#1
Ik neem dagelijks 100mg Sertraline in de ochtend. Toen ik 6-APB wilde proberen heb ik een dosis Sertraline overgeslagen en in de avond 6-APB genomen. De volgende dag sloeg ik weer een dosis Sertraline over. Dit heeft bij mij verder geen nare effecten opgeleverd. De effecten van 6-APB waren zeker aanwezig, alleen weet ik niet wat het verschil zou zijn zonder SSRI’s. Uit ervaring weet ik wel dat als je langer dan 2 à 3 dagen geen Sertraline neem je daar erg naar van wordt dus dat is sowieso geen optie. Gelukkig voel je het opkomen en dus kun je nog snel een dosis Sertraline nemen. Verder heb ik ook ervaring met 2-fma en ook dit had zeker effect - zonder nare bijwerkingen. Let wel ik ben echt ontzettend onwetend en ook nog een newbie hier. Dus neem niks van mij aan. Ik deel alleen mijn persoonlijke ervaring.