#1
Het lijkt imo op een groter iemand die neerkijkt op iemand (de tekening).
Dat is ook het doel van deze drug.
Als je het echt niet weet post ik wel een YT linkje
edit;
Het lijkt imo op een groter iemand die neerkijkt op iemand (de tekening).
Het lijkt meer op iemand die geknield zit om verkracht te worden. Er staat zelfs een N van Neuk me in m'n reet.Het lijkt imo op een groter iemand die neerkijkt op iemand (de tekening).
Dat is ook het doel van deze drug.
Als je het echt niet weet post ik wel een YT linkje
Stof ziet er niet explosief uit, en geen cyanide verbinding, fosfor, fluor of zwavel dus een gifwapen lijkt het me ook niet.Bekijk bijlage 48718
Tip; Wordt gebruikt voor militaire doeleinden.
Zover ik weet niet.Stof ziet er niet explosief uit, en geen cyanide verbinding, fosfor, fluor of zwavel dus een gifwapen lijkt het me ook niet.
Is het een planten verdelger?
Ik heb geleerd dat een molecuul met Nitrogen atomen een alkaloide is, en moleculen zonder Nitrogen atomen een terpenoide is, en dus niet kan worden gesynthetisheerd als een zout. @Neo-Shulginist Help mij, grootmeester der scheikunde.
Nitrogen
Grafiet?
Er is absoluut niets mis met stikstof. Kalium, in het engels potasium, natrium, in het engels sodium, jodium, in het engels iodine, het is allemaal ontzettend verwarrend dat ben ik met je eens. Maar als ik eerlijk ben, ik houd graag de engelse benaming aan.Wat is er mis met "stikstof"?
jodium, in het engels iodine
Als je daar aanstoot aan neemt switch ik gewoon weer naar het Nederlands, geen enkel probleem.
Daar is niks merkwaardigs aan. Jood, of anders gezegd jodium, is gewoon een element. Jood wordt tegenwoordig als aanstootgevend gezien omdat het herinneringen oproept met de tweede wereldoorlog wat ik begrijp, waardoor het tegenwoordig jodium wordt genoemd, of di-jood, de enkelvoudige vorm van jodide, twee elementen van jodium gebonden.Onze arme scheikundeleraar noemde dat element in de eerste helft van de jaren negentig "jood".
Dat klopt, maar het is maar wat je prefereert. Ik vind het bijvoorbeeld heel irritant dat "Ka" (kalium) in het engels wordt uitgesproken als Potasium. Dat is heel verwarrend. Dat geef ik toe. Dus in veel opzichten kunnen we beter de nederlandse, of eigenlijk latijnse benaming toepassen. Maar ik lees veel scheikunde in het Engels, en dan is die switch lastig te maken. Ik maak regelmatig fouten dat ik denk Sodium? Oja, Natrium. Natriumchloride is gewoon keukenzout. Duh.Absoluut niet. Maar er is gewoon een Nederlandse naam voor.
When the student is ready the master will appear 🧐Ik heb geleerd dat een molecuul met Nitrogen atomen een alkaloide is, en moleculen zonder Nitrogen atomen een terpenoide is, en dus niet kan worden gesynthetisheerd als een zout. @Neo-Shulginist Help mij, grootmeester der scheikunde.
Wat is dan wel moeilijk? 🤣
Ik heb echt 0 verstand hiervan ook. Dus t valt dan ook gewoon niet te begrijpen haha.
Zie je die zeshoek met drie strepen? Dat is een benzeenring. Twee benzeenringen dus. Ook een zevenhoekige benzo ring. Fluor erbij maar geen triazoloring dus flualprazolam valt af. Dezelfde weirde niet te plaatsen +- als clonazolam. Dus Flunitrazolam.
Zie je die zeshoek met drie strepen? Dat is een benzeenring. Twee benzeenringen dus. Ook een zevenhoekige benzo ring. Fluor erbij maar geen triazoloring dus flualprazolam valt af. Dezelfde weirde niet te plaatsen +- als clonazolam. Dus Flunitrazolam.
I did good?
Interessante stof; werkt o.a. op VGCC, VGSC receptoren en de GABA en HDAC huishouding. De werking komt waarschijnlijk door het dempen van hoogfrequente neuronale activiteit?De volgende wordt door enkele forumleden gebruikt. Is het bewustzijnsveranderend? Ja, toch wel denk ik. Zelf heb ik er geen ervaring mee.
Bekijk bijlage 55289
Zoals serotonine?Mij is altijd geleerd; pas extra op met tryptamines met een pootje aan de indol groep op positie 5.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."