#1
Mag ik vragen wat je leeftijd is?
Dat mag š¤£Mag ik vragen wat je leeftijd is?
Dat is een teken van een hoge bloeddruk. Probeer niet bij te nemen. Medisch advies kan ik verder niet geven uit voorzorg dat ik niet wil dat er wat mis gaat.Krijg nu ineens hele harde pieptonen in mijn oren, en mn benen beginnen een soort spierpijn te krijgen. Mentaal ga ik nog redelijk lekker![]()
Thanks voor de goede zorgen! Mijn vriendin is bij me en houd me in de gaten.Kun je er iemand bijhalen als je alleen bent? Als je zo van de kaart bent kun je waarschijnlijk niet meer goed inschatten of de situatie gevaarlijk is of niet. Je hebt een tripsitter nodig, met andere woorden. Op zich lijkt een telefoontje naar de huisarts me ook geen slecht idee, om het zekere voor het onzekere te nemen.
Hoe ver zit je boven je normale dosis?
Probeer hiermee te stoppen. Het is erg cardiotoxisch. Vroeg of laat ga je kans krijgen op ernstige implicaties aan hart en vaten.Thanks voor de goede zorgen! Mijn vriendin is bij me en houd me in de gaten.
Mijn normale bommetjes zijn ongeveer een halve gram. Ik schat deze op 2 gram. Zit verder in een keiharde binge van 5 gram per dag
Fijn om te horen. Trouwens je normale dosering is al een absurde dosering. Veel stertke toe gewenst.Updaaaate: ik denk dat ik nu wel over de piek heen ben, dus nu rustig uitzitten.
Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.
Ik hoop dat de terechte zorgen van een aantal leden hier je wat makkelijker over deze drempel heen helpen.maar de drempel is hoog.
Je hoeft je nergens voor te schamen. Belangrijkst is dat jij intrinsiek gemotiveerd bent om beter voor jouzelf te gaan zorgen. Je schopt je beloningssysteem nu dermate in de war dat de kans reƫel is dat je niet meer in staat bent eigenstandig uit deze vicieuze neerwaardse spiraal te geraken.Ik waardeer alle zorgen oprecht jongens. Heel erg bedankt. Ik weet hoe ongezond ik bezig ben en hoe gevaarlijk het allemaal is. Ik ben me er bewust van dat ik hulp moet gaan zoeken, maar de drempel is hoog.
Hoe gaat het nu met je @paarsevoetjes ?
De dag een beetje doorgekomen?
Best lekker! Wel nog kleine hoeveelheden door bijgenomen, en lekker de dag door. 18;00 het laatste gehad, en dan een beetje op tijd op bed![]()
Zeker! Met een klapper naar buiten gegaan. Was bijzonder om een keer mee te maken, doen we absoluut nooit weerNice ride
Goed einde van het weekend dus
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."