Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat staat me te wachten?

Wat staat me te wachten?

79 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
Addict103Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag ik vragen wat je leeftijd is?
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Addict103 zei:
Mag ik vragen wat je leeftijd is?
Klik om te vergroten...
Dat mag 🤣
A
Addict103Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou? Haha
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kun je er iemand bijhalen als je alleen bent? Als je zo van de kaart bent kun je waarschijnlijk niet meer goed inschatten of de situatie gevaarlijk is of niet. Je hebt een tripsitter nodig, met andere woorden. Op zich lijkt een telefoontje naar de huisarts me ook geen slecht idee, om het zekere voor het onzekere te nemen.

Hoe ver zit je boven je normale dosis?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
paarsevoetjes zei:
Krijg nu ineens hele harde pieptonen in mijn oren, en mn benen beginnen een soort spierpijn te krijgen. Mentaal ga ik nog redelijk lekker :)
Klik om te vergroten...
Dat is een teken van een hoge bloeddruk. Probeer niet bij te nemen. Medisch advies kan ik verder niet geven uit voorzorg dat ik niet wil dat er wat mis gaat.

stop met nemen, als t klaar is ga slapen, drink voldoende vocht, niet teveel. Na het slapen en er is nog zorg, schakel hulp in.
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
OtherShore zei:
Kun je er iemand bijhalen als je alleen bent? Als je zo van de kaart bent kun je waarschijnlijk niet meer goed inschatten of de situatie gevaarlijk is of niet. Je hebt een tripsitter nodig, met andere woorden. Op zich lijkt een telefoontje naar de huisarts me ook geen slecht idee, om het zekere voor het onzekere te nemen.

Hoe ver zit je boven je normale dosis?
Klik om te vergroten...
Thanks voor de goede zorgen! Mijn vriendin is bij me en houd me in de gaten.

Mijn normale bommetjes zijn ongeveer een halve gram. Ik schat deze op 2 gram. Zit verder in een keiharde binge van 5 gram per dag
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
paarsevoetjes zei:
Thanks voor de goede zorgen! Mijn vriendin is bij me en houd me in de gaten.

Mijn normale bommetjes zijn ongeveer een halve gram. Ik schat deze op 2 gram. Zit verder in een keiharde binge van 5 gram per dag
Klik om te vergroten...
Probeer hiermee te stoppen. Het is erg cardiotoxisch. Vroeg of laat ga je kans krijgen op ernstige implicaties aan hart en vaten.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom dit eigenlijk op maandagochtend?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#9
paarsevoetjes zei:
Updaaaate: ik denk dat ik nu wel over de piek heen ben, dus nu rustig uitzitten.
Klik om te vergroten...
Fijn om te horen. Trouwens je normale dosering is al een absurde dosering. Veel stertke toe gewenst.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
In reactie op de vraag in je topictit: wat je op de korte termijn vooral te wachten staat is een gure comedown de komende uren, gevolgd door depressieve gevoelens, neerslachtigheid, mogelijke paniek, gevoel van onrust etc. Op de lange termijn (en wellicht is dat niet zo lang meer) een verslaving die jouw identiteit overneemt tot jij jezelf niet meer zult herkennen.

Bel de huisarts voor verslavingshulp. Jouw dosissen zijn gevaarlijk en onverantwoord.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij doe je er een beetje lichtzinnig over, maar de effecten die je noemt zijn wel gewoon tekenen van flinke overdosering. Waar je volgens mij heel doelbewust voor hebt gekozen (waarom?!).

Dat tintelen komt van slechte bloedsomloop. We hebben hier foto’s gezien van paarse ledenmaten waar je u tegen zegt… Pas aub op en stop direct met je binch. Je hoofd denkt het nu misschien dat het niet boeit dat je niet weet wat voor of achter is, of welke dag, maar je lichaam gaat hier op korte en lange termijn flinke boete voor moeten doen. Je hebt de kans dat te ā€œbeperkenā€.
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik waardeer alle zorgen oprecht jongens. Heel erg bedankt. Ik weet hoe ongezond ik bezig ben en hoe gevaarlijk het allemaal is. Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
paarsevoetjes zei:
Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.
Klik om te vergroten...

Dat geloof ik graag. Dat zal voor iedereen gelden die bij de huisarts zich heeft moeten melden met een verslavingsprobleem.
Iedereen zal daar met klotsende oksels hebben gezeten.
Maar als je je realiseert dat je een probleem hebt, en je zoekt al dan niet bewust de grenzen van overdosering op is het sterkte wat je kan doen: naar de huisarts. Dan ben je echt goed bezig voor jezelf (en je naasten)!
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
paarsevoetjes zei:
maar de drempel is hoog.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat de terechte zorgen van een aantal leden hier je wat makkelijker over deze drempel heen helpen.
Je doet in mijn ogen nogal lichtzinnig over een situatie die letterlijk levensgevaarlijk is. Maar het is uiteindelijk jouw leven.
Wees verstandig en zet vandaag de juiste stap en schakel hulp in, daar hoef je je niet voor te schamen.
Succes!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik moet altijd zo lachen he om zulke toppa's.
Dat mensen zo verbaasd zijn over al de klachten die ze ervaren🤣
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
paarsevoetjes zei:
Ik waardeer alle zorgen oprecht jongens. Heel erg bedankt. Ik weet hoe ongezond ik bezig ben en hoe gevaarlijk het allemaal is. Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.
Klik om te vergroten...
Je hoeft je nergens voor te schamen. Belangrijkst is dat jij intrinsiek gemotiveerd bent om beter voor jouzelf te gaan zorgen. Je schopt je beloningssysteem nu dermate in de war dat de kans reƫel is dat je niet meer in staat bent eigenstandig uit deze vicieuze neerwaardse spiraal te geraken.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe gaat het nu met je @paarsevoetjes ?
De dag een beetje doorgekomen?
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kordie zei:
Hoe gaat het nu met je @paarsevoetjes ?
De dag een beetje doorgekomen?
Klik om te vergroten...

Best lekker! Wel nog kleine hoeveelheden door bijgenomen, en lekker de dag door. 18;00 het laatste gehad, en dan een beetje op tijd op bed :)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
paarsevoetjes zei:
Best lekker! Wel nog kleine hoeveelheden door bijgenomen, en lekker de dag door. 18;00 het laatste gehad, en dan een beetje op tijd op bed :)
Klik om te vergroten...

Nice ride :)
Goed einde van het weekend dus
p
paarsevoetjesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kordie zei:
Nice ride :)
Goed einde van het weekend dus
Klik om te vergroten...
Zeker! Met een klapper naar buiten gegaan. Was bijzonder om een keer mee te maken, doen we absoluut nooit weer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."