Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"moetnietmagwel zei: Ja dat is ook zo. Ze heeft er ook bij verteld, dat ze geen mensen behandelen die dagelijks gebruiken. Omdat die niet meer hetzelfde zijn en er zo foute diagnoses zouden gesteld kunnen worden. Zo iets toch in die richting.dus als ik volledig clean ben, mag ik wel terug naar daar. Maar op dit moment weet zei het zelf niet wat ze moet doen bij dus heeft ze besproken met de psychiater dat ik in opname zou moeten gaan maar specific voor detox . Een aantal maanden. Daarna zou ik dan verder kunne en de draad weer een beetje kunnen oppikken. Klik om te vergroten... Het is (ook in nederland) op veel plekken als je hulp van de GGZ wilt moet je eerst clean zijn. Als je bij een psycholoog aankomt met een verslaving zullen ze je hier in NL doorverwijzen naar Jellinek. Pas als dat probleem is opgelost is er een betere basis om therapie te Starten."
"moetnietmagwel zei: En juist die ex gebruikers met ervaring, die me uitleggen wat hun hadden gedaan als ze ongeveer in mijn situatie zitten. Daar ben ik op dit moment naar opzoek. Omdat ik al zoveel verschillende professionals/jeugdzorg/opnames en al die shit heb ervaren, en hoe ik daar over denk is dat je zeker een stap vooruit gaat met die hulp maar ik zette er altijd 2 terug. Niet omdatk er voor koos, maar omdat er dan weer iets anders op m'n pad kwam (PTSS). Klik om te vergroten... Ik heb natuurlijk niet dezelfde ervaringen als jij, maar wel soortgelijke. Ik heb al heel mn leven last gehad van depressie, angst en adhd. Een halfjaar terug is daar ook ptss en heftige angst bijgekomen, met ook flinke toename in depressie. Ik gebruikte daarvoor al best regelmatig drugs op feestjes en soms misschien iets te veel maar dat was niet zo het probleem. Het probleem lag er vooral bij dat ik lange tijd dagelijks wiet smokede en dat niet als een big deal zag en het hielp me op veel vlakken. Sinds te ptss en toegenomen angst en depressie begon ik gewoon zoveel mogelijk stoned te zijn en als dat niet kon dan dronk ik flink alcohol. Ook, zoals je zegt, om maar van die gevoelens af te zijn. Ik had het voordeel dat ik al lange tijd bij mijn behandelaar zat en toen dingen dus “erger” verder ze me niet meer konden weigeren, maar wel hebben ze toen ook tegen me gezegd dat ik moest stoppen of naar Jellinek (verslavingszorg). Je merkt zelf ook dat het geen langetermijn oplossing is en steeds meer damage gaat doen als je zo doorgaat. Ik ben nu al een paar maanden (deels) clean, waardoor ik ook de juiste medicatie kon krijgen (drugs verstoren vaak de werking en kan zelfs gevaarlijk zijn) en die medicatie helpt uiteindelijk echt wel beter dan de drugs believe me! En dan heb je ook weer een helder hoofd om aan de slag te gaan met therapie zodat je de oorzaken van het probleem kan aanpakken. Ik hoop echt dat je de juiste keuzes maakt en hopelijk geeft dit je een beetje een inzicht in hoe het beter kan worden!"
"MR_CHIP zei: besef je wel wat ik zeg ? binnen X zoveel uur na inname (bij de xl zelfs tot 24 uur na inname ) kan je nog seizures krijgen die potentieel dodelijk zijn (ligt er ook aan welke vorm , hoelang , al heb ik ze zelf nooit gehad wel gezien dood eng ) is er iemand om je heen ? oid Klik om te vergroten... Even nadruk hierop! Ik ben in het ziekenhuis opgenomen geweest omdat het risico bij overdosering nog 24 uur lang aanwezig blijft! En die overdosering heb je ook al snel bereikt. Blijf er ajb gewoon vanaf"
"tequilavodka zei: Vanaf welke dosis is het nasaal recreatief te gebruiken? Klik om te vergroten... Ik weet alleen dat oraal in principe vanaf 600mg als overdosering wordt gezien. Voor nasaal zal dat mogelijk nog lager liggen."
"Dansmeisje zei: Hi! hier nog recente ervaringen met ssri (sertraline) en ghb / speed? altijd een blije dansmeid geweest met feestzin op een gezonde manier (goede baan en af en toe een feestje met verantwoord drugsgebruik - combi ghb speed en soms x) nu na traumatische levensgebeurtenis depressief geraakt en ze willen me aan de antidepressiva (sertraline). Ik sta op het punt te starten, maar hoop nog wel te kunnen genieten van een feestje met ghb en wat energie. Wat is jullie ervaring? En met dosering? speed gebruik ik minimaal (sleutelpuntje kom ik een nacht mee door) Ghb al vanaf het eerste begin (2011) flink wat nodig, 4,2 ml x heel soms beetje voor erbij niet veel en vaak, maar dat lijkt me niet verstandig heb ik al wel gelezen. dank!!! o enne… bijwerkingen op seksueel gebied iemand zin om te delen? Niet meer makkelijk nat worden is mijn nachtmerrie. Klik om te vergroten... Ik slik zelf ook sertraline en hou ook van een feestje. Ik ben al een tijdje een beetje aan het verdiepen in wat wel en niet kan want er staan enorm veel verschillende dingen online. Xtc/mdma moet je niet doen; het kan gevaarlijk zijn en je voelt er niks van speed gebruiken vrienden van mij met ssri’s wel eens, daar gaat het eigenlijk altijd goed. Zelf niet geprobeerd (ben adhd’er dus speed werkt niet voor mij lol). En ghb weet ik niet maar is een downer dus ik denk dat dat wel moet kunnen. het gaat vooral om drugs die invloed hebben op je serotonine (net zoals SSRI’s) die gevaarlijk kunnen zijn en vaak ook minder/niet werken"
"sarcaztisch zei: Ik slik zelf ook sertraline en hou ook van een feestje. Ik ben al een tijdje een beetje aan het verdiepen in wat wel en niet kan want er staan enorm veel verschillende dingen online. Xtc/mdma moet je niet doen; het kan gevaarlijk zijn en je voelt er niks van speed gebruiken vrienden van mij met ssri’s wel eens, daar gaat het eigenlijk altijd goed. Zelf niet geprobeerd (ben adhd’er dus speed werkt niet voor mij lol). En ghb weet ik niet maar is een downer dus ik denk dat dat wel moet kunnen. het gaat vooral om drugs die invloed hebben op je serotonine (net zoals SSRI’s) die gevaarlijk kunnen zijn en vaak ook minder/niet werken Klik om te vergroten... 2cb wil ik lage dosis wel gaan proberen voor een feestje en 3mmc ook (hoewel ik gok dat die ook niet goed werkt)"