijn voor mijn gedragGeen idee hoe oud je bent, maar ik weet wel dat als je zo verder doet dat de kans aanzienlijk groot is dat je niet veel ouder zult worden.
met de tijd mee🫶🏻Ik hoop dat jullie er beide goed doorheen komen.
Geldt ook voor jou and you know it.ja ik voel je, maar geloof mij
dit is de beste optie/keuze die je kan maken, echt waar, ur worth it
daarom ben ik hier nog en geven we niet opGeldt ook voor jou and you know it.
dingen kunnen lang op zich laten wachten, vooral verbetering van het leven etc, daar moet je niet met je hoofd zijn, als eerst ff kijken naar jezelf en je acties en kk trots zijn op jezelf, dat je bezig bent met hulp, dat je hulp geaccepteerd hebt, dat je in hebt gezien dat je een probleem hebt is al zo een kk grote stap, moet je zo trotd op jezelf voor zijnIk ben bezig met hulp, de hele tijd. Moet alleen maar wachten en wachten. Ik kan het zelf niet, dus hopen dat t niet te lang duurt
De reden voor zo'n gedrag is meestal verslaving boven helder nadenken en inzicht.Dit had ik zelf inderdaad ook bedacht... Laat het nou nét de reden zijn voor mijn gedrag
Probeer eens iets met elektrolyten, Aquarius ofzo & proteïne shake.Water drinken is inderdaad altijd goed. Ik ben nu enorm aan het zweten, en heb daarbij het idee dat er letterlijk weer kristallen mn poriën uit komen
ben kk trots op je🫶🏻
Heel goed gedaan!Hey jongens, ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen. Ik ben zo geschrokken van al deze berichten, zo lief en zo goed bedoeld, hoe boos t ook overkomt. Het is voor mij echt bizar om te beseffen dat een paar willekeurige mensen op het internet meer laten zien dat ze om je geven dan je eigen familie en omgeving.
Wist ook niet dat het topic zo'n draai ging maken, voor mij zijn die aantallen niet meer absurd. Ik heb het nooit 'echt' leren gebruiken. Een halve gram door je neus halen, dat was de norm. Met minder dan 5 gram kwam je er niet in. Gelukkig heb ik dat al achter me weten te laten
Ik weet al een tijdje dat mijn gedrag heel problematisch en levensgevaarlijk is. Ik heb t idee dat ik allang dood had moeten zijn. Is dit dan een schreeuw om aandacht of toch bevestiging vragen dat het goed komt? Geen idee...
Jullie hebben me wel laten inzien dat ik deze problemen zelf moet oplossen. Zelf, maar niet alleen. Er is nu contact tussen de huisarts en Tactus, met iets geluk kan ik donderdag al terecht. Mijn ouders waren eerst niet op de hoogte van het gebruik. Ik heb alles opgebiecht en durfde nu pas echt aan de bel te trekken, en daar heeft dit forum me wel bij geholpen.
Er is hulp genoeg maar ik moet wel zoeken
Oprecht, heel erg bedankt <3
Volgens mij ben je hier al eerder op aangesproken maar anders bij deze: stop met het gebruiken van kanker als krachtwoord, zowel positief als negatief.ben kk trots op je🫶🏻
super trotsUpdate voor de geïnteresseerden: het afkicken is heel heftig! Last van depressieve gevoelens en m'n serotonine is echt 0. Gelukkig krijg ik goede begeleiding! Deze opname gaat mijn leven hoe dan ook verbeteren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."