Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij het combineren van SSRI's en serotoninerge middelen is er kans op serotonine syndroom, wat eventueel fataal kan zijn als niet tijdig wordt ingegrepen. Zelf heb ik echter, willens en wetens, maar al te vaak deze riskante combo gemaakt. Zelf had ik een voorschrift voor Fluoxetine 20 mg waar ik destijds MDMA , speed, paddo's, 3-mmc en dergelijke bij nam zonder negatieve bijwerkingen. Het enige merkbare effect (ben ik later achter gekomen) was in mijn geval een verminderde werking van psychedelische drugs. Hiermee zeg ik natuurlijk niet dat voorzichtigheid niet nodig is, want het is wel degelijk risicovol. Uit persoonlijke ervaring en informatie van derden heb ikzelf wel geconcludeerd dat bij normale doseringen geen gevaar aanwezig is. Ik adviseer hoe dan ook; Sla gewoon een dosis over!"
"α-PiHP is ook een pyrrolidine, net als MDPHP, dus wat het hart aan gaat is het allebei troep. Kan wel beamen dat je libido ervan door het dak gaat. Vrijpartijtje van 2 uur? 4 uur? 8 uur? 2 dagen? 'No problemo!', en dan overdrijf ik niet eens een beetje. Moet je alleen wel waarschuwen dat het ongelofelijk verslavend werkt en dat de craving naar meer bij deze drug heel gemakkelijk de overhand krijgt. Kan alvast zeggen dat de voorstelling die je daar in eerste instantie van maakt een onderschatting is. Had ik daar zelf nou maar naar geluisterd toen het mij gezegd werd..."
"MestV zei: Wat is een aanbevolen dosis, heb hier ook een gram A-PIHP liggen. Klik om te vergroten... Dat hangt af van hoe je het gaat gebruiken. Als je het gaat snuiven zou ik beginnen met 30-50 mg, alleen is snuiven bij dit spul erg pijnlijk. Bij vapen is 20 mg al wel voldoende, maar dat is erg moeilijk onder de knie te krijgen aangezien het erg snel verbrandt. Geef zelf de voorkeur aan boofen. Dan kun je om te beginnen eens 25-30 mg uitproberen, als je bereid bent dat te proberen. Oraal zou ik gewoon niet doen, want dat is bij dit middel gewoon de moeite niet waard. Deze doseringen zijn echter puur gebaseerd op eigen ervaring, aangezien er weinig info op internet te vinden is."
"Gojira is toch wel een van de topbands op dit moment hoor. Heb ze laatst nog live gezien bij poppodium 013 in Tilburg en dat was dubbel en dwars de moeite waard! Ze gaven een geweldig optreden, met nummers van het eerste to het laatste album. Toen ze dit nummer ook nog even tussendoor gooiden was er geen ontkomen meer aan de moshpit die losbarstte."
"Hier wat ongenadig hard metaal van onze Deense vrienden om jezelf wat op te vrolijken. P.S.: Misschien is "Let's get spammy with Lemmy" een passendere naam voor dit thread..."
"Laat ik daar dan ook maar meteen een voorbeeld aan nemen."
"Heel strikt genomen valt dit natuurlijk niet onder metal, maar onder het genre diamond."
"Lemmy zei: Waar zie jij Spam, heilige Franciscus? Klik om te vergroten... Misschien is spam niet helemaal het juiste woord, maar het rijmde, dus dan is 't toch ook prima."
"Lemmy zei: Lees gewoon een boek. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip! Daar ga ik zeker iets mee doen."
"Lemmy zei: Pannenkoek Klik om te vergroten... Verdorie, nou is m'n boek helemaal vettig!"