Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ha, medemens! Ik heb 2-fma ontvangen van een bekende vendor. Voorheen kreeg ik kristal witte poeder. Maar wat dit moet voorstellen!? Zie de kleurverschillen en donkere stippen. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken š§ā¦ Hebben jullie dit ook weleens gehad?"
"HappyMind zei: Ha ander medemens! Niemand kan hier iets zeggen over wat het wel of niet is. Speculeren is hier verboden en de enige die wel antwoord kan geven is een testcentrum. Klik om te vergroten... Nou ik dacht eigenlijk meteen naar het chemisch afval š"
"HappyMind zei: Heeeeelemaal de moeite genomen om op je post te reageren en jij gooit het net zo makkelijk bij het chemisch afval. Wat denk je dat dat met je medemensen doet, ander medemens? Klik om te vergroten... Ooh Ćbermensch! Het zorgt toch ook voor een gevoel van saamhorigheid bij onze medemensjes, want kijk ons hier weer tezamen. š¤ Edit: dit was ook sarcastisch šš"
"Ik neem dagelijks 100mg Sertraline in de ochtend. Toen ik 6-APB wilde proberen heb ik een dosis Sertraline overgeslagen en in de avond 6-APB genomen. De volgende dag sloeg ik weer een dosis Sertraline over. Dit heeft bij mij verder geen nare effecten opgeleverd. De effecten van 6-APB waren zeker aanwezig, alleen weet ik niet wat het verschil zou zijn zonder SSRIās. Uit ervaring weet ik wel dat als je langer dan 2 Ć 3 dagen geen Sertraline neem je daar erg naar van wordt dus dat is sowieso geen optie. Gelukkig voel je het opkomen en dus kun je nog snel een dosis Sertraline nemen. Verder heb ik ook ervaring met 2-fma en ook dit had zeker effect - zonder nare bijwerkingen. Let wel ik ben echt ontzettend onwetend en ook nog een newbie hier. Dus neem niks van mij aan. Ik deel alleen mijn persoonlijke ervaring."
"Laramonjour zei: Hoelang slik je al sertraline? Ik slik namelijk dezelfde dosis en merk helemaal niks van sero releasers, de combinatie kan daarnaast ook nog gevaarlijk zijn. Daarbij heeft het totaal geen zin om 1 dag je medicatie niet te slikken want het duurt weken als geen maanden voordat je weer met enig geluk van mdma, 6apb etc kan genieten. Er zijn genoeg andere middelen die minder gevaarlijk zijn icm ssri's, sla dus ook nooit je dosis over want dit heeft totaal geen zin!! Klik om te vergroten... Ik slik al bijna een jaar sertraline waarvan meer dan een halfjaar 1x daags 100mg. De reden waarom ik een dag ervoor en een dag erna een dosis oversla, is omdat ik er vanuit ga dat 6apb al enig impact heeft op mān serotonine levels en dat ik (als het verder geen problemen oplevert) dan misschien beter terughoudend moet zijn met medicatie nemen die ook een impact hebben op mān serotonine level. En als het overslaan van een dosis totaal geen zin heeft dan kan het toch ook geen kwaad als ik wel een dosis oversla? Dit alles is niet meer dan een aantal aannames die ik doe natuurlijk en ik moet voorzichtig blijven, maar tot nu toe heb ik nog geen nare ervaringen gehad (wat natuurlijk niks zegt over de gezondheidsrisicoās ). Verder ook geen problemen ondervonden met het overslaan van 2 x een dosis sertraline. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet ontzettend slecht voor je is. Als iemand daar meer over kan vertellen dan hoor ik dat graag."
"Laramonjour zei: Hoelang slik je al sertraline? Ik slik namelijk dezelfde dosis en merk helemaal niks van sero releasers, de combinatie kan daarnaast ook nog gevaarlijk zijn. Daarbij heeft het totaal geen zin om 1 dag je medicatie niet te slikken want het duurt weken als geen maanden voordat je weer met enig geluk van mdma, 6apb etc kan genieten. Er zijn genoeg andere middelen die minder gevaarlijk zijn icm ssri's, sla dus ook nooit je dosis over want dit heeft totaal geen zin!! Klik om te vergroten... Welke middelen bedoel je waarvan je weet dat ze minder gevaarlijk zijn icm ssriās?"
"HappyMind zei: HAHA. Heb je die 2-fma nou al weggegooid?! Klik om te vergroten... Ja ik weet anders ook niet wat ik ermee moet. Suggesties?š¤"
"Hippie Langwaus zei: Oplossen, filtreren en herkristalliseren? Klik om te vergroten... Ik kan niet eens normaal koffie zetten."
"PsyTekz zei: Doneren aan DF. Klik om te vergroten... Ruilen zou beter zijn, mijn collectie is ook nog niet compleet š¤"