#1
Bestaan de kans op het serotonine syndroom dan niet? Dat lijkt me nogal een risico die je niet wilt nemen.. 😅
Hi!
hier nog recente ervaringen met ssri (sertraline) en ghb / speed?
altijd een blije dansmeid geweest met feestzin op een gezonde manier (goede baan en af en toe een feestje met verantwoord drugsgebruik - combi ghb speed en soms x)
nu na traumatische levensgebeurtenis depressief geraakt en ze willen me aan de antidepressiva (sertraline). Ik sta op het punt te starten, maar hoop nog wel te kunnen genieten van een feestje met ghb en wat energie.
Wat is jullie ervaring? En met dosering?
speed gebruik ik minimaal (sleutelpuntje kom ik een nacht mee door)
Ghb al vanaf het eerste begin (2011) flink wat nodig, 4,2 ml
x heel soms beetje voor erbij niet veel en vaak, maar dat lijkt me niet verstandig heb ik al wel gelezen.
dank!!!
o enne… bijwerkingen op seksueel gebied iemand zin om te delen? Niet meer makkelijk nat worden is mijn nachtmerrie.
Ik slik zelf ook sertraline en hou ook van een feestje. Ik ben al een tijdje een beetje aan het verdiepen in wat wel en niet kan want er staan enorm veel verschillende dingen online.
Xtc/mdma moet je niet doen; het kan gevaarlijk zijn en je voelt er niks van
speed gebruiken vrienden van mij met ssri’s wel eens, daar gaat het eigenlijk altijd goed. Zelf niet geprobeerd (ben adhd’er dus speed werkt niet voor mij lol). En ghb weet ik niet maar is een downer dus ik denk dat dat wel moet kunnen.
het gaat vooral om drugs die invloed hebben op je serotonine (net zoals SSRI’s) die gevaarlijk kunnen zijn en vaak ook minder/niet werken
Ja! Nou kan het op een lage dosis AD niet veel kwaad, is het toch beter om het zekere voor het onzekere te nemen.Thanks! MDMA wordt ook zeer afgeraden toch?
Goedzo!!Ach op een goeie sfeer en een paar drankjes ga ik gelukkig ook al heel goed.
Verbruikt juist serotonine *En 3mmc maakt wel degelijk serotonine aan
Nee ik zou ook zeker niet stoppen met je medicatie puur om drugs te kunnen gebruiken, je slikt deze middelen niet voor niets neem ik aan.Tsja ik kan niet zomaar een week de SSRI niet slikken. Ik zit niet op een al te hoge dosis (20mg citalopram) vandaar dat ik een voorzichtig speed experimentje wel aandurfde en dat pakte eigenlijk prima uit. Had wel het idee dat het langer werkte dan normaal, waarschijnlijk door de SSRI. Werkt 3mmc nou helemaal niet op je serotonine?
Ja excuses, dat is juist, had het verkeerd verwoord.Verbruikt juist serotonine *
Wat de werking van de AD teniet doet zover bekend / ik weet
Zelfs heel gevaarlijk, grote kans op serotonine syndroom. Nie doeeeeen.Verbruikt juist serotonine *
Wat de werking van de AD teniet doet zover bekend / ik weet
Hoelang slik je al sertraline?Ik neem dagelijks 100mg Sertraline in de ochtend. Toen ik 6-APB wilde proberen heb ik een dosis Sertraline overgeslagen en in de avond 6-APB genomen. De volgende dag sloeg ik weer een dosis Sertraline over. Dit heeft bij mij verder geen nare effecten opgeleverd. De effecten van 6-APB waren zeker aanwezig, alleen weet ik niet wat het verschil zou zijn zonder SSRI’s. Uit ervaring weet ik wel dat als je langer dan 2 à 3 dagen geen Sertraline neem je daar erg naar van wordt dus dat is sowieso geen optie. Gelukkig voel je het opkomen en dus kun je nog snel een dosis Sertraline nemen. Verder heb ik ook ervaring met 2-fma en ook dit had zeker effect - zonder nare bijwerkingen. Let wel ik ben echt ontzettend onwetend en ook nog een newbie hier. Dus neem niks van mij aan. Ik deel alleen mijn persoonlijke ervaring.
Ik slik al bijna een jaar sertraline waarvan meer dan een halfjaar 1x daags 100mg. De reden waarom ik een dag ervoor en een dag erna een dosis oversla, is omdat ik er vanuit ga dat 6apb al enig impact heeft op m’n serotonine levels en dat ik (als het verder geen problemen oplevert) dan misschien beter terughoudend moet zijn met medicatie nemen die ook een impact hebben op m’n serotonine level. En als het overslaan van een dosis totaal geen zin heeft dan kan het toch ook geen kwaad als ik wel een dosis oversla? Dit alles is niet meer dan een aantal aannames die ik doe natuurlijk en ik moet voorzichtig blijven, maar tot nu toe heb ik nog geen nare ervaringen gehad (wat natuurlijk niks zegt over de gezondheidsrisico’s ). Verder ook geen problemen ondervonden met het overslaan van 2 x een dosis sertraline. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet ontzettend slecht voor je is. Als iemand daar meer over kan vertellen dan hoor ik dat graag.Hoelang slik je al sertraline?
Ik slik namelijk dezelfde dosis en merk helemaal niks van sero releasers, de combinatie kan daarnaast ook nog gevaarlijk zijn.
Daarbij heeft het totaal geen zin om 1 dag je medicatie niet te slikken want het duurt weken als geen maanden voordat je weer met enig geluk van mdma, 6apb etc kan genieten.
Er zijn genoeg andere middelen die minder gevaarlijk zijn icm ssri's, sla dus ook nooit je dosis over want dit heeft totaal geen zin!!
Welke middelen bedoel je waarvan je weet dat ze minder gevaarlijk zijn icm ssri’s?Hoelang slik je al sertraline?
Ik slik namelijk dezelfde dosis en merk helemaal niks van sero releasers, de combinatie kan daarnaast ook nog gevaarlijk zijn.
Daarbij heeft het totaal geen zin om 1 dag je medicatie niet te slikken want het duurt weken als geen maanden voordat je weer met enig geluk van mdma, 6apb etc kan genieten.
Er zijn genoeg andere middelen die minder gevaarlijk zijn icm ssri's, sla dus ook nooit je dosis over want dit heeft totaal geen zin!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."